A trade marketing szerepe a magyar sörpiacon
Elmentve itt :
Szerző: | Palicz Fanni |
---|---|
További közreműködők: | Totth Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Trade marketing Magyarország Sörpiac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20609 |
Hasonló tételek
Új szereplő a magyar sörpiacon - a Borsodi Super Dry bevezetése
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Az ízesített sörök bevezetése és a hazai sörpiacon betöltött szerepe
: Szabó Dalma
: Szabó Dalma
Trade marketing a műszaki cikkek piacán
: Lukács Gergely Tamás
: Lukács Gergely Tamás
Nyíregyháza und seine Region als touristische Destination - Entwicklungsmöglichkeiten einer touristischen Region mit mässigen natürlichen-ursprünglichen Angebot
: Palicz Fanni
: Palicz Fanni
Az online házhozszállítás marketingje-Trade marketing vonatkozásai
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
A trade marketing szerepe az OTC gyógyszerek piacán a Sanofi példáján keresztül bemutatva
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
New Indirect Non-trade Barriers in International Trade and its Impact on the Trade Balance of Turkey
: Mehtiyev Jalil
: Mehtiyev Jalil
Trading botok
: Hegedüs István
: Hegedüs István
The Future of Trade
: Angyal Mariann
: Angyal Mariann
Trade with commodities
: Schmidt Dávid Károly
: Schmidt Dávid Károly
Trade marketing alkalmazása a márka, és a márkahűség kiépítésében
: Tok Annamária
: Tok Annamária
A trade marketing szerepének viszgálata az FMCG vállalati gyakorlatban
: Nagyidai Krisztina Viola
: Nagyidai Krisztina Viola
A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
: Hollik Viktória
: Hollik Viktória
The effectiveness of the U.S. trade policy and its justifiable trade policy tools
: Maár Kitti
: Maár Kitti
Angola Trade Connections Angola as A Significant European Union Trading Partner
: Araújo Tássia Yaquira da Cunha e
: Araújo Tássia Yaquira da Cunha e
A dormakaba Zrt trade marketing tevékenysége a hazai kiskereskedelmi piacon
: Magyarossy István
: Magyarossy István
International Trade Patterns - Comparative Analysis of Foreign Trade of Hungary and Czech Republic
: Yusubov Ismail
: Yusubov Ismail
Marketing strategies in the food trade – An overview of psychological factors in the Hungarian SME sector
: Kazinczy Anna
: Kazinczy Anna
The situation of Fair Trade in Hungary
: Karsai Bence
: Karsai Bence
Outlook of the Hungarian motorcycle trade
: Zelenák Tamás
: Zelenák Tamás
Black pool trading paradigm
: Ngiesseu Emmanuel
: Ngiesseu Emmanuel
Parallel trade of pharmaceuticals in the EU
: Zeveg Anar
: Zeveg Anar
Hungarian foreign policy and trade
: Hammad Mazen Hammad Abdullah
: Hammad Mazen Hammad Abdullah
Gaining punditry in Forex trading
: Antal Katinka
: Antal Katinka
A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén
: Uri Bernadett
: Uri Bernadett
A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén
: Uri Bernadett
: Uri Bernadett
Exchange traded funds tőzsdén kereskedett alapok
: Fekete Tünde
Megjelent: (2008)
: Fekete Tünde
Megjelent: (2008)
A Fair Trade mozgalom Európában és Magyarországon, a civil szervezetek szerepe
: Lányi Karina
: Lányi Karina
Az eladásösztönzés eszközei és szerepe a Parsa Beauty Trading Kft-nél
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
A fluktuáció jelenségének okai az OMV Hungária Kft.-nél
: Palicz Fanny
: Palicz Fanny
A Budapest Trading Company marketingstratégiája
: Schneider Tímea
: Schneider Tímea
Trade marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra a 2020-as koronavírus járvány idején
: Szentpéteri Emese
: Szentpéteri Emese
An overview of the trade telations between the Republic of Korea and the European Union in the light of the KOREU Free Trade Agreement
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2018)
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2018)
The system and problems of foreign trade in Turkey
: Najafov Elvin
: Najafov Elvin
Foreign Trade Development Strategy in China
: Pan Junchi
: Pan Junchi
Overview of The Hungarian-Tunisian Trade Relations
: Khalfallah Tayssir
: Khalfallah Tayssir
Hasonló tételek
-
Új szereplő a magyar sörpiacon - a Borsodi Super Dry bevezetése
: Szabó Virág -
Az ízesített sörök bevezetése és a hazai sörpiacon betöltött szerepe
: Szabó Dalma -
Trade marketing a műszaki cikkek piacán
: Lukács Gergely Tamás -
Nyíregyháza und seine Region als touristische Destination - Entwicklungsmöglichkeiten einer touristischen Region mit mässigen natürlichen-ursprünglichen Angebot
: Palicz Fanni -
Az online házhozszállítás marketingje-Trade marketing vonatkozásai
: Baranyi Gabriella