A hazai csúcsgasztronómiába beszállító termelők fejlődése, különös tekintettel a Bocuse d'Or versenysorozat és a Michelin Guide fokozott magyarországi jelenlétének hatására
Saved in:
Main Author: | Molnár Vanessza |
---|---|
Other Authors: | Tóth Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | csúcsgasztronómia fine dining minőségi alapanyagok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20431 |
Similar Items
A Bocuse d'Or versenysorozat hatása a hazai vendéglátóipari szakmunkásképzésre.
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
A Michelin-jelenség és a Bocuse d’Or hatásai a magyar gasztronómiára
: Horváth Bálint
: Horváth Bálint
Bocuse d'Or és hatása a magyar gasztronómiára
: Horváth Ákos
: Horváth Ákos
Magyar gasztronómia fejlődése és a diákok motivációja a Bocuse d’Or hatására
: Krójer Zsombor
: Krójer Zsombor
A fogyasztói igény változása a csúcsgasztronómia és a minőségi ételek iránt a Bocuse d’Or versenysorozat és a médiában feltűnt sztárséfek népszerűségének hatására
: Kapitány Virág Viktória
: Kapitány Virág Viktória
Helyi termékek és alapanyagok megjelenése a Bocuse d'Or rendezvényen
: Simon Kinga
: Simon Kinga
A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Fülöp Zsolt
: Fülöp Zsolt
Analysis of The Psychological State of Tour Guides in Guizhou China
: LIU MENGXIA
: LIU MENGXIA
HACCP elemzés a Bel'Dor Teraszon
: Somogyi Krisztina
: Somogyi Krisztina
Guide on EU Funding and Hajdú-Bihar County's Strategic Plans
: Vilman Amália
Published: (2014)
: Vilman Amália
Published: (2014)
The effects of Dining Guides and Hungarian gastro blogs on customers’ behaviour
: Balog Anna
: Balog Anna
Helyi termelők és az éttermek együttműködési lehetőségei
: Nagy Helga
: Nagy Helga
Michelin, több mint abroncs
: Surman Adrienn
: Surman Adrienn
Shine bright like a Michelin star - encountering the meaning of Michelin stars in gastronomy and tourism
: Németh Luca
: Németh Luca
A HELL ENERGY Social Media jelenlétének elemzése
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
Paul Bocuse örökségének ismertsége a magyar szakmai körökben
: Papp Luca Veronika
: Papp Luca Veronika
A Michelin-csillag és a Michelin-csillagos éttermek helyzete egyes európai országokban és Magyarországon
: Ferenczi Dóra
: Ferenczi Dóra
Egy multinacionális autóipari beszállító cég bemutatása
: Durucz Andrea
: Durucz Andrea
Facebook vagy weboldal? Egy árnyékolástechnikai cég online jelenlétének kérdései
: Nagy-Varga Alexa
: Nagy-Varga Alexa
A fenntartható gasztronómia a Michelin-csillag tükrében
: Sváb Gréta Viktória
: Sváb Gréta Viktória
Termőföldtől az asztalig- avagy az étterem és a helyi termelők kapcsolata
: Kiss Bianka
: Kiss Bianka
Az overtourism bemutatása, illetve jelenlétének és hatásainak elemzése Rómán keresztül
: Bálint Fruzsina Zsuzsanna
: Bálint Fruzsina Zsuzsanna
A szülői edukáció hatékonysága a gyermekek online jelenlétének biztonsága érdekében
: Simon Zsóka
: Simon Zsóka
A beszállító fejlesztés jelentősége a beszerzési kapcsolatmenedzsment szempontjából
: Medgyesi Krisztina
: Medgyesi Krisztina
Autóipari beszállító tevékenységi köre és teljesítménymérési módszereinek vizsgálata
: Karacs Bernadett
: Karacs Bernadett
Az indirekt beszerzés gyakorlata egy autóipari beszállító vállalatnál
: Szivek Katalin
: Szivek Katalin
Egy multinacionális termelő vállalat beszállító értékelő rendszerének fejlesztése
: Szabó Emese
Published: (2014)
: Szabó Emese
Published: (2014)
Szervezet átalakítás szükségessége a Michelin-Hungária Kft. -ben
: Kozma Sándor
: Kozma Sándor
Investigating customer perceptions of Fine dining and Michelin-rated restaurants
: Fülöp Dóra
: Fülöp Dóra
A Magyar Kajak-Kenu Szövetség közösségi média jelenlétének vizsgálata versenyzési és szabadidős szférák értékelése
: Nemes Ágota
: Nemes Ágota
Instagram as Millennials’ travel guide - To what extent does social media and influencers impact people’s holiday choices?
: Szentiványi Sára
: Szentiványi Sára
Beszállító fejlesztés folyamata az Atlas Copco Hungary Kft.-nél
: Gulyás Genovéva Katalin
: Gulyás Genovéva Katalin
Minőségirányítás és beszállító értékelés a General Electric Zrt.-nél
: Kovács Hajnalka
Published: (2007)
: Kovács Hajnalka
Published: (2007)
Mezőgazdasági termelők finanszírozásának kockázata és más kockázati tényezők az IKR Agrár Kft. gazdálkodásában
: Hajnal Bence
: Hajnal Bence
Fenntarthatóság a fenntarthatóságban, a kézműves sajtokat előállító termelők fenntartható működésének szerepe a fenntarthatóságban
: Bartyik Réka
: Bartyik Réka
A helyi érték szerepe, avagy a fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai termelők viszonylatában
: Tősmagi Klaudia
: Tősmagi Klaudia
Fenntarthatóság a fenntarthatóságban, a kézműves sajtokat előállító termelők fenntartható működésének szerepe a fenntarthatóságban
: Bartyik Réka
: Bartyik Réka
A Michelin gumiabroncsgyártó vállalat marketingkommunikációs eszközei a HTSS zónában
: Federics Barbara
: Federics Barbara
Les changements d'habitudes d'achat pendant COVID
: Papp Gergely
: Papp Gergely
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
Similar Items
-
A Bocuse d'Or versenysorozat hatása a hazai vendéglátóipari szakmunkásképzésre.
: Tóth Gábor -
A Michelin-jelenség és a Bocuse d’Or hatásai a magyar gasztronómiára
: Horváth Bálint -
Bocuse d'Or és hatása a magyar gasztronómiára
: Horváth Ákos -
Magyar gasztronómia fejlődése és a diákok motivációja a Bocuse d’Or hatására
: Krójer Zsombor -
A fogyasztói igény változása a csúcsgasztronómia és a minőségi ételek iránt a Bocuse d’Or versenysorozat és a médiában feltűnt sztárséfek népszerűségének hatására
: Kapitány Virág Viktória