A Ford vevői magatartásának vizsgálata és a vevői igények hatékonyabb kielégítésére tett fejlesztési javaslatok bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dicsérdi Ádám
További közreműködők: Fauszt Tibor
Tóth Károly
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Ford
Bosch
Vevői magatartás elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/21049

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg21049
005 20190510141155.0
008 190510suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Dicsérdi Ádám 
245 1 2 |a A Ford vevői magatartásának vizsgálata és a vevői igények hatékonyabb kielégítésére tett fejlesztési javaslatok bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Dicsérdi Ádám 
246 1 0 |a A Ford vevői magatartásának vizsgálata és a vevői igények hatékonyabb kielégítésére tett fejlesztési javaslatok bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél = Ford's customers' behavior and customer needs met by Robert Bosch Elektronika Kft.  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a Ford vevői magatartásának vizsgálatára fókuszálok. Ez egy részletes elemzés, melyben megvizsgálom mennyire prognosztizálhatók a vevő megrendelései, milyen előrejelzések készülnek, és ezek mennyire pontosak. Kitérek a megrendelések elemzésére, és arra keresem a választ mi a gyakori megrendelés módosítások oka, hogy miért van nagy eltérés az előrejelzések és a megrendelések között, hogyan javíthatók ezek a folyamatok. Bemutatom, milyen beszállítói, értékelő rendszerrel rendelkezik a Ford, hogyan javíthatók a vevő-beszerző kapcsolatok, illetve milyen kritériumoknak kell megfelelni ahhoz, hogy a Bosch visszakerüljön a Ford legmagasabban jegyzett beszállítói közé. Megismertetem az olvasót az erre a célra készített projekttel, melynek célja, hogy a Bosch visszaszerezze Q1 minősítését. Továbbá kutatásomban kitérek költségmegtakarítási lehetőségekre és készletértékesítésre. Kutatásomhoz az információk begyűjtése több forrásból történt. Másodlagos kutatásként szolgáltak többek között a Bosch honlap és vállalati anyagok, piacelemzések, szakfolyóiratok és cikkek, míg elsődleges kutatásként a projekt megvalósítása során szerzett ismereteim és vállalati anyagok szolgálnak. 
695 |a Ford 
695 |a Bosch 
695 |a Vevői magatartás elemzés 
700 0 1 |a Fauszt Tibor  |e ths 
700 0 1 |a Tóth Károly  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/21049/1/Szakdolgozat%20Dics%C3%A9rdi%20%C3%81d%C3%A1m_XLQL9K.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/21049/2/Dics%C3%A9rdi%20%C3%81d%C3%A1m%20titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés