A KÉSZ Csoport belső kommunikációjának vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Gila Dóra |
---|---|
Other Authors: | Dr. Harsányi Dávid |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | Belső kommunikáció Szervezeti kommunikáció Belső PR belső kommunikációs eszközök KÉSZ Csoport |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21016 |
Similar Items
A KÉSZ Csoport 2017-es arculatváltási projektjének bemutatása
: Fülöp Boglárka
: Fülöp Boglárka
Az építőipari piac jellemzése, a KÉSZ Csoport piaci lehetőségei
: Patkós Gergely
: Patkós Gergely
A TMC belső kommunikációjának vizsgálata
: Mikli Dorina
: Mikli Dorina
A vállalati tervezés múltja, jelene és előrevetíthető jövője a KÉSZ Csoport esetében
: Gubcsó László
: Gubcsó László
Választott cég belső kommunikációjának fejlesztése
: Ábrahám Zsanett
: Ábrahám Zsanett
A Robert Bosch Kft. belső kommunikációjának elemzése
: Jaros Janka Nikolett
: Jaros Janka Nikolett
A Tesco fenntarthatósággal kapcsolatos belső kommunikációjának elemzése
: Engel Michaela
: Engel Michaela
Futizo Kft. külső és belső kommunikációjának elemzése
: Budai Dr. Eszter Katalin
: Budai Dr. Eszter Katalin
Aki lemarad az kimarad? Avagy a LinkedIn szerepének bemutatása a Z generációs munkavállalók körében a KÉSZ Csoport példáján keresztül
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Egy multinacionális vállalat belső kommunikációjának elemzése - Computacenter Services Kft.
: Kongsaysak Vanda Katalin
: Kongsaysak Vanda Katalin
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
A BDO Magyarország Könyvelő és Bérszámfejtő Kft. belső kommunikációjának bemutatása és hatékonyságának vizsgálata
: Mészáros Brigitta
: Mészáros Brigitta
A KÉSZ Holding Zrt. beszámolóinak elemzése és információtartalmának hasznosítása
: Mezei Eszter
: Mezei Eszter
Az employer branding szerepe és jelentősége a KÉSZ Csoportnál
: Csonka Ágnes
: Csonka Ágnes
Vállalati kultúra a Hungária Veszélyesáru Mérnöki Iroda Kft. belső kommunikációjának tükrében
: Zsiray Eszter
: Zsiray Eszter
A Magyar Cserkészszövetség mint civil szervezet külső és belső kommunikációjának elemzése
: Mózer Bence
: Mózer Bence
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a NapraKész Kft. számára
: Tolner Zsófia
: Tolner Zsófia
A Rail Cargo Hungaria Zrt. szervezeti belső kommunikációjának vizsgálata az üzemeltetés és kereskedelem párbeszédére vonatkozóan
: Péter Gabriella
: Péter Gabriella
A Rail Cargo Hungaria Zrt. szervezeti belső kommunikációjának vizsgálata az üzemeltetés és kereskedelem párbeszédére vonatkozóan
: Péter Gabriella
: Péter Gabriella
Termékvisszahívások kommunikációjának jellemzői
: Bencsics Zsuzsanna
: Bencsics Zsuzsanna
A vállalati felelősségvállalás belső és külső kommunikációjának bemutatása egy multinacionális nagyvállalat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata a MOL-Csoport tükrében
: Prohászka Dóra
: Prohászka Dóra
A Richter Egészségváros Program és kommunikációjának vizsgálata
: Remecz Alexandra Brigitta
: Remecz Alexandra Brigitta
Válságkommunikáció, mint a válságkezelés egyik kulcsfontosságú eleme egy budapesti szálloda belső kommunikációjának példáján keresztül
: Kajtor Anita
: Kajtor Anita
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Fogyatékossággal élők kommunikációjának akadálymentesítése
: Mózes Kitti
Published: (2007)
: Mózes Kitti
Published: (2007)
Nonprofit szervezetek kommunikációja - A Láthatatlan Egyetem kommunikációjának vizsgálata
: Falcsik Andrea Krisztina
: Falcsik Andrea Krisztina
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc
: Pataky András Ferenc
Egy vállalkozás működésének alapkövei a kommunikáció előtérbe helyezésével és a KÉSZ Consulting Kft. bemutatásával
: Vukov Vivien
: Vukov Vivien
A Buszesz Zrt. kommunikációjának felépítése
: Surin Ivett
: Surin Ivett
MOL CSOPORT VÁLLALATÉRTÉKELÉSE
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
VCC Live csoport controlling rendszerének vizsgálata, javítása
: Huszár Bence
: Huszár Bence
„Mindenre van kész ötlete?!" avagy A Praktiker lehetséges marketing tevékenysége az üzleti atmoszféra javítása érdekében
: Puskás Ágnes
: Puskás Ágnes
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Similar Items
-
A KÉSZ Csoport 2017-es arculatváltási projektjének bemutatása
: Fülöp Boglárka -
Az építőipari piac jellemzése, a KÉSZ Csoport piaci lehetőségei
: Patkós Gergely -
A TMC belső kommunikációjának vizsgálata
: Mikli Dorina -
A vállalati tervezés múltja, jelene és előrevetíthető jövője a KÉSZ Csoport esetében
: Gubcsó László -
Választott cég belső kommunikációjának fejlesztése
: Ábrahám Zsanett