Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
Elmentve itt :
Szerző: | Bódis Orsolya |
---|---|
További közreműködők: |
Zelena Dr. András
Dicső Anikó Erzsébet |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingeszközök Influencer-marketing Social media |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20429 |
Hasonló tételek
Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva
: Szabó Zsuzsanna Éva
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert
: Janó Róbert
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban
: László Péter
: László Péter
Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban
: Könnyű Angéla Írisz
: Könnyű Angéla Írisz
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
Az online marketingeszközök hatékony alkalmazása a pénzügyi szektorban
: Marinov Zsuzsanna
: Marinov Zsuzsanna
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Arculatváltás jelentősége egy hazai BTL vállalat működési folyamatában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában
: Papp Adrienn
: Papp Adrienn
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
Az e-kereskedelem térnyerése
: Schwetz Viktor
: Schwetz Viktor
Marketingeszközök alkalmazása a vendéglátásban a Budapest Party Service példáján keresztül
: Berki Réka
: Berki Réka
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs
: Marosi Balázs
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Az egészségtudatos cukrászdák térnyerése Magyarországon
: Aradi Renáta
: Aradi Renáta
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni
: Oldal Fanni
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia
: Kósa Klaudia
A Molnár és Fiai Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és javaslattétel új marketingeszközök alkalmazására
: Molnár Attila
: Molnár Attila
A Mattesz Baby Spa termékfejlesztésének támogatása online kampányok és digitális marketingeszközök használatával
: Ács Fanni
: Ács Fanni
Influencerek vásárlásösztönző hatásai
: Balog Adrienn
: Balog Adrienn
Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel
: Rába Orsolya
: Rába Orsolya
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Oskolás Éda
: Oskolás Éda
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Csincsák Norbert
: Csincsák Norbert
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina
: Balogh Eleni Krisztina
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Forgács Laura
: Forgács Laura
Az influencerek befolyása a fogyasztói magatartásra
: Pirzsók Dorina
: Pirzsók Dorina
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Pungor Milán Martin
: Pungor Milán Martin
Az influencerek megítélése a vendéglátás-marketingben
: Mecseki Flóra Csenge
: Mecseki Flóra Csenge
A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül
: Balázs Adrienn
: Balázs Adrienn
A közösségi média és az influencerek világa
: Pető Tamás
: Pető Tamás
A közösségi média és az influencerek hatása
: Egyházi Míra
: Egyházi Míra
Streamerek, azaz videójáték influencerek
: Mihály Bence Norbert
: Mihály Bence Norbert
Hasonló tételek
-
Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél
: Nagy Fruzsina -
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva -
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán -
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert -
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta