A Vénusz sütőolaj újrapozícionálása. Javaslat a Vénusz sütőolaj marketing stratégiájára
Saved in:
Main Author: | Arányi Emese |
---|---|
Other Authors: | Fodor Dr. Mónika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Vénusz Sütőolaj Marketing stratégia Újrapozícionálás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2094 |
Similar Items
Mars kontra Vénusz A társadalmi nemek és nemi sztereotípiák a médiában
: Szabó Anita
: Szabó Anita
A lóversenyzés újrapozícionálása
: Váradi Regina
: Váradi Regina
Egy konktrét kisvállalkozás újrapozícionálása
: Korcsek Polla Rebeka
: Korcsek Polla Rebeka
A Heineken Radler kategóriájának újrapozícionálása
: Halaska Betty
: Halaska Betty
Egy régi termék újrapozicionálása a piacon
: Sarkadi Dorottya
: Sarkadi Dorottya
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Online marketing stratégia javaslat a Szafi Products Kft.-nek
: Horváth Evelin
: Horváth Evelin
A Fővárosi színházak újrapozicionálása a turizmus szolgálatában
: Gőgh Brigitta
: Gőgh Brigitta
A Csabai Kolbászfesztivál újrapozícionálása és jövőbeni stratégiája
: Kolossváry Lilla
: Kolossváry Lilla
Javaslat a stratégiai tervezési módszertanának fejlesztésére
: Kozák Tamás
Published: (2012)
: Kozák Tamás
Published: (2012)
Javaslat egy új termék bevezetésének marketingstratégiájára
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Veszélyes hulladék és megújuló üzlet a használt sütőolaj környezeti és gazdasági dimenziói
: Dósa Zoltán
: Dósa Zoltán
A pénzpiacok változásának hatása a befektetési alapok stratégiájára
: Török Andrea
: Török Andrea
"Mégis kopik az Opel?" avagy A márka újrapozícionálása
: Németh Gábor
Published: (2013)
: Németh Gábor
Published: (2013)
Kulturális turizmus vizsgálata és városfejlesztési javaslat Kecskeméten
: Bodnár Anna
: Bodnár Anna
A Heineken által forgalmazott radlerek újrapozícionálása és piaci helyzete
: Halaska Betty
: Halaska Betty
A Szegedi Ifjúsági Napok fejlesztési lehetőségei és lehetséges újrapozicionálása
: Annus Dóra
: Annus Dóra
Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára
: Micserics Anna Mária
: Micserics Anna Mária
Megoldási javaslat a közúti árufuvarozó vállalatok helyzetének javítására
: Keserű Melinda
Published: (2009)
: Keserű Melinda
Published: (2009)
Az Arany Ászok kommunikációs újrapozícionálása a magyarországi sörpiac kihívásainak figyelembevételével
: Lázár Orsolya Vivien
: Lázár Orsolya Vivien
A koronavírus hatása az Eurama Travel Agency működésére és stratégiájára
: Szalay Péter
: Szalay Péter
Javaslat az ISO bevezetésére a Mezőgazdsasági Dunamenti Zrt.-ben
: Maloveczky Nándor
: Maloveczky Nándor
A gazdasági világválság utóhatásai a Kempinski Hotel Corvinus szálloda vállalati stratégiájára
: Fischer Dorottya
: Fischer Dorottya
A viszontbiztosítási piac tendenciáinak hatása az Allianz Hungária Zrt. viszontbiztosítási stratégiájára
: Matyasovszky Dalma
: Matyasovszky Dalma
Javaslat a fuvarozás problémáinak megoldására a Michelin Hungária Kft.-nél
: Helgert Zsolt
Published: (2007)
: Helgert Zsolt
Published: (2007)
Egy műszaki cég beszerzésének elemzése és kézikönyvének fejezeteire tett javaslat
: Györkös Brigitta Annamária
: Györkös Brigitta Annamária
A Ceva Phylaxia Oltóanyagtermelő ZRT. külkereskedelmi árufuvarozási teljesítménymérés rendszerének kialakítására tett javaslat
: Garai Szilvia Ilona
: Garai Szilvia Ilona
Budavári palotakoncertek avagy a magyar operett közönségének számottevő bővítése, valamint az operett műfajának újrapozícionálása
: Lőrincz Zsuzsanna Gabriella
: Lőrincz Zsuzsanna Gabriella
A SPAR Magyarország Kft. Integrált Irányítási Rendszerének bemutatása és javaslat a rendszer javítására
: Fekete Gábor András
: Fekete Gábor András
Foltos - javaslat egy új Túró Rudi márka megalkotására és elindítására a magyar piacon
: Egresi Nóra
: Egresi Nóra
A makrokörnyezet változásának hatása a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. középtávú üzleti stratégiájára és Balanced Scorecard rendszerére
: Szénási Renáta Márta
: Szénási Renáta Márta
A szervezeti (vállalati) kultúra kialakítása és szerepe a szervezetek minősítésénél. Javaslat egy általános szervezeti kultúra modellre
: Tóth Antal
Published: (2003)
: Tóth Antal
Published: (2003)
Nemi egyenlőség az Európai Unió szociálpolitikájában, különös tekintettel az Európai Bizottság 2020-2025-ös nemi egyenlőség stratégiájára
: Beretvás Dominika
: Beretvás Dominika
Magyarország külgazdasági és külpolitikai céljainak hatékonyabb megvalósítása a szubszaharai térség egyes országaiban, különös tekintettel a Déli nyitás stratégiájára
: Tóth Ádám
: Tóth Ádám
A hazai szolgáltató központok gyakorlatára és fejlődési stratégiájára tett javaslatok egy átfogó, saját kutatási design és kivitelezés alapján
: László Judit
Published: (2014)
: László Judit
Published: (2014)
Marketing stratégiák a Praktikernél
: Aranyi Nikolett Mária
: Aranyi Nikolett Mária
A Trapper Farmer eddigi üzleti tevékenységének vizsgálata, majd néhány javaslat tétele annak megváltoztatására a hírnév és bevétel növelésének céljából, a fogyasztói magatartás vizsgálatával
: Komáromi Petra Zsófi
: Komáromi Petra Zsófi
Az egyetemi évek alatti párhuzamos munkavégzés vagy a maradéktalan koncentráció a tanulmányokra az eredményesebb a diploma utáni állásszerzésben a turizmusban
: Aranyi Tamás
: Aranyi Tamás
A diák munkavállalók munkaérték megítélése
: Aranyi Éva Lenke
: Aranyi Éva Lenke
Import FCL folyamat bemutatása, merchant’s és carrier’s haulage estén
: Aranyi Adrienn Magdolna
: Aranyi Adrienn Magdolna
Similar Items
-
Mars kontra Vénusz A társadalmi nemek és nemi sztereotípiák a médiában
: Szabó Anita -
A lóversenyzés újrapozícionálása
: Váradi Regina -
Egy konktrét kisvállalkozás újrapozícionálása
: Korcsek Polla Rebeka -
A Heineken Radler kategóriájának újrapozícionálása
: Halaska Betty -
Egy régi termék újrapozicionálása a piacon
: Sarkadi Dorottya