KLM airline’s market position in Europe
Saved in:
Main Author: | Péterszegi Klaudia |
---|---|
Other Authors: | Kovács Dr. Miklós |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | KLM legacy airlines market position |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20472 |
Similar Items
The impact of low-cost airlines on tourism in Europe
: Magoss Adrienn
: Magoss Adrienn
How Covid-19 Affected the Airline Industry in Europe
: Havass Benedek Ármin
: Havass Benedek Ármin
Emirates Airline’s marketing communication strategy
: Király Lilla
: Király Lilla
The Rise of Low-Cost Airlines Transforming Air Travel and Tourism in Europe
: Balogh Blanka
: Balogh Blanka
The marketing position of Capital Circus in Hungary in 2011.
: Tomori Cintia
: Tomori Cintia
Konfliktuskezelés a KLM budapesti fióktelepénél
: Varga Barnabás László
: Varga Barnabás László
Az Air France-KLM Group marketingstratégiája
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában
: Tasi Dorka
: Tasi Dorka
The analysis of low-cost airlines’ entrepreneurial behaviour through the lens of corporate foresight
: Sithole Mbali Ayanda, et al.
Published: (2024)
: Sithole Mbali Ayanda, et al.
Published: (2024)
The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts
: Szilvainé Turi Anna
: Szilvainé Turi Anna
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
The positive and negative impacts of tourism in New Zealand
: Barta Enikő
: Barta Enikő
Position of the Visegrad Group in the migration crisis of the EU
: Asgarova Roza
: Asgarova Roza
Analyzing the liquidity position of Hungarian commercial banks
: Lengyel Enikő Zsófia
: Lengyel Enikő Zsófia
Munkavállalók helyzete az Air France - KLM fúziója idején
: Tamás Nikolett
: Tamás Nikolett
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
L'Occitane en Provence, an international natural cosmetics brand's position on the Hungarian market
: Korcsik Anna
: Korcsik Anna
The positive effect of the internship programs for students in European Union
: Tóth Lili
: Tóth Lili
Evaluation of the Financial Position and Performance of Arena Hungary Ltd.
: Kisteleki Hanna
: Kisteleki Hanna
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében
: Varga Emese Lilla
: Varga Emese Lilla
Környezeti számvitel alakulása az Air France-KLM csoport vonatkozásában
: Rauschenberger Vanda
: Rauschenberger Vanda
Környezeti számvitel alakulása az Air France-KLM csoport vonatkozásában
: Rauschenberger Vanda
: Rauschenberger Vanda
Chatbotok funkcionalitása és adatbiztonsági kihívásai – a KLM példáján reprezentálva
: Tasi Kitti Roxána
: Tasi Kitti Roxána
Results of COVID-19 affecting the aviation industry and investigation of how low-cost airlines manage to reduce operating costs
: Simon Balázs
: Simon Balázs
The position of Northeast Asia toward India's "Act East" policy.
: Nguyen Thi Nhat Linh
: Nguyen Thi Nhat Linh
A KLM Holland Királyi Légitársaság controlling rendszerének bemutatása, hatékonyságának elemzése
: Veres Anna
: Veres Anna
A transzferár-szabályozás bemutatása a KLM Magyarországi Fióktelepének példáján keresztül
: Nyíri Adrienn
: Nyíri Adrienn
Recruitment Marketing Strategy of Advantech Europe What strategy should Advantech Europe (AEU) implement to attract suitable Assembly Technician applicants Advantech Europe Service Center (AESC) in 2020? -a case study at Advantech Europe BV
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Overview of the Hungarian Tourism recent achievements, current position and prospective situation
: Oláh Tamás
: Oláh Tamás
Influence of tourism development on the situation in environment with consideration of positive and negative impacts
: Tlepova Dayana
: Tlepova Dayana
Influence of tourism development on the situation in environment with consideration of positive and negative impacts
: Tlepova Dayana
: Tlepova Dayana
Brand identity analysis and possible positioning strategies for Szekszárd wine region
: Horváth Panna
: Horváth Panna
Position paper of the European women's lobby ; Nők az Európai Parlamentben
: Takács Andrea
: Takács Andrea
The Role of FDI in Improving Vietnam's Global Value Chain Position in Manufacturing
: Nguyen Thi Phi Yen
: Nguyen Thi Phi Yen
Az Air France – KLM elektronikus kereskedelmi fejlődése a kezdetektől a napjainkig
: Csősz-Nagy Dorottya
: Csősz-Nagy Dorottya
A Social Media jelentősége a légitársaságok életében a KLM példája alapján
: Nagy Eszter Zsófia
: Nagy Eszter Zsófia
The potential of Hungarian wines on the international market by understanding their historic and current position and estimating opportunity within global context
: Csizmadia Dávid
: Csizmadia Dávid
Capital markets in Europe and in the United States European prospects in the Euro-Atlantic competition
: Jóna Tímea
: Jóna Tímea
La position de Chanel parmi les grandes maisons de mode, une approche orientée marketing
: Bogdán Dalma
: Bogdán Dalma
Similar Items
-
The impact of low-cost airlines on tourism in Europe
: Magoss Adrienn -
How Covid-19 Affected the Airline Industry in Europe
: Havass Benedek Ármin -
Emirates Airline’s marketing communication strategy
: Király Lilla -
The Rise of Low-Cost Airlines Transforming Air Travel and Tourism in Europe
: Balogh Blanka -
The marketing position of Capital Circus in Hungary in 2011.
: Tomori Cintia