A vevői elégedettség kérdőíves mérésére használható webes alapú szoftverek értékelése és összehasonlítása funkcionalitás és ár szempontjából
Elmentve itt :
Szerző: | Szemők Bálint |
---|---|
További közreműködők: |
Zarándné Vámosi Dr. Kornélia
Tompos Gábor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vevői elégedettség ISO 9000 Internetes szoftverek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20671 |
Hasonló tételek
Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából
: Váradi Krisztina
: Váradi Krisztina
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
Biztonságos webes alapú alkalmazások fejlesztése és üzemeltetése
: Páli Dániel
: Páli Dániel
Neurális hálók alkalmazásának lehetőségei innovációs teljesítmény mérésére
: Kása Richárd
Megjelent: (2018)
: Kása Richárd
Megjelent: (2018)
A Vevői Elégedettség Elemzése
: Sever Özer
: Sever Özer
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Megjelent: (2018)
: Szabó Ádám
Megjelent: (2018)
Online áruházak vevői elégedettség méréseinek hatékonysága
: Odrán Dávid
: Odrán Dávid
Vevői elégedettség a magyarországi Decathlon áruházakban
: Szőke Mátyás Dániel
: Szőke Mátyás Dániel
Munkahelyi elégedettségmérés webes eszközök alkalmazásával
: Gáspár Bálint
: Gáspár Bálint
Cloud Computing alkalmazása és felhő alapú szoftverek bevezetésének elemzése
: Tóth Roland
: Tóth Roland
Vevői elégedettség mérésének jelentősége az egészségügyi szektorban
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
A vállalati képzésekből származó előnyök és az ezek mérésére szolgáló módszerek
: Tóth Tímea
: Tóth Tímea
Az ár. Az ár kialakításának szempontjai és folyamata a külkereskedelmi gyakorlatban.
: Tóth Norbert
: Tóth Norbert
Vevői elégedettség mérése és elemzése a nemzetközi autóbuszközlekedésben
: Mátyás Tamás
: Mátyás Tamás
Beszerzés megoldásának módja, szállítói és vevői kapcsolatok kezelése és az ezt támogató szoftverek
: Blanárik Ádám
: Blanárik Ádám
Számítógépes programozó szakemberek stresszmegküzdése - Kérdőíves kutatás
: Bodó Réka
: Bodó Réka
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta
: Briski Brigitta
Versenytárselemzés, Ár-érték mátrix segítségével
: Nagy Renáta Nóra
: Nagy Renáta Nóra
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin
: Térmeg Katalin
Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
: Jánosi Szabolcs
: Jánosi Szabolcs
Étterem nyilvántartó webes alkalmazás fejlesztése
: Váradi Gergő
: Váradi Gergő
Hibrid mobilalkalmazások fejlesztése webes technológiákkal
: Polgári Andor
: Polgári Andor
Webes felületű, programozott IT biztonsági szolgáltatások
: Koncz Viktor
: Koncz Viktor
Az irodai környezetben használt szoftverek összehasonlítása
: Varga Eliza Mónika
: Varga Eliza Mónika
Az ARS online reklámadatbázis piaci bevezetése
: Nagy Bernadett
: Nagy Bernadett
Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája
: Kerschbaummayer Eliza
: Kerschbaummayer Eliza
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
Beszámoló az íráskészség fejlesztéséről készített kérdőíves felmérés eredményeiről
: Jármai Erzsébet, et al.
Megjelent: (2004)
: Jármai Erzsébet, et al.
Megjelent: (2004)
A vevői elégedettség mérése és fejlesztése az Adria- Holiday Utazási Irodában
: Lipusz-Polyefkó Enikő
: Lipusz-Polyefkó Enikő
E-shop vevői elégedettség felmérés a Linde Gáz Magyarország Zrt.-nél
: Ináncsi Klaudia
: Ináncsi Klaudia
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin
: Szép Barbara Evelin
(MALÁTA+MARKETING)/ÁR=SIKER? Sörfogyasztási szokások és preferenciák vizsgálata a magyarországi nagykorú lakosság körében
: Lancz Alexandra
: Lancz Alexandra
A lakossági hitelezés magyarországi alakulásának vizsgálata kérdőíves kutatás alapján
: Markót Tamás
: Markót Tamás
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
A vevői elégedettség vizsgálata logisztikai szolgáltatások tükrében az Euro-Log Kft.-nél
: Deák Bianka
: Deák Bianka
Vevői- és termék elégedettség mérése a Sony Europe B.V Magyarország kereskedőinél
: Bacsa Soma Dénes
: Bacsa Soma Dénes
A CM és CRM közötti különbségek, az „R”, mint Realationship lényegessége. CRM funkcionalitás felmérés az MVM NET Zrt.-nél
: Gál Dominik Róbert
: Gál Dominik Róbert
Az SAP webes kiterjesztése SAP Fiori alapokon
: Szántó Bence
: Szántó Bence
Hasonló tételek
-
Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából
: Váradi Krisztina -
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska -
Biztonságos webes alapú alkalmazások fejlesztése és üzemeltetése
: Páli Dániel -
Neurális hálók alkalmazásának lehetőségei innovációs teljesítmény mérésére
: Kása Richárd
Megjelent: (2018) -
A Vevői Elégedettség Elemzése
: Sever Özer