Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
Saved in:
| Main Author: | Merhala Bettina |
|---|---|
| Other Authors: |
Bajomi-Lázár Dr. Péter
Bajnóczi Beatrix |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | USA Politika Kommunikáció Összehasonlító elemzés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20481 |
Similar Items
A Macron-jelenség vizsgálata az elnökválasztási kampány során, illetve az elnökség első évében
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
Donald Trump elnökválasztási stratégiáinak változása a 21. század modern választási rendszerében
: Nagy Alexandra Natasa
: Nagy Alexandra Natasa
A MeToo-kampány társadalomtörténeti előzményei, gender-elméleti vizsgálata
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Termékbevezető kampány, jégre töltve
: Mészáros Luca
: Mészáros Luca
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
A teaser kampány és pszichológiai hatásai
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009)
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009)
Két szálloda élőmunka- és létszámgazdálkodásának összehasonlító elemzése
: Végh Dóra Krisztina
: Végh Dóra Krisztina
Két hazai kereskedelmi kisvállalkozás fejlődésének kihívásai - összehasonlító elemzése
: Fülep Kitti Zsaklin
: Fülep Kitti Zsaklin
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely
: Flaskár László Gergely
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése
: Szabó Krisztina
: Szabó Krisztina
Két vállalkozás pénzügyi, vagyoni és jövedelmezőségi helyzetének összehasonlító elemzése
: Sallai Richárd
: Sallai Richárd
Munkahelyi stressz összehasonlító esettanulmány két multinacionális cég IT szervezés területéről
: Karasán Krisztina
: Karasán Krisztina
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára
: Paholcsek Bálint
: Paholcsek Bálint
Hinora Globál Marketing Kft. marketingkommunikációja és egy konkrét kampány tervezése
: Kovács Szandra
: Kovács Szandra
Fenntarthatósági attitűdök és magatartásformák összehasonlító vizsgálata két szálloda példáján keresztül, különös tekintettel az élelmiszer-pazarlásra
: Jezeri Luca
: Jezeri Luca
Két fesztivál összehasonlító elemzése és várható alakulásuk a Covid-19 járvány után
: Beer Botond Boldizsár
: Beer Botond Boldizsár
Az MKB Bank marketingtevékenységének elemzése, az MKB otthonkereső kampány bemutatásán keresztül
: Liska Alexandra
Published: (2012)
: Liska Alexandra
Published: (2012)
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Ne füstölögj, csak élvezd az életed! Dohányzásellenes kampány a serdülők számára
: Tóth Brigitta Dóra
: Tóth Brigitta Dóra
Két bútorkereskedelmi áruházlánc vevőkiszolgálási politikájának és technológiájának összehasonlító elemzése egy konkrét terméken keresztül
: Némethné Kolozs Viktória
: Némethné Kolozs Viktória
Ausztria és Csehszlovákia gazdaság-fejlődésének összehasonlító elemzése a két világháború között (1918-1938)
: Gorondi Ádám István
: Gorondi Ádám István
Márkaimázs vizsgálata két piacvezető márkánál
: Szántó Alexandra
: Szántó Alexandra
Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya
: Bíró Gergő Tamás
: Bíró Gergő Tamás
A Kvint-R Kft. nyomtatópiaci marketingstratégiájának, - aktivitásának elemzése, nyomtatópiac kutatása, marketing kampány tervezése
: Molnár Krisztina
: Molnár Krisztina
Két választás, egy taktika-Politikai kommunikációs stratégiák a 2016-os amerikai és a 2018-as magyarországi választási kampányok során
: Badik Fanni
: Badik Fanni
Két gazdálkodó szervezet adókötelezettségeinek átfogó vizsgálata
: Eiselt Botond
: Eiselt Botond
Egy amerikai országtanulmány
: Pethő Samu Attila
: Pethő Samu Attila
A Mesterséges intelligencia szerepe a marketing kampány tervezésében és a fogyasztói oldallal való kommunikációban
: Bartonovszki Gergely
: Bartonovszki Gergely
A hátrányos helyzetű tanulók megsegítésének lehetőségei a magyar közoktatás rendszerében – két nyíregyházi középiskola összehasonlító elemzésének bemutatásával
: Sóvágó Anikó
: Sóvágó Anikó
Tőzsdei vállalatok osztalékfizetési politikájának vizsgálata az amerikai részvénypiacon
: Kiss-Mihály Ádám
: Kiss-Mihály Ádám
Amerikai álom? - A filmturizmus vizsgálata az USA-ban
: Kósa Eszter Luca
: Kósa Eszter Luca
Magyarországon és az Amerikai Egyesült Államokban lévő szállodaláncok munkavállalói elégedettségéhez kapcsolódó külső és belső motivációk összehasonlító elemzése
: Sütő Dávid
: Sütő Dávid
Similar Items
-
A Macron-jelenség vizsgálata az elnökválasztási kampány során, illetve az elnökség első évében
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet -
Donald Trump elnökválasztási stratégiáinak változása a 21. század modern választási rendszerében
: Nagy Alexandra Natasa -
A MeToo-kampány társadalomtörténeti előzményei, gender-elméleti vizsgálata
: Csordás Bettina -
Termékbevezető kampány, jégre töltve
: Mészáros Luca -
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra