Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
Saved in:
Main Author: | Kádár Krisztina Réka |
---|---|
Other Authors: | Szeles Dr. Péter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Kommunikációs stratégia Reklámadó Reklámhatékonyság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2050 |
Similar Items
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Az épületautomatika mint gazdasági tényező
: Klinga Fanni
: Klinga Fanni
A márkanév, mint árképző tényező
: Kálmán Karina
: Kálmán Karina
A futball, mint biztonságpolitikai tényező
: Varga Kíra
: Varga Kíra
A telemedicina mint nemzetgazdasági tényező elemzése
: Alekszi Norbert
: Alekszi Norbert
A gluténérzékenység, mint szálláshelyválasztást befolyásoló tényező Magyarországon
: Grósz Anett
: Grósz Anett
Táplálékallergia, mint a vendégélményre negatívan ható tényező
: Szabó Karolina
: Szabó Karolina
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
Az RTL Klub marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata a legújabb sorozatán keresztül
: Kiss Réka Eszter
: Kiss Réka Eszter
Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
A turizmus, mint növekedési tényező egy ország gazdaságában - Szlovénia
: Karkó Zoltán
: Karkó Zoltán
A márkanév mint befolyásoló tényező a szálloda marketing tevékenységében
: Glózer Gergő
: Glózer Gergő
Az RTL Klub értékének alakulása a magyar média környezetben
: Liszkai Katalin
: Liszkai Katalin
A közlekedési eszközök biztonsági kérdései, mint turisztikai keresletet befolyásoló tényező
: Markos Anita
: Markos Anita
ADÓZÁS, MINT NYERESÉG-BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐ Az egyéni vállalkozók adózási lehetőségeinek összehasonlítása
: Ujlaki Eszter
: Ujlaki Eszter
Az emberi tényező a minőségügyi rendszerekben
: Horváth Ágnes
Published: (2007)
: Horváth Ágnes
Published: (2007)
A közlekedési szektor, mint környezeti tényező és alternatív energiafelhasználás a közlekedésben
: Nagy Gergely
: Nagy Gergely
Az outsourcing jelentősége a multinacionális vállalatok stratégiájában
: Kátai Tamás Lajos
: Kátai Tamás Lajos
Az emberi tényező szerepe a szállodaiparban Interkulturális találkozások a szállodában /
: Bogdán Gabriella Enikő
: Bogdán Gabriella Enikő
Mélyülés vagy dezintegráció? Az európai identitás mint az integráció jövőjét meghatározó egyik fontos tényező
: Bakosné Farkas Fruzsina
: Bakosné Farkas Fruzsina
Egy új vállalatirányítási rendszer bevezetése a Magyar RTL Televízió Zrt.-hez
: Simonyi Babett
: Simonyi Babett
Az egyedi értékesítési ajánlatok szerepének vizsgálata a vendéglátó vállalkozások megküzdési stratégiájában
: Juhász Krisztina
: Juhász Krisztina
COVID-19, mint az árufedezettséget és az értékesítés szerkezetét befolyásoló tényező vizsgálata az online-kereskedelemben
: Dengel Brigitta
: Dengel Brigitta
Ukrajna perspektívája az Európai Unió keleti bővítési stratégiájában
: Kincs Gergely
: Kincs Gergely
A magánbiztosítások szerepe a vállalkozások kockázatkezelési stratégiájában
: Krizsán Máté Illés
: Krizsán Máté Illés
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Lengyel Zsombor
: Lengyel Zsombor
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Jakubek Dániel
: Jakubek Dániel
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Kralj Alex
: Kralj Alex
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: György Ivett
: György Ivett
Képi és nyelvi metaforák a Duna Televízió és az RTL Klub esti híradóiban
: Bajusz Dániel
: Bajusz Dániel
AZ ÉRTÉKESÍTÉS, MELY EGY VÁLLALKOZÁS FORGALMÁT BEFOLYÁSOLÓ LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ
: Berta Gergő
: Berta Gergő
Az időpontfoglalás szerepe az OTP Bank Nyrt. CRM stratégiájában
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
: Bárdy Orsolya Melinda
: Bárdy Orsolya Melinda
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
A kozmetikai termékek magyarországi követelményrendszere és az emberi tényező kapcsolata
: Rácz Róbert
: Rácz Róbert
A sikeres üzleti tárgyalás és kommunikáció szerepe a szolnoki székhelyű Tóth Autó gépjárműkereskedelmi vállalkozás értékesítési stratégiájában
: Galó Áron Ferenc
: Galó Áron Ferenc
Néhány a borravaló adását és nagyságát befolyásoló ,,extra" tényező
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
Online marketingkommunikáció alkalmazása az Erste Bank Hungary Zrt. marketingkommunikációs stratégiájában
: Farkas Dominika
: Farkas Dominika
Online marketingkommunikáció alkalmazása a Johnson & Johnson Kft. marketingkommunikációs stratégiájában
: Ládi Judit
: Ládi Judit
Similar Items
-
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra -
Az épületautomatika mint gazdasági tényező
: Klinga Fanni -
A márkanév, mint árképző tényező
: Kálmán Karina -
A futball, mint biztonságpolitikai tényező
: Varga Kíra -
A telemedicina mint nemzetgazdasági tényező elemzése
: Alekszi Norbert