Imázsépítés az eseménymarketing eszközeivel az Árkád példáján
Saved in:
Main Author: | Kiss Bettina Nikolett |
---|---|
Other Authors: | Totth Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Imázs Eseménymarketing Árkád |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20592 |
Similar Items
Imázsépítés a Forma 1 világában
: Zentai Mónika
: Zentai Mónika
Vállalati imázsépítés az Észak Üvért Kft.-nél
: Deák Márton Attila
: Deák Márton Attila
Az Árkád Budapest tájékozódási rendszerének és reklámfelületeinek szemkamerás vizsgálata
: Róna Bálint
: Róna Bálint
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
Az eseménymarketing szerepe a vállalati kommunikációban
: Véniss Eszter
: Véniss Eszter
Munkahelyi gyászfolyamat feldolgozása a mentálhigiéné eszközeivel
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
Az eseménymarketing szerepe a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány gyakorlatában
: Kelemen Attila
: Kelemen Attila
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Gyászfolyamat segítése a kulturális közösségszervezés eszközeivel
: Szalai Kiara
: Szalai Kiara
A gyászfolyamat segítése a közösségszervezés eszközeivel
: Karácsony Szabina
: Karácsony Szabina
Az eseménymarketing helyzete napjainkban - avagy a válság alatt és után?
: Harsányi Dávid
Published: (2012)
: Harsányi Dávid
Published: (2012)
Az autósport pilótáinak hírnévmenedzselése a közösségi média eszközeivel
: Johanics Anett
: Johanics Anett
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
Zenekarok lehetőségei az elérés növelésére a digitális marketing eszközeivel
: Takács Anita
: Takács Anita
Y generációs vezetők fejlesztése a coaching eszközeivel
: Drucker Zita Julianna
: Drucker Zita Julianna
Eseménymarketing egy természetfotó szabadtéri kiállítás és előadás turné magyarországi állomásain
: Villányi Mátyás
: Villányi Mátyás
Az NT Kft. alapanyagköltségeinek vizsgálata, csökkentése a LEAN módszer eszközeivel
: Molnárné Kovács Mónika
: Molnárné Kovács Mónika
Egy termék forgalmának növelése a digitális marketing eszközeivel
: Borovszky Dániel
: Borovszky Dániel
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
Egy nemzetközi nagyvállalat logisztikai költségeinek optimalizálása a kontrolling eszközeivel
: Neumann Dániel
: Neumann Dániel
Egy nemzetközi nagyvállalat logisztikai költségeinek optimalizálása a kontrolling eszközeivel
: Neumann Dániel
: Neumann Dániel
Munkaerő-megtartás a teljesítményértékelés eszközeivel az ügyfélszolgálaton és a vállalat többi területén
: Bandurné Vitényi Krisztina
: Bandurné Vitényi Krisztina
A fedezetlenné váló lízing ügyletek fizetési hajlandóságának javítása a lean menedzsment eszközeivel
: Kádár Csilla Orsolya
: Kádár Csilla Orsolya
Új projekt bevezetése a BaaN vállalatirányítási rendszer eszközeivel a Flextronics International Kft. gyakorlatában
: Lovasi Vivien
: Lovasi Vivien
Egy End-to-End folyamat integrálása a változásmenedzsment eszközeivel egy multinacionális gyógyszeripari vállalat könyvelői részlegén
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
Közösségi kommunikáció a művészet eszközeivel - "Mesélő házak - audivizuális térélmények, hangzó utcai múzeum" című projekt esettanulmányában
: Horkay László Márk
: Horkay László Márk
Bérgazdálkodás, béren kívüli juttatások, cafeteria rendszer bemutatása különböző cégek példáján keresztül
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
Konferenciaturizmus online világa az IIR Magyarország példáján
: Halasi Nikolett
: Halasi Nikolett
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
A MEGOSZTÁSOK GAZDASÁGTANÁNAK BEMUTATÁSA AZ Airbnb PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Kiss Péter Lajos
: Kiss Péter Lajos
Kulturális turizmus az olaszországi épített kulturális örökségek példáján
: Kiss Vivien Dóra
: Kiss Vivien Dóra
NYelvtanulás, mint turisztikai motiváció az EU-ban az Erasmus+ mobilitási program példáján keresztül
: Kiss Evelin
: Kiss Evelin
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
A lakossági hitelezés bemutatása az OTP Bank Nyrt. példáján keresztül
: Zóki Nikolett
: Zóki Nikolett
Igény-kapacitás menedzsment az autóiparban az Audi Hungária Motor Kft. példáján keresztül
: Kiss Attila Ádám
: Kiss Attila Ádám
Konfliktuskezelés egy magyar középvállalkozás példáján keresztül
: Sziráki Bettina
: Sziráki Bettina
A mérlegsorok könyvvizsgálata, az alkalmazott könyvvizsgálati eljárások bemutatása egy középvállalkozás példáján keresztül
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
A költségelszámolás rendszere és módszere, illetve fejlesztési lehetősége, az Eaton példáján keresztül
: Bánkóczky Nikolett
: Bánkóczky Nikolett
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
Similar Items
-
Imázsépítés a Forma 1 világában
: Zentai Mónika -
Vállalati imázsépítés az Észak Üvért Kft.-nél
: Deák Márton Attila -
Az Árkád Budapest tájékozódási rendszerének és reklámfelületeinek szemkamerás vizsgálata
: Róna Bálint -
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta -
Az eseménymarketing szerepe a vállalati kommunikációban
: Véniss Eszter