Az olasz gasztronómia helyzete a Four Seasons Hotel Milánó F&B részlegén keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Németh Andrea |
---|---|
További közreműködők: | Cservák Dr György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Gasztronómia Olasz konyha Four Seasons Food and Beverage crisses effect recession recovery revenu downturn |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2038 |
Hasonló tételek
A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
: Hajtó Abigél
: Hajtó Abigél
A fenntarthatósági jó gyakorlatok bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest F&B részlegén
: Kurucz Nóra
: Kurucz Nóra
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
Successful Management of Hotel F&B
: Lőrincz Ádám
: Lőrincz Ádám
A Four Seasons Hotel Gresham Palota versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Mihály Patrícia
: Mihály Patrícia
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda
: Györkő Melinda
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda
: Juhász Mirella Vanda
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna
: Torma Ramóna
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni
: Miseta Fanni
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva
: Turák Ádám
: Turák Ádám
A Hibiscus Hotels Floresta F&B területének bemutatása
: Pálinkás Zsófia
: Pálinkás Zsófia
A T62 Hotel által ellátott F&B feladatok
: Szakos Betti
: Szakos Betti
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi
: Major Noémi
Critical analysis of the relation between sustainability and luxury in the event management of Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest
: Barcsay Vivien
: Barcsay Vivien
A piaci szegmentáció szerepe és hatása az árbevételre a Four Seasons Hotel Gresham Palace esetében
: Beer Márkó
: Beer Márkó
Az olasz gasztronómia vizsgálata és megjelenése hazánkban
: Rádi József
: Rádi József
A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
: Ivanics Bettina
: Ivanics Bettina
A 2020-as COVID-19 egészségügyi válsághelyzet hatása a szállodaiparra a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Bugovics Dániel Péter
: Bugovics Dániel Péter
A szállodai minőségmérés, próbavásárlások módszerei és gyakorlata az Aria Hotel Budapest és a Four Seasons Hotel Budapest Gresham Palace példáján keresztül
: Zetkó Patrícia Emília
: Zetkó Patrícia Emília
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté
: Molnár Máté
Rendezvényszervezés és a terület jövedelmezőségi faktorainak bemutatása a Four Seasons Gresham Palace szállodán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A Hotel President által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Farkas Krisztián
: Farkas Krisztián
Hotel President Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
F&B menedzsment a Hilton Budapestben
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Az F&B üzemegység bemutatása a Mystery Hotelen keresztül.
: Takács Gergő
: Takács Gergő
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
A Radisson Blu Béke Hotel, Budapest által ellátott F&B feladatok
: Kupás Dorina
: Kupás Dorina
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Az Intercontinental Budapest F&B területének működése
: Miron Zsanett
: Miron Zsanett
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
Konkrét szálloda F&B részlegének komplex elemzése
: Gazdik Krisztián
: Gazdik Krisztián
F&B ÉRTÉKESÍTÉS A MERCURE BUDA HOTELBEN
: Tihanyi Norbert
: Tihanyi Norbert
Az Intercontinental Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Németh Noémi Aletta
: Németh Noémi Aletta
A Novotel Budapest Danube Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Spilák Alexandra
: Spilák Alexandra
A Hotel Floresta F&B részleg üzemeltetésének bemutatása különös tekintettel a fenntarthatóságra
: Szenti Cecilia
: Szenti Cecilia
Az Arrabona étterem által ellátott F&B feladatok
: Nemes Sára
: Nemes Sára
A Pizza Palazzo étterem és az olasz gasztronómia kedveltsége hazánkban
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
A Radisson Blu Béke Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Hasonló tételek
-
A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
: Hajtó Abigél -
A fenntarthatósági jó gyakorlatok bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest F&B részlegén
: Kurucz Nóra -
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015) -
Successful Management of Hotel F&B
: Lőrincz Ádám -
A Four Seasons Hotel Gresham Palota versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Mihály Patrícia