Az online értékesítés hatásai a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest **** superior példáján keresztül.
Saved in:
Main Author: | Mészáros Viktor |
---|---|
Other Authors: | Oláh Péter Károly |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Vendéglátás AQUAWORLD |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20697 |
Similar Items
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Az Aquaworld Resort Budapest*****superior konferencia- és wellness részlegének hatása a szálloda pénzügyi bevételeire
: Katona Viktória
: Katona Viktória
Az Aquaworld Resort Budapest SWOT analízise
: Fekete Róbert
: Fekete Róbert
Az Aquaworld Resort Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Zádori Krisztina
: Zádori Krisztina
Az Aquaworld Resort Budapest Housekeeping részleg hatékonyságának javítása
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Az Aquaworld Resort Budapest rendezvényszervezésének és rendezvénykínálatának elemzése
: Boros Péter
: Boros Péter
Panaszszituációkezelés az Aquaworld Resort Budapest Szálloda és Élményfürdőben
: Valentinyi Anikó
: Valentinyi Anikó
Aquaworld Resort Budapest szálloda és fürdő kapcsolata
: Gudricza Laura Csilla
: Gudricza Laura Csilla
Toborzási, kiválasztási, felvételi eljárások az Aquaworld Resort Budapest Hotelben
: Oláh Bettina Kinga
: Oláh Bettina Kinga
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST SZOLGÁLTATÁSAINAK BEMUTATÁSA, ÉS A VÁRHATÓ FEJLESZTÉSEK
: Schuck Kata
: Schuck Kata
Sales és szobafoglalási szokások az Aquaworld Resort Budapest példája alapján
: Mihályi Petra Anna
: Mihályi Petra Anna
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST BEMUTATÁSA, WELLNESS RÉSZLEG SZOLGÁLTATÁSAI, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK
: Juhász Viktória
: Juhász Viktória
Toborzási és kiválasztási folyamat lépései az Aquaworld Resort Budapest szállodában
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
Aquaworld Resort Budapest bemutatása, Tevékenységének, működésének elemzés, fejlesztési javaslatok
: Farkas Dzsenifer
: Farkas Dzsenifer
Aquaworld Resort Budapest Hotel kommunikációs helyzete és protokoll elvárásai
: Szecsődi Vanda
: Szecsődi Vanda
Az Aquaworld Resort Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Szücs Noémi
: Szücs Noémi
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST ÁLTAL ELLÁTOTT FOOD AND BEVERAGE MUNKASZERVEZÉSÉNEK BEMUTATÁSA, ELEMZÉSE
: Rábai Vivien
: Rábai Vivien
Aquaworld Resort Budapest-Oriental Spa Wellnes-és Fitneszközpont szolgáltatásainak bemutatása, várhatò fejlesztések
: Hajdu Zsòfia
: Hajdu Zsòfia
Brandváltás hatása az Aquaworld Resort Budapest vendégforgalmi adataira, és hatékonysága a dolgozók márkaismertségével összefüggésben
: Ungvári Márk
: Ungvári Márk
A Ramada Resort és a VAMED Vitality World továbbképzési rendszerének összehasonlító elemzése az Aquaworld Resort Budapest Hotel példája alapján
: Gutper Anna Zsanett
: Gutper Anna Zsanett
A rendezvényszervezés szerepe az idegenforgalom piacán, az Aquaworld Resort Budapest és City Hotel Miskolc összehasonlításával
: Deli Dalma
: Deli Dalma
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél
: Bartha Adél
Az Aquaworld Resort Hotel étlapjának elemzése vegetáriánus ételek és allergének szempontjából
: Veres Renáta
: Veres Renáta
A Velence Resort & Spa****Superior, a Velencei-tó vezető szállodája
: Sipos Edina
: Sipos Edina
Az Avalon Resort & SPA*****Superior és a Hotel Ózon & Luxury Villas****superior bemutatása a covid időszakra való reagálásuk fényében
: Eppel Márton
: Eppel Márton
A balatonfüredi Hotel Golden Lake Resort **** Superior szálloda marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vas Nóra Anna
: Vas Nóra Anna
Prémium kategóriás szállodák családbarát szolgáltatásai — Az Avalon Resort & SPA***** Superior és a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton***** szállodák összahasonlító vizsgálata —
: Barócsi-Klapka Eszter
: Barócsi-Klapka Eszter
Az Aquaworld Resort Budapest itallapjának bemutatása, elemzése és a rajta szereplő magyar pálinkák, egyéb alkoholos italok helye, szerepe a gasztronómiában.
: Agócs Richárd
: Agócs Richárd
Panaszszituáció kezelése az Aquaworld Élményfürdőben
: Szegvári Patrícia
: Szegvári Patrícia
Boscolo Budapest Autograph Collection ***** superior szálloda tevékenységének komplex bemutatása
: Tolnai Judit Anna
: Tolnai Judit Anna
A büki Danubius Health Spa Resort **** és a visegrádi Thermal Hotel **** superior wellness-szállodák vendégkörének, mutatóinak összehasonlító elemzése
: Horváth Cintia
: Horváth Cintia
Az innováció hatása a munkaerőpiacra a magyar szállodaiparban – a „The Three Corners Hotel and Resorts” példája
: Szedlák Viktória
: Szedlák Viktória
A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
: Szántó Krisztina Eszter
: Szántó Krisztina Eszter
Szálláshelyek bevételgazdálkodása - T62 Hotel *** Superior
: Dénes Eszter
: Dénes Eszter
Online kommunikáció a szállodaiparban
: Gyarmati Judit
: Gyarmati Judit
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
Válságkezelés a szállodaiparban (egy esettanulmány példáján keresztül)
: Kéki Gergely Dávid
: Kéki Gergely Dávid
A szállodai értékesítés általános tevékenységei, az egyéni foglalások kezelése a Novotel Budapest Centrum példáján keresztül
: Rauch Viktória
: Rauch Viktória
Similar Items
-
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita -
Az Aquaworld Resort Budapest*****superior konferencia- és wellness részlegének hatása a szálloda pénzügyi bevételeire
: Katona Viktória -
Az Aquaworld Resort Budapest SWOT analízise
: Fekete Róbert -
Az Aquaworld Resort Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Zádori Krisztina -
Az Aquaworld Resort Budapest Housekeeping részleg hatékonyságának javítása
: Takács Tímea