Extrém turisztikai desztinációk
Elmentve itt :
Szerző: | Kudlák Adrienn |
---|---|
További közreműködők: | Formádi Dr. Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Extrém turizmus Extrém sport Utazási motivációk Extrém desztinációk Kalandturizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20491 |
Hasonló tételek
Desztinációk turisztikai teljesítménye és a fenntarthatósági törekvések összefüggései
: Eszes Gabriella Judit
: Eszes Gabriella Judit
Turisztikai desztinációk a boldogtalanságból - A magyarországi szegénység álomutazása
: Hajnal Borbála
: Hajnal Borbála
A közösségi média marketing jelentősége a turisztikai desztinációk számára
: Dobronoki Mercédesz
: Dobronoki Mercédesz
Extrém események marketingje
: Illés Renáta
: Illés Renáta
Feltörekvő desztinációk az Adria partján
: Schindl Péter
: Schindl Péter
Extreme Growth a Dream or a Danger - The conditions and challenges of extreme growth in a commercial company based upon the example of Scitec Nutrition
: Kovácsi Dorina Anna
: Kovácsi Dorina Anna
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Takács Dóra
: Takács Dóra
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Murár Fanni
: Murár Fanni
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Miklósovics Nikolett
: Miklósovics Nikolett
Motiváció az extrém sportturizmusban
: Hegyes Lilla
: Hegyes Lilla
Légitársaságok fejlesztés politikája- utaskiszolgálás, desztinációk, árképzés
: Hargitai Dániel Kálmán
: Hargitai Dániel Kálmán
Extrém motivációjú utazások Droghasználat és a drogturizmus jelensége
: Kálmán Orsolya Gerda
: Kálmán Orsolya Gerda
Olasz filmek hatása a turisztikai desztinációk és attrakciók kiválasztására a magyar turisták körében
: Pap Anna
: Pap Anna
Extrém szálláshelyek a XXI. században
: Kolarovszki Eszter
: Kolarovszki Eszter
Extrém sport lehetőségek Ausztria, Tirol tartományban
: Jescheta Dóra
: Jescheta Dóra
Extrém vendéglátóegységek napjainkban Budapesten, kiválasztott helyszínek alapján
: Iványi Dóra Száva
: Iványi Dóra Száva
Adott desztinációk rendezvényeinek összegyűjtése, mint igénybevett szolgáltatások szállodák részére
: Gulyás Nóra
: Gulyás Nóra
A Malév által kínált desztinációk helyzete hét év távlatából
: Fábián Gergely
: Fábián Gergely
A közösségi média hatása a desztinációk látogatottságára - Velence példáján
: Patai Vivien
: Patai Vivien
TDM-szervezetek szerepe a desztinációk imázsának és arculatának kialakításában
: Pálfi Andrea, et al.
Megjelent: (2017)
: Pálfi Andrea, et al.
Megjelent: (2017)
A Budapestről légi úton elérhető desztinációk alakulása az elmúlt 10 évben
: Dankó Réka
: Dankó Réka
Az idősek és a fiatalok körében kedvelt magyarországi desztinációk sajátosságainak vizsgálata
: Tar Cintia
: Tar Cintia
Hagyományos és extrém ízesítésű csokoládék ismertetése és kedveltségének vizsgálata
: Kovács-Pepich Réka
: Kovács-Pepich Réka
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
A távol-keleti desztinációk termékelemzése az IBUSZ Utazási Irodák Kft. keretein belül
: Kupeczky Ramóna Réka
: Kupeczky Ramóna Réka
A minőségi ügyfélkezelés az Extreme Digital- eMAG Kft-nél
: Pogány Arnold
: Pogány Arnold
Extrém sport és a turizmus kapcsolata az XCO példáján keresztül
: Komoróczy Laura Petronella
: Komoróczy Laura Petronella
A fizikai munkakörnyezet hatása az Extreme Digital - eMAG Kft. munkavállalóira
: Szontágh Dorina Judit
: Szontágh Dorina Judit
Az „extrém” sörök helyzete a hazai kisüzemi piacon egy budapesti pub példáján keresztül
: Giczi Laura
: Giczi Laura
A gépi tanulás alkalmazása az e-kereskedelmi tevékenység támogatására az Extreme Digital Zrt. internetes áruházában
: Pomaházi Bálint
: Pomaházi Bálint
A Csordultig Magyar / Extremely Hungary New York-i és Washingtoni Magyar Kulturális Évad elemző és összehasonlító bemutatása
: Vaczkó Erika Ágnes
Megjelent: (2012)
: Vaczkó Erika Ágnes
Megjelent: (2012)
A Big 4 és más azonos pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó cégek összehasonlítása, értékelése különböző nézőpontokból
: Kudlák Anna
: Kudlák Anna
HR és vállalati imázs - A kiválasztási folyamat hatása a vállalat imázsára az Extreme Digital-eMAG példáján keresztül
: Drávai Viktória Dóra
: Drávai Viktória Dóra
Turisztikai brandépítés Budapesten – tények és kihívások
: Polyák Adrienn
: Polyák Adrienn
A Dél-Dunántúli borrégió turisztikai vonzereje és bormarketingje
: László Adrienn
: László Adrienn
Turisztikai Desztináció Menedzsment a Balaton turisztikai régióban
: Bálint Krisztina Dóra
: Bálint Krisztina Dóra
Vidámparkok és élményparkok a nagyvilágban. Turisztikai vonzerejük és fejlesztési lehetőségek Magyarországon
: Szvoren Adrienn
: Szvoren Adrienn
A turisztikai szakkiállítások szerepe a globális turisztikai piacon
: Puskás Laura
: Puskás Laura
Lanzarote turisztikai imázs vizsgálata és turisztikai kínálatának elemzése
: Hidvégi Vivien
: Hidvégi Vivien
A Büntetés-végrehajtási Szervezet egészségtudatossággal kapcsolatos tevékenységének turisztikai szempontú vizsgálata
: Klembucz Adrienn Tímea
: Klembucz Adrienn Tímea
Hasonló tételek
-
Desztinációk turisztikai teljesítménye és a fenntarthatósági törekvések összefüggései
: Eszes Gabriella Judit -
Turisztikai desztinációk a boldogtalanságból - A magyarországi szegénység álomutazása
: Hajnal Borbála -
A közösségi média marketing jelentősége a turisztikai desztinációk számára
: Dobronoki Mercédesz -
Extrém események marketingje
: Illés Renáta -
Feltörekvő desztinációk az Adria partján
: Schindl Péter