Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bódis Orsolya
További közreműködők: Zelena Dr. András
Dicső Anikó Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketingeszközök
Influencer-marketing
Social media
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/20429

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg20429
005 20200416142900.0
008 190502suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bódis Orsolya 
245 1 3 |a Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése  |c Bódis Orsolya  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése 
695 |a Marketingeszközök 
695 |a Influencer-marketing 
695 |a Social media 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
700 1 |a Dicső Anikó Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/20429/1/SZAKDOLGOZAT%20B%C3%93DIS%20ORSOLYA.pdf  |z Dokumentum-elérés