A Corvin Hotel Gyula és az Aqua Hotel Gyula online marketing stratégiájának bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Ritók Judit |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Dr. Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Online marketing Marketingstratégia SWOT elemzés Google Analytics |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20706 |
Hasonló tételek
Gyula város helymarketingjének, városimázsának vizsgálata
: Krisán György
: Krisán György
A TDM szerepe Gyula turisztikai fejlesztésében
: Kranczler Dóra
: Kranczler Dóra
A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése
: Szlovák Dorottya Mária
: Szlovák Dorottya Mária
Gyula turizmusa - Kínálat elemzés kitekintéssel a jövőre
: Máté Fanni
: Máté Fanni
The touristic development of Gyula, with a special regard to MICE tourism
: Becsei Gabriella Dóra
: Becsei Gabriella Dóra
Rendezvényszervezés és Lebonyolítás az Érdi Szepes Gyula Művelődési Központ közreműködésével
: Vidovenyecz Tamás
: Vidovenyecz Tamás
A turizmus, mint fejlesztési stratégia Gyula város példáján keresztül bemutatva
: Nyeste Anita
: Nyeste Anita
Kautz Gyula eszmetörténeti munkássága és jelentősége a magyar közgazdasági gondolkodás történetében
: Czirbesz Georgina Piroska
: Czirbesz Georgina Piroska
A költségvetési szervek eszközgazdálkodása, tervezési és finanszírozási rendszerének bemutatása a Nyírő Gyula Kórháznál
: Gonda Krisztina
: Gonda Krisztina
Minőség az egészségügyben, az ExcellenCert Kiválósági modell bevezetése a Nyírő Gyula Kórházban
: Angyal Sándor Gergő
Megjelent: (2013)
: Angyal Sándor Gergő
Megjelent: (2013)
A női kereskedelmi képzés kezdete hazánkban a Gyula városi női kereskedelmi szaktanfolyam tükrében
: Sáfár Renáta
: Sáfár Renáta
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
A "dual branding" szálloda fejlesztési koncepció bemutatása a Hotel Mercure Buda és a Corvin Hotel Budapest példája alapján
: Lantos Péter
: Lantos Péter
The appearance of the home-like experience on the Corvin Promenade, through the presentation of the development of Corvin Lux Aparthotel
: Pallos Réka
: Pallos Réka
Introduction of health tourism concepts and services through one of the most popular Hungarian wellness and spa tourism centers in Gyula of South-East Hungary
: Alateras Daira
: Alateras Daira
A DHSR Aqua költséggazdálkodása
: Becskő Szabina
: Becskő Szabina
Az M-learning ismertsége és támogatottsága a Győri Szolgáltatási SZC Krúdy Gyula Gimnáziuma, Két Tanítási Nyelvű Középiskolája, Turisztikai és Vendéglátóipari Szakképző Iskolájában
: Nyul Balázs
: Nyul Balázs
A Corvin Plaza Apartments Kft sajátos létesítésének és működésének bemutatása
: Horváth- Hassan Klaudia
: Horváth- Hassan Klaudia
Raktározás az Aquarius-Aqua Kft-nél
: Lesták Tamás
: Lesták Tamás
The relaunch of Natur Aqua and its impact on the consumers
: Beke Benjamin
: Beke Benjamin
Az online marketing eszközök használata a Hotel Botanicoban
: Bacher Viktória
: Bacher Viktória
Az ostorcsapás-effektus hatása a NaturAqua ellátási láncára
: Németh Virág
: Németh Virág
The Role of Online Marketing in the Hotel Industry in Hungary Presentation of the importance of online marketing in today's world and the examination of the Hungarian's booking habits /
: Barta Brigitta
: Barta Brigitta
Happypi tanya marketing stratégiájának bemutatása
: Gregori Fanni
: Gregori Fanni
A zalaegerszegi AquaCity Vízicsúszda és Élménypark szerepe a város turisztikai és marketing koncepciójában
: Hajdics Győző
: Hajdics Győző
Hotel market analysis Economic and market analysis of the Millennium Court apartment hotel
: Solti Daniel
: Solti Daniel
Szállodai online marketing megjelenés és tevékenységek Danubius Hotels Zrt.
: Fekete Kevin Attila
: Fekete Kevin Attila
A marketingkommunikáció eszközrendszere a Cordia projektnél, különös tekintettel a Corvin¬sétány lakóépületeire
: Drotál Diána
: Drotál Diána
Growing tendencies of boutique hotels on the tourism market, using Library Hotel Collection hotels as an example
: Schifferer Szilvia Viktória
: Schifferer Szilvia Viktória
The Impact of Internet, social media and online marketing on the hotel industry in Hungary
: Majoros Eszter
: Majoros Eszter
Online reservation systems in the hotel industry
: Hadnagy Brigitta
: Hadnagy Brigitta
Hagyományos és új konyhatechnológiák elemzése és az ezekhez alkalmazott berendezések, gépek bemutatása az Aqua Hélia Termálkristályban
: Nyisztor Réka
: Nyisztor Réka
Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül
: Kobela Lilla
: Kobela Lilla
A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása
: Sas Dalma Magdolna
: Sas Dalma Magdolna
EGY IDEGENFORGALMI SZOLGÁLTATÓ VÁLLALKOZÁS MARKETING STRATÉGIÁJÁNAK BEMUTATÁSA
: Orgyán Bence
: Orgyán Bence
How do negative online hotel reviews and hotel remediation influence consumers’ willingness to purchase.
: Xie Shijia
: Xie Shijia
Marketing szerepe az Accent Hotels fejlődésében
: Szabó Petra Anikó
: Szabó Petra Anikó
Az Organic Shop márka marketing stratégiájának bemutatása és értékelése
: Székely Anna Emőke
: Székely Anna Emőke
Miért az Aquincum, mint hotel? Az Aquincum Hotel Budapestben eltöltött gyakorlati időm részletes bemutatása és marketing módszereinek elemzése
: Bodoki Attila
: Bodoki Attila
Gyógy- és egészségturizmus a Kis-Duna menti, Ráckevei Aqua Land Termál és Élményfürdőben
: Kovács Regina
: Kovács Regina
Hasonló tételek
-
Gyula város helymarketingjének, városimázsának vizsgálata
: Krisán György -
A TDM szerepe Gyula turisztikai fejlesztésében
: Kranczler Dóra -
A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése
: Szlovák Dorottya Mária -
Gyula turizmusa - Kínálat elemzés kitekintéssel a jövőre
: Máté Fanni -
The touristic development of Gyula, with a special regard to MICE tourism
: Becsei Gabriella Dóra