A közösségi média térhódítása - avagy az utazási bloggerek sikereinek záloga és munkásságuk hatása követőik utazási szokásaira
Saved in:
Main Author: | Dócs András |
---|---|
Other Authors: | Kovács Edina |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Közösségi média utazási blogok Utazási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20489 |
Similar Items
A közösségi média a turizmusban és az utazási bloggerek
: Riba Judit Márta
: Riba Judit Márta
A közösségi média hatása a magyar fiatalok utazási szokásaira
: Bleszity Dóra
: Bleszity Dóra
Az utazó bloggerek hatása a budapesti utazási irodák tevékenységére
: Bangócs Veronika
: Bangócs Veronika
Világutazás a bloggerek lencséjén keresztül - a magyar utazási blogok népszerűsége és hatása az utazási döntésekre
: Rechel Bettina
: Rechel Bettina
Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira
: Gyovai Eszter Mária
: Gyovai Eszter Mária
A DiscoverEU program hatása a fiatalok utazási szokásaira
: Machó Bíborka Maja
: Machó Bíborka Maja
A közösségi média hatása az utazási irodák tevékenységére
: Neumark Eszter Júlia
: Neumark Eszter Júlia
A HELL ENERGY KFT sikereinek a titka, avagy marketingkommunikációja
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
A fiatalok közösségi média használata és utazási döntései
: Varga Zsófia
: Varga Zsófia
A Covid-19 hatása az Y és Z generáció utazási szokásaira
: Sarafi Dávid
: Sarafi Dávid
Kézi zálogkölcsön, avagy A jelen záloga a szolgáltatásmarketing ismérvei szerint
: Polák Anikó
Published: (2014)
: Polák Anikó
Published: (2014)
Utazó bloggerek online kommunikációja
: Domiter Rebeka Dóra
: Domiter Rebeka Dóra
A NOKIA sikereinek titka Fogyasztói igények és azok kielégítése a NOKIA innovációs törekvéseinek tükrében
: Gergely István
: Gergely István
A közösségi média magyar fogyasztókra gyakorolt hatása és az utazási irodák jelentősége a magyar fogyasztó külföldi utazási szokásaiban
: Glück Anna Katalin
: Glück Anna Katalin
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
Az online közösségi média térhódítása és újdonságai
: Sós Ivett
: Sós Ivett
A közösségi médiahasználat hatása az utazási szokásokra
: Barta Csilla
: Barta Csilla
A COVID-19 világjárvány hatása Nagy-Britannia turizmusára, valamint az ország lakóinak utazási szokásaira
: Konecsni Flóra
: Konecsni Flóra
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. közösségi média marketingje és hatása a fogyasztói magatartásra
: Baji Regina
: Baji Regina
A Z és az Y generáció utazási szokásai - a social média hatása az utazási döntésre
: Balázs Alexandra
: Balázs Alexandra
Argentin marha versus temelői piac avagy a rövid ellátási lánc, mint a fenntarthatóság záloga
: Tóth Benedek
: Tóth Benedek
Különböző generációk utazási döntéseinek hatása az utazási irodák jövőjére
: Futó Nikolett
: Futó Nikolett
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
Az Y és Z generációk közösségi média használatának és utazási szokásainak összefüggése Magyarországon
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina
: Ujvári Lili Dorina
„Veni vidi vici"! - avagy a siker záloga Olszországban. Hasznos információk az olasz kommunikációs és kulturális sajátosságokról
: Norsics Nikolett
: Norsics Nikolett
A 20-30 éves korosztály utazási szokásainak és a közösségi média döntési mechanizmusukra gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
A magyarok utazási szokásai Olaszországba, a Studio Italia Utazási Iroda tükrében
: Méhes Éva Beatrix
: Méhes Éva Beatrix
Utazási szokások vizsgálata-Az egyéni és a szervezett utazási forma összevetése
: Torzsás Georgina
: Torzsás Georgina
Az utazási irodák marketingkommunikációja
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Utazási irodai tevékenység, utazásszervezés
: Fébó Evelin Mónika
: Fébó Evelin Mónika
Sportmotivációval összefüggő utazási szokások
: Muka Lívia
: Muka Lívia
Az utazási irodák működése
: Jánosi Laura
: Jánosi Laura
Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása
: Kun Lilla
: Kun Lilla
Covid-19 hatása az utazási szokásokra
: Béres Bence
: Béres Bence
Könnyűzenei koncertek hatása az utazási döntésre
: Fülöp Réka
: Fülöp Réka
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire
: Szántó Kinga
: Szántó Kinga
Az utazási irodák tevékenységének bemutatása a V.Ber Travel Utazási Irodán keresztül.
: Mátéfi Zsófia
: Mátéfi Zsófia
Ayurvéda az utazási irodák kínálatában
: Goschler Bianka Éva
: Goschler Bianka Éva
Similar Items
-
A közösségi média a turizmusban és az utazási bloggerek
: Riba Judit Márta -
A közösségi média hatása a magyar fiatalok utazási szokásaira
: Bleszity Dóra -
Az utazó bloggerek hatása a budapesti utazási irodák tevékenységére
: Bangócs Veronika -
Világutazás a bloggerek lencséjén keresztül - a magyar utazási blogok népszerűsége és hatása az utazási döntésekre
: Rechel Bettina -
Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira
: Gyovai Eszter Mária