Az AL-KO marketingstratégiája és távlati piaci lehetőségei a fogyasztói piacon
Saved in:
Main Author: | Mihály Gyula |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Marketingstratégia Fogyasztói piac Kerti gép piac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21 |
Similar Items
CRM rendszerek felértékelődő szerepe - a bevezetés lehetőségei a KöBE biztosítónál
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
Al Gore A jövő
: Takács Dávid
Published: (2016)
: Takács Dávid
Published: (2016)
A magyarországi élelmiszer import gyakorlatának és távlati lehetőségeinek elemzése egy közepes méretű cég vizsgálatán keresztül
: Ábrahám Ida Lilla
Published: (2007)
: Ábrahám Ida Lilla
Published: (2007)
Egy vállalat marketingstratégiája a szervezetközi piacon
: Berta Áron
: Berta Áron
Gastronomie von Budapest- Streetfood als Industriezweig
: Pryma Réka
: Pryma Réka
Holistische Denkweise als Erfolgspotenzial in der Hotellerie
: Horváth Dorottya
: Horváth Dorottya
Az Al Rabló étterem fő vendéglátó folyamatainak bemutatása
: Tőkei Bence
: Tőkei Bence
Az al-Káida Terrorszervezet Működésének Társadalmi és Gazdasági Hatásai
: Fischer Dorina Orsolya
: Fischer Dorina Orsolya
A Kleber Quadraxer 3 termékbevezetésének marketingstratégiája az európai piacon
: Lesti Laura
: Lesti Laura
Fenegyerek pálinkacsalád piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Pásztor Bence Sándor
: Pásztor Bence Sándor
Egy kiskereskedelmi vállalkozás piaci és marketingstratégiája
: Zsák Gergő
: Zsák Gergő
A snowboard termékek eladás növelése 20%-al Magyarországon
: Gál Gergely
Published: (2007)
: Gál Gergely
Published: (2007)
Heilwasser als bestimmendes Element in dem Tourismus von Hévíz
: Szanyi Alexandra
: Szanyi Alexandra
Café Frei marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Nagy Krisztián Tamás
: Nagy Krisztián Tamás
Az FHB marketingstratégiája és a hazai jelzálogbankok piaci helyzete
: Kovács Larissza
: Kovács Larissza
Az Air France-KLM Group marketingstratégiája
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
A Danavox-H. Kft. piaci környezete és marketingstratégiája
: Keserű Dóra
: Keserű Dóra
A Max Factor márka marketingstratégiája és kommunikációja a hazai dekorkozmetikai piacon
: Dömötör Diána
: Dömötör Diána
Fogyasztói magatartás a használtruha-piacon
: Pethő Dóra Vivien
: Pethő Dóra Vivien
Telematik als Herausforderung für neue Tarifmodelle auf dem deutschen Kfz-Versicherungsmarkt
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Déri Luca
: Déri Luca
A Papírtigris étterem marketingstratégiája és fejlődési lehetőségei
: Szilfai Judit
: Szilfai Judit
Szíria globális és regionális kötődései Bassár al-Aszad elnökségének első tíz évében
: Dabous Evelin
: Dabous Evelin
Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Bürge Péter
: Bürge Péter
Orientación al mercado y rasgos de la alta dirección una aproximación en el marco del sector industrial
: Vázquez Manuela Vega, et al.
Published: (2014)
: Vázquez Manuela Vega, et al.
Published: (2014)
Indonézia lehetőségei a turisztikai piacon
: Visnyay Dániel Attila
: Visnyay Dániel Attila
A Sziget Fesztivál marketingstratégiája és a fogyasztói attitűdök vizsgálata
: Csordás Bernadett
: Csordás Bernadett
Ungarn als Standort für deutsche Unternehmen=Magyarország, mint telephely a német befektetők szemszögéből
: Koch Eszter
: Koch Eszter
Medical-wellness szolgáltatások piaci helyzetfelmérése és lehetséges marketingstratégiája Komárom-Esztergom megyében
: Fülöp Tamara
: Fülöp Tamara
A fogyasztói magatartás vizsgálata a videójáték-piacon
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
Fogyasztói értékek vizsgálata a magyar mobiltelefon piacon
: Zádor Gabriella
: Zádor Gabriella
Fogyasztói magatartás rejtelmei a hazai energiaital piacon
: Kormány Laura Viktória
: Kormány Laura Viktória
Az ATSA marketingstratégiája
: Borsos Rebeka
: Borsos Rebeka
Az Inditex marketingstratégiája
: Tatár Eszter Lotti
: Tatár Eszter Lotti
Építőanyag gyártó vállalkozás kereskedelmi és marketingstratégiája a megváltozott építőipari piaci körülmények között
: Siha Ádám
: Siha Ádám
Hilton Budapest als Konferenzhotel Analyse der wirtschaftlichen Lage des Hotels in dem Vergelich ungarischer Veranstaltungsorganisation
: Szele Zsófia Anna
: Szele Zsófia Anna
Filmtourismus als Reisemotivation und die Auswirkungen von Game of Thrones auf den Tourismus von Dubrovnik
: Korpa Brigitta
: Korpa Brigitta
A Würth piaci pozíciója és részvétele a magyarországi szereléstechnikai piacon
: Kárász Márta
: Kárász Márta
A Kanizsa Trend Kft. marketingstratégiája a változó fogyasztói igények tekintetében
: Nagy Kristóf
: Nagy Kristóf
Az egészség marketingstratégiája egy bolgár joghurt lehetséges piaci bevezetésének elemzése és marketing terv kidolgozása
: Steinhacker Anikó
Published: (2009)
: Steinhacker Anikó
Published: (2009)
Similar Items
-
CRM rendszerek felértékelődő szerepe - a bevezetés lehetőségei a KöBE biztosítónál
: Horváth Ádám -
Al Gore A jövő
: Takács Dávid
Published: (2016) -
A magyarországi élelmiszer import gyakorlatának és távlati lehetőségeinek elemzése egy közepes méretű cég vizsgálatán keresztül
: Ábrahám Ida Lilla
Published: (2007) -
Egy vállalat marketingstratégiája a szervezetközi piacon
: Berta Áron -
Gastronomie von Budapest- Streetfood als Industriezweig
: Pryma Réka