Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
Elmentve itt :
| Szerző: | Bódis Orsolya |
|---|---|
| További közreműködők: |
Zelena Dr. András
Dicső Anikó Erzsébet |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Marketingeszközök Influencer-marketing Social media |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20429 |
Hasonló tételek
Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Az ATL médiumok helyzete és alkalmazkodása a modern korhoz
: Imrefi Patrícia
: Imrefi Patrícia
Innovatív marketingeszközök és hatékonyságuk elemzése Autós Influencerek teljesítményének elemzése
: Gál Dárius Kristóf
: Gál Dárius Kristóf
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva
: Szabó Zsuzsanna Éva
ATL marketing eszközök hatékonysága a Z generáció körében
: Takács Hajnalka Csenge
: Takács Hajnalka Csenge
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert
: Janó Róbert
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban
: László Péter
: László Péter
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban
: Könnyű Angéla Írisz
: Könnyű Angéla Írisz
Az online marketingeszközök hatékony alkalmazása a pénzügyi szektorban
: Marinov Zsuzsanna
: Marinov Zsuzsanna
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Arculatváltás jelentősége egy hazai BTL vállalat működési folyamatában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában
: Papp Adrienn
: Papp Adrienn
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
Az e-kereskedelem térnyerése
: Schwetz Viktor
: Schwetz Viktor
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs
: Marosi Balázs
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Marketingeszközök alkalmazása a vendéglátásban a Budapest Party Service példáján keresztül
: Berki Réka
: Berki Réka
Influencerek marketinghatása
: Kolumbán Kíra
: Kolumbán Kíra
Az egészségtudatos cukrászdák térnyerése Magyarországon
: Aradi Renáta
: Aradi Renáta
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
A Molnár és Fiai Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és javaslattétel új marketingeszközök alkalmazására
: Molnár Attila
: Molnár Attila
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni
: Oldal Fanni
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia
: Kósa Klaudia
A Mattesz Baby Spa termékfejlesztésének támogatása online kampányok és digitális marketingeszközök használatával
: Ács Fanni
: Ács Fanni
Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel
: Rába Orsolya
: Rába Orsolya
Influencerek vásárlásösztönző hatásai
: Balog Adrienn
: Balog Adrienn
A valóság illúziója – Virzuális influencerek és AI influencerek a marketingben
: Csepreghy Laura Zsófia
: Csepreghy Laura Zsófia
A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül
: Balázs Adrienn
: Balázs Adrienn
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Oskolás Éda
: Oskolás Éda
Hasonló tételek
-
Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél
: Nagy Fruzsina -
Az ATL médiumok helyzete és alkalmazkodása a modern korhoz
: Imrefi Patrícia -
Innovatív marketingeszközök és hatékonyságuk elemzése Autós Influencerek teljesítményének elemzése
: Gál Dárius Kristóf -
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva -
ATL marketing eszközök hatékonysága a Z generáció körében
: Takács Hajnalka Csenge