A vevői lojalitás kialakítása és fenntartása két összekapcsolódó mikrovállalkozásban.
Elmentve itt :
Szerző: | Fekete-Vadász Réka |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Kulcsszavak: | lojalitás mikrovállalkozás lojalitás transzfer Családi vállalkozás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20875 |
Hasonló tételek
Y generáció - A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése
: Kertész Fruzsina Petra
: Kertész Fruzsina Petra
A vevői lojalitás megteremtése az e-kereskedelemben
: Beniczki Virág Anna
: Beniczki Virág Anna
ERP rendszer bevezetése egy hazai mikrovállalkozásban
: Antovszki Angelika
: Antovszki Angelika
Munkahelyi mentális egyensúly fenntartása
: Szentgyörgyi Léna
: Szentgyörgyi Léna
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
Az elektronikus közbeszerzés integritásának fenntartása
: Markó Éva
: Markó Éva
Klebelsberg Intézményfenntartó Központ fenntartása alá vont intézmények pályázatainak lebonyolítása
: Szöllősi Esztert
: Szöllősi Esztert
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt
: Móricz Ádám Zsolt
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
EDI kapcsolat kialakítása vevői oldalon a Flextronics International Kft.-nél
: Kerkai Szilárd
: Kerkai Szilárd
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A lojalitás vizsgálata a szállodaiparban a pandémia alatt
: Rabi Enikő
: Rabi Enikő
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
A vásárlói lojalitás erősítése egy kereskedelmi vállalkozás gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
A vásárlói elégedettség elérése és fenntartása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi és marketing tevékenységében
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)
: Klekner Mercédesz Lilla
: Klekner Mercédesz Lilla
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében
: Kármán Zsófia
: Kármán Zsófia
A mentális egészség és munkahelyi jóllét fenntartása és javítása , multinacionális cégeknél, -prevenciós terv kidolgozása
: Őzséné Mohácsi Adrienn Tímea
: Őzséné Mohácsi Adrienn Tímea
Kontrolling rendszer kiépítése egy gazdálkodó szervezetnél egy modern vállalatirányítási rendszerrel, illetve annak fenntartása
: Szuda András
: Szuda András
A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
A dolgozói elégedettség és lojalitás aspektusainak elemzése a Broadmoor Hotelben
: Lakatos Nóra
: Lakatos Nóra
A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban
: Béleczky Rita
: Béleczky Rita
Fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata a kereskedelmi bankok lakossági szektorában
: Lukács Adrienn
: Lukács Adrienn
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA
: Legény Evelin
: Legény Evelin
Fogyasztói magatartás és lojalitás vizsgálata a Norbi Update Lowcarb termékeken keresztül
: Bessenyei Daniella Alexandra
: Bessenyei Daniella Alexandra
A Palóc Út két gyöngyszeme és gasztronómiájuk
: Fekete Adrienn
: Fekete Adrienn
A Vevői Elégedettség Elemzése
: Sever Özer
: Sever Özer
Két hetes gyógytúra szervezése a Dél-alföldi régióban
: Fekete Dóra
: Fekete Dóra
A csődeljárás folyamatának bemutatása két vállalkozás példáján keresztül
: Fekete Szilvia
: Fekete Szilvia
Globális cég vevői szegmentációs stratégiája
: Egerszegi Norbert
: Egerszegi Norbert
A vendégmegtartás jelentősége és a vendég lojalitás elérésének módszerei a Viking Cruises példáján bemutatva
: Laczkó-Üveges Loretta Edit
: Laczkó-Üveges Loretta Edit
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin
: Térmeg Katalin
Vállalati társadalmi felelősségvállalás és a munkavállalói lojalitás kapcsolata az Érd és Térsége Víziközmű Kft.-nél
: Jászai Szandra
: Jászai Szandra
Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
: Jánosi Szabolcs
: Jánosi Szabolcs
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Megjelent: (2018)
: Szabó Ádám
Megjelent: (2018)
Hasonló tételek
-
Y generáció - A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése
: Kertész Fruzsina Petra -
A vevői lojalitás megteremtése az e-kereskedelemben
: Beniczki Virág Anna -
ERP rendszer bevezetése egy hazai mikrovállalkozásban
: Antovszki Angelika -
Munkahelyi mentális egyensúly fenntartása
: Szentgyörgyi Léna -
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó