A siker kulcsa a reklám? Online reklámozás egy kezdő vállalkozás szemszögéből
Saved in:
Main Author: | Major Edina |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Dr. Dávid |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Internet Kisvállalkozás Marketingkommunikáció Kommunikációs eszközök Kampánytervezés Online kommunikáció Online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2090 |
Similar Items
Egy kezdő vállalkozás üzleti terve
: Said Sára Gülshan
: Said Sára Gülshan
Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája
: Molnár Virág
: Molnár Virág
A siker kulcsa a kis- és középvállalkozások projektmenedzsmentjében
: Iván Bernadett
: Iván Bernadett
A sikeres állásinterjúk kulcsa és a motivációs elméletek megfejtése
: Novák Levente
: Novák Levente
Reklámozás vezetékek nélkül Mobil reklámok elterjedtsége a fogyasztók körében
: Csizmadia Kristóf Pál
Published: (2014)
: Csizmadia Kristóf Pál
Published: (2014)
Online reklám
: Kovács Kornél
: Kovács Kornél
A Mamolart Gallery kezdő vállalkozás marketingstratégiájának a kidolgozása
: Gojdár András
: Gojdár András
A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
: Palatinus Bettina
: Palatinus Bettina
Egy fiatal vállalkozás kezdő lépései, azaz a Vmatex Solutions Kft. tevékenységének elemzése
: Balogh Renáta
: Balogh Renáta
A bűntudat alapú reklámozás pszichológiája Nemi szerepek a bűntudatkeltés eszközeként a reklámokban
: Lázár Lilla
: Lázár Lilla
ADÓOPTIMALIZÁLÁS A VILÁGGAZDASÁGBAN ÉS KEZDŐ VÁLLALKOZÁSOKNÁL
: Oláh Csaba
: Oláh Csaba
Egy kezdő kisvállalkozás logisztikai problémái és azok megoldásai
: Kapás Ádám
: Kapás Ádám
Közösségi finanszírozás lehetőségei kezdő vállalkozások számára
: Nemes Tibor
: Nemes Tibor
A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között
: Tereh Bianka
: Tereh Bianka
Sikeres forex kereskedés egy hétköznapi magánbefektető szemszögéből
: Csépe Dániel
: Csépe Dániel
A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban
: Szabó Réka
: Szabó Réka
A sikeres vezető titka, egy coach szemszögéből nézve
: Sándor Balázs
: Sándor Balázs
Hogyan lehet sikeres vállalkozás egy online videójáték csatorna működtetése?
: Pusztai Tamás
: Pusztai Tamás
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
A megtévesztő reklámozás és az erőszakos értékesítés hatása a fogyasztókra
: Banga Vivien
: Banga Vivien
Z generációs tinédzserek és a reklám kapcsolata
: Major Nóra
Published: (2013)
: Major Nóra
Published: (2013)
Cargonet, a Qualitrans versenyképességének kulcsa
: Rittgasser Anett
: Rittgasser Anett
Egy sikeres rendezvényszervező vállalkozás bemutatása
: Faragó Flóra
: Faragó Flóra
A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése
: Karnis Imola
: Karnis Imola
Oktatás és képzés - a siker kulcsa európai uniós és hazai viszonylatban, Erasmus vs. munkaerő-piaci esélyek
: Ambrózy Dóra
: Ambrózy Dóra
Egy sikeres online vállalkozás bemutatása a Sooters.hu Kft-én keresztül
: Balog Róbert
: Balog Róbert
Marketingkommunikációs és üzletfejlesztési stratégiák implementálhatóságának vizsgálata, egy több mint 20 éves múlttal rendelkező cég és egy kezdő vállalkozás összehasonlításával
: Simon Janka Eszter
: Simon Janka Eszter
A startup szervezeti kultúra, a szervezeti kultúra hatása a teljesítményre. Lehet-e a szervezeti kultúra a siker kulcsa?
: Németh Marcellina
: Németh Marcellina
Mi számít sikeres projektzárásnak? A projektsiker megítélése egy tanácsadó cég szemszögéből
: Havrilla Petra
: Havrilla Petra
Egy egészséges gyorsétterem megvalósíthatósági tanulmánya, bevezetése, sikerének kulcsa Budapesten
: Császár Zsolt
: Császár Zsolt
Hogyan használják ki a televízió csatornák az internet adta lehetőségeket a reklámozás területén?
: Simon Emese Dóra
Published: (2014)
: Simon Emese Dóra
Published: (2014)
Sikeres vállalkozás indításának ismeretei
: Bacsa Bernadett
: Bacsa Bernadett
A reklám szemiotikája
: Török Judit
Published: (2018)
: Török Judit
Published: (2018)
A titkok kulcsa, avagy a könyvvizsgálat fontossága
: Scheibelhoffer Orsolya
: Scheibelhoffer Orsolya
Reklám vállalati érdek vagy társadalmi elvárások
: Hamburger Béla
Published: (2008)
: Hamburger Béla
Published: (2008)
A digitális és online reklám térnyerése a brit hirdetéspiacon
: Báthi Bence
: Báthi Bence
A közösségi média hatása egy kezdő vállalkozásra - saját vállalkozásomon, az Art by Heart-on keresztül bemutatva
: Szabó Szonja
: Szabó Szonja
Fotó és reklám
: Michelisz Balázs
: Michelisz Balázs
A reklám fekete báránya - a társadalmi célú reklám helyzete, megítélése
: Osvári Kornél
Published: (2007)
: Osvári Kornél
Published: (2007)
A sikeres online értékesítés nyomában
: Sebestyén Orsolya
: Sebestyén Orsolya
Similar Items
-
Egy kezdő vállalkozás üzleti terve
: Said Sára Gülshan -
Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája
: Molnár Virág -
A siker kulcsa a kis- és középvállalkozások projektmenedzsmentjében
: Iván Bernadett -
A sikeres állásinterjúk kulcsa és a motivációs elméletek megfejtése
: Novák Levente -
Reklámozás vezetékek nélkül Mobil reklámok elterjedtsége a fogyasztók körében
: Csizmadia Kristóf Pál
Published: (2014)