Wiesner Ádám & Debreceni János. Vendégelégedettség a rendezvényi vendéglátásban Rendezvényfőnök szerepe egy vendég orientált munkakörnyezetben, azaz hogyan teremtsünk néhány információból a célközönség számára optimális rendezvényt.
Chicago Style (17th ed.) CitationWiesner Ádám and Debreceni János. Vendégelégedettség a Rendezvényi Vendéglátásban Rendezvényfőnök Szerepe Egy Vendég Orientált Munkakörnyezetben, Azaz Hogyan Teremtsünk Néhány Információból a Célközönség Számára Optimális Rendezvényt.
MLA (8th ed.) CitationWiesner Ádám and Debreceni János. Vendégelégedettség a Rendezvényi Vendéglátásban Rendezvényfőnök Szerepe Egy Vendég Orientált Munkakörnyezetben, Azaz Hogyan Teremtsünk Néhány Információból a Célközönség Számára Optimális Rendezvényt.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.