The representation of the travel fare websites and metasearch engines by focusing on Agoda.com
Elmentve itt :
Szerző: | Bódis Katalin Melinda |
---|---|
További közreműködők: | Hübner Dr. Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Agoda International Hungary Kft. Travel fare websites and metaserch engines Travel agencies |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20464 |
Hasonló tételek
A Study on the Profit Model of China's Online Travel Website Ctrip
: Xu Qifan
: Xu Qifan
Az Agoda International Hungary Kft. gyakornokaként
: Tóth Zita
: Tóth Zita
Online Travel Search Engines VS Traditional Travel Agents regarding Hungarian Gen Y and Z Individual Travelers
: Marton Ferenc László
: Marton Ferenc László
Women’s Political Representation A Comparative Analysis of Tunisia and Lebanon
: Atallah Megan
: Atallah Megan
Representation of cultures through food gastro-tourism in the 21th century /
: Gajdács Ádám
: Gajdács Ádám
Representation of East Asian Women In US Cinema
: Amarbayar Anujin
: Amarbayar Anujin
Hungary's country brand focusing on how it is perceived by different segments of travellers
: Pozsár Péter
: Pozsár Péter
Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity
: Széles Ágnes
: Széles Ágnes
The delitescent deviance of intelligence and its representation in modern media
: Sebes Dániel / SD
: Sebes Dániel / SD
The evolution and roles of websites and UX tools in relation to marketing and sales generation
: Magyar Zsófia Anna
: Magyar Zsófia Anna
Oil as the engine of Kazakhstan's economy
: Batykova Nazerke
: Batykova Nazerke
Keresőmarketing. Search Engine Marketing
: Tlas Géza
: Tlas Géza
An analysis of online accommodation reservation websites - understanding customers' perceptions to enhance impact on industry
: Tran Anh Tuan
: Tran Anh Tuan
A Bitcoin.com marketingtevékenysége
: Vitáris Benjamin Csaba
: Vitáris Benjamin Csaba
A Zubka.com honosítási projektje
: Kellényi István
: Kellényi István
How can MetrixLab increase participation of companies located in France and Germany in the website of the Year Award?
: Tóth Diána
: Tóth Diána
The impact of technological development in the hotel industry and its representation through the Grand Hotel Royal in Budapest
: Szabó Tamás
: Szabó Tamás
Optimizing Search Engine Rankings for a Medical Center
: Faragó Péter
: Faragó Péter
Web fejlesztés a Google App Engine használatával
: Lammel Bence
: Lammel Bence
Online consumer behavior in the USA and the example of Amazon.com
: Kapás Péter Gergő
: Kapás Péter Gergő
A GSE Engineering Hungary Kft. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Benyovszki Dorina
: Benyovszki Dorina
Tourism of Thailand, focusing on sustainability
: Varga Mercédesz Dóra
: Varga Mercédesz Dóra
Az Utazom.com utazási iroda tevékenységének elemzése
: Henzel Erik
: Henzel Erik
The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts
: Szilvainé Turi Anna
: Szilvainé Turi Anna
What factors lead to an increased number of visitors on channelclassics.com?
: Csécsei Eszter
: Csécsei Eszter
Changes in consumer behaviour – dealing with insecurities in tourism industry with special focus on Hungary
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
Veszteségek csökkentése a Cascade Engineering Europe Kft. anyagmozgatási folyamataiban
: Moldván Enikő
: Moldván Enikő
Gondolatok a közigazgatás védelmi vonalairól a social engineering vonatkozásában
: Szentmihályi Kristóf
: Szentmihályi Kristóf
The definite role of the Revenue Management, focusing on Accor Hotels Group
: Csuha Katalin
: Csuha Katalin
The role of past travel experiences and perceived risks associated with international travel as determinants of the Millennials' travel behavior
: Almási Dóra Vanda
: Almási Dóra Vanda
Content marketing as a strategic tool to influence customer purchasing decisions at an international company. How to attract new visitors to the Omron website?
: Pocsai Anikó
: Pocsai Anikó
Beszámoló a MagiCom Kft.-nél végzett munkámról
: Horváth Rebeka
: Horváth Rebeka
Minőségbiztosítás az Ingatlan.com-nál agilis módszertan segítségével
: Debreczeni Dávid
: Debreczeni Dávid
Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
Marketingkommunikáció és márkaismertség vizsgálata az Avokado.com példáján
: Török Eszter Éva
: Török Eszter Éva
Consumers’ rights in Hungary in the field of the relationship of travellers and travel agencies
: Ősze Orsolya
: Ősze Orsolya
Tourists' Sustainable Travel Methods And The Promotion Of More Sustainable Travel
: Torti Daniel
: Torti Daniel
SAP felhőalapú alkalmazások üzemeltetése SRE (Site Reliability Engineering) elvek alapján.
: Ahmady Edris
: Ahmady Edris
Business Cooperation between Vista Travel Center and BCD Travel Hungary
: Salamon Sára
: Salamon Sára
Search Engine Optimization (SEO) for a B2B business A case study of Dryad Networks
: Nguyen Ngoc Anh
: Nguyen Ngoc Anh
Hasonló tételek
-
A Study on the Profit Model of China's Online Travel Website Ctrip
: Xu Qifan -
Az Agoda International Hungary Kft. gyakornokaként
: Tóth Zita -
Online Travel Search Engines VS Traditional Travel Agents regarding Hungarian Gen Y and Z Individual Travelers
: Marton Ferenc László -
Women’s Political Representation A Comparative Analysis of Tunisia and Lebanon
: Atallah Megan -
Representation of cultures through food gastro-tourism in the 21th century /
: Gajdács Ádám