A brand és a minősítés keresletre gyakorolt hatása a magyarországi szállodák esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Füzi Fanni |
---|---|
További közreműködők: | Halpern Péter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | brand minősítés kereslet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20514 |
Hasonló tételek
Görögország turizmusának alakulása, kitekintéssel a magyarországi keresletre
: Galgóczi Alex Patrik
: Galgóczi Alex Patrik
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a magyar termékek iránti keresletre
: Imreh Orsolya
: Imreh Orsolya
A Sharing Economy hatása a turisztikai keresletre és kínálatra Magyarországon
: Szamosvári Flóra
: Szamosvári Flóra
A koronavírus hatása a turisztikai keresletre és kínálatra 2020-ban
: Varjú Péter
: Varjú Péter
Szálláshely minősítés alapján a tisztaság fontossága a szállodai szobákban
: Koszti Rita
: Koszti Rita
A minőség és a minősítés szerepe az Fevita Hungary Zrt-nél
: Soltész László
: Soltész László
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
A magyarországi szállodák értékesítési kapcsolatrendszerének vizsgálata
: Pituk Jennifer Erika
: Pituk Jennifer Erika
Szolgáltatásmarketing - A magyarországi wellness szállodák marketingkommunikációja
: Hotorán Petra
: Hotorán Petra
A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében
: Pákai Barbara Zsófia
: Pákai Barbara Zsófia
Az informatika alkalmazásának lehetőségei és gyakorlata a szállodák esetében
: Bokor Balázs Ádám
: Bokor Balázs Ádám
Apartman-szállodák megjelenésének hatása a magyarországi kereskedelmi szálláshely szolgáltatások piacára
: Juhász László
Megjelent: (2008)
: Juhász László
Megjelent: (2008)
Brand vagy trend?- Szállodaláncok és boutique szállodák összehasonlítása vendégmotiváció tekintetében
: Mukli Zsófia
: Mukli Zsófia
Spa részleg kínálatának kialakítása a budapesti ötcsillagos szállodák esetében
: Mód Dzsesszika
: Mód Dzsesszika
Front Office tevékenységek összehasonlítása éves és szezonális szállodák esetében
: Török Tamás
: Török Tamás
Gamifikáció magyarországi megjelenése és a generációkra gyakorolt hatása
: Abonyi Balázs Mózes
: Abonyi Balázs Mózes
Magyarországi zöld szállodák vizsgálata - Tapasztalatok és jövő
: Hajnal Bernadett Szintia
: Hajnal Bernadett Szintia
Magyarországi szállodák vagyoni, jövedelmi és pénzügyi helyzetének elemzése
: Kovács Gabriella
: Kovács Gabriella
Családbarát szállodák hatása a turizmusra
: Horváth Csilla
Megjelent: (2019)
: Horváth Csilla
Megjelent: (2019)
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
Ellátási lánc elemzés egy magyarországi leányvállalat esetében
: Somogyi Fanni
: Somogyi Fanni
A magyarországi szállodák árváltozásainak vizsgálata az elmúlt három évben
: Turi-Jobbágy Nikolett
: Turi-Jobbágy Nikolett
Szállodák fejlesztése, specializációk kialakítása
: Lengyel Fanni
: Lengyel Fanni
A válság hatása a szállodák működésére
: Varga Gábor
: Varga Gábor
Self-branding a vizsgált hazai és nemzetközi influencerek esetében
: Poremba Zita
: Poremba Zita
A magyarországi Zöld Szállodák CSR tevékenységének vizsgálata a fenntarthatóság jegyében
: Czúni Vivien
: Czúni Vivien
Marketingkommunikációs eszközök és azok hatása a magyarországi streaming szolgáltatók esetében
: Sebők Imre
: Sebők Imre
Az Accor magyarországi brand-jeinek vizsgálata
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
A design és enteriőr fogyasztóra gyakorolt hatásának vizsgálata reggelizők esetében
: Greman Regina
: Greman Regina
Magyarországi zenei fesztiválok gazdaságra gyakorolt hatásai
: Petyus Anita
: Petyus Anita
Tematikus szállodák
: Hendrik Viktória
: Hendrik Viktória
Környezetbarát szállodák
: Czinege Lilian
: Czinege Lilian
Egy kelet-magyarországi és egy nyugat-magyarországi wellness-szálloda vendégkörének, mutatóinak összehasonlító elemzése a Hotel Korona****Eger Wellness, Rendezvény és Borszálloda és a Hotel Piroska****Bük Spa & Wellness példáján keresztül
: Füzi Dorina
: Füzi Dorina
Az Európai Unió romaintegrációs stratégiáinak kommunikációja és a magyarországi roma társadalomra gyakorolt hatása
: Horvát Lilla
: Horvát Lilla
A szervezeti változások hatása a szállodák működésére és teljesítményére
: Tóth-Benedek Eszter
: Tóth-Benedek Eszter
Hasonló tételek
-
Görögország turizmusának alakulása, kitekintéssel a magyarországi keresletre
: Galgóczi Alex Patrik -
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a magyar termékek iránti keresletre
: Imreh Orsolya -
A Sharing Economy hatása a turisztikai keresletre és kínálatra Magyarországon
: Szamosvári Flóra -
A koronavírus hatása a turisztikai keresletre és kínálatra 2020-ban
: Varjú Péter -
Szálláshely minősítés alapján a tisztaság fontossága a szállodai szobákban
: Koszti Rita