Az elektronikus szájreklám hatása a fogyasztói döntésre egy étterem kiválasztása során
Saved in:
Main Author: | Pidl Laura |
---|---|
Other Authors: | Debreceni János |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Elektronikus szájreklám Online marketing eszközök Új Generációk Netnográfia Éttermek online |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20398 |
Similar Items
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a vásárlási döntésre az élelmiszervédjegyek témakörében
: Hajdú Kamilla
: Hajdú Kamilla
Az influencer marketing térhódítása és hatása a fogyasztói magatartásra, döntésre
: Molnár Loránd
: Molnár Loránd
Könnyűzenei koncertek hatása az utazási döntésre
: Fülöp Réka
: Fülöp Réka
Az online szájreklám hatása a döntéshozatali folyamatra a szállodaiparban
: Karajz Zsófia
: Karajz Zsófia
A közösségi média hatása a vendéglátóipari fogyasztói magatartásra és döntésre
: Korszakasz Diána
: Korszakasz Diána
Az utazási irodát befolyásoló tényezők a légitársaság kiválasztása során
: Németh Viktória
: Németh Viktória
Trendek a vendéglátásban és azok fogyasztói döntésre gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Barátosi Botond
: Barátosi Botond
A közösségi média és az influencerek hatása a vásárlói döntésre
: Murányi Krisztina
: Murányi Krisztina
A fenntartható működés hatása a vásárlási döntésre a szállodai vendéglátás esetében
: Jároli Fanni
: Jároli Fanni
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília
: Molnár Ottília
A Z és az Y generáció utazási szokásai - a social média hatása az utazási döntésre
: Balázs Alexandra
: Balázs Alexandra
Reputációmenedzsment és a negatív szájreklám vizsgálata a budapesti Kozmo Hotel Suites & Spa luxusszálloda példáján keresztül
: Török Mária Gabriella
: Török Mária Gabriella
Marketing tevékenység egy új étterem viszonylatában
: Gulyás Laura
: Gulyás Laura
Elektronikus fizetési módok vizsgálata vendéglátóhelyi fogyasztás során
: Ramocsai Barbara Johanna
: Ramocsai Barbara Johanna
Az elektronikus fizetési eszközök alkalmazása az internetes vásárlás során
: Simon Brigitta Tünde
: Simon Brigitta Tünde
Kisboltok vonzáskörzetének meghatározása, azaz dohánybolt-telephely kiválasztása kvantitatív módszerekkel
: Kozák Tamás
Published: (2014)
: Kozák Tamás
Published: (2014)
Az elektronikus kereskedelem napjainkban és hatása a fogyasztói magatartásra
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
A munkaerő toborzása és kiválasztása a CRH Magyarország Kft. szervezetnél.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
A megfelelő adózási forma kiválasztása a "Munkagép forgalmazó kft" esetében
: Keszthelyi Boldizsár László
: Keszthelyi Boldizsár László
Beszállítók kiválasztása, értékelése és fejlesztése a Schaeffler Savaria Kft.-nél
: Csizmadia Anikó
: Csizmadia Anikó
Logisztikai szolgáltató kiválasztása pályáztatás útján a Robert Bosch Kft.-ben
: Kovács Domonkos
: Kovács Domonkos
Optimális ERP megoldás kiválasztása és adaptálása egy korszerű AV rendszerekkel foglalkozó cég számára
: Váraljai Liza
: Váraljai Liza
Fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők szemüvegvásárlás során
: Tóth Kornél
: Tóth Kornél
Foglalkoztatási formák kiválasztása, az atipikus foglalkoztatási formák működtetése általánosságban és a Generali Biztosítónál
: Pantó Nikolett
: Pantó Nikolett
Hogyan választják meg beszállítóikat a "nagyok"? A beszállítók kiválasztása a T-Systems gyakorlatában
: Cábóczky Orsolya
: Cábóczky Orsolya
Egy vidéki és egy budapesti étterem összehasonlítása
: Makai Anita
: Makai Anita
A légiforgalmi irányítók toborzása és kiválasztása a HungaroControl Zrt. példáján keresztül
: Fekete Kinga
: Fekete Kinga
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra
: Misztl Alexandra
Egy thai étterem megvalósíthatósági tanulmánya Budapesten
: Tamásy Zsófia
: Tamásy Zsófia
Egy barbecue étterem indításának marketing vonatkozásai
: Ács András
: Ács András
Egy magyar étterem üzemeltetése Németországban, Düsseldorfban
: Tóth Júlia
: Tóth Júlia
MOL NYRT. humán-erőforrás pályáztatási rendszere töltőállomások üzemeltetésére. Partnerek toborzása, kiválasztása, oktatása.
: Adonyi Péter
: Adonyi Péter
Gundel Étterem Tradíció és evolúció /
: Szél Ákos
: Szél Ákos
A CIB Bank részére hosszú távú gépjármű bérlet és flottakezelési szolgáltatások biztosításának kiválasztása
: Diószegi Anna
: Diószegi Anna
Harmadik országbeli munkavállalók toborzása, kiválasztása és integrálása a Menton Jobs Kft. példáján keresztül
: Galló Janka
: Galló Janka
Az ARAZ étterem kínálatának elemzése
: Eszenyi Fruzsina
: Eszenyi Fruzsina
Az ARAZ étterem ételválasztékának elemzése
: Jantner Dóra
: Jantner Dóra
Az Eurosped Zrt. alvállalkozói körének kiválasztása és értékelése a Masped csoporton belül végbemenő átszervezések tükrében
: Bugyik Gabriella
Published: (2013)
: Bugyik Gabriella
Published: (2013)
Egészséges étterem megvalósíthatósága Budapesten
: Bartóki Réka
: Bartóki Réka
Similar Items
-
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a vásárlási döntésre az élelmiszervédjegyek témakörében
: Hajdú Kamilla -
Az influencer marketing térhódítása és hatása a fogyasztói magatartásra, döntésre
: Molnár Loránd -
Könnyűzenei koncertek hatása az utazási döntésre
: Fülöp Réka -
Az online szájreklám hatása a döntéshozatali folyamatra a szállodaiparban
: Karajz Zsófia -
A közösségi média hatása a vendéglátóipari fogyasztói magatartásra és döntésre
: Korszakasz Diána