A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Kiss Balázs |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Kulcsszavak: | Egy szálloda bemutatása Kommunikáció hatékonysága Hilton Budapest City működésének elemzése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21166 |
Similar Items
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda
: Juhász Mirella Vanda
Fenntarthatóság a vendéglátásban, a Hilton Budapest Szálloda példáján keresztül
: Eged Zsolt
: Eged Zsolt
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Front Desk tevékenységek általános bemutatása – a felmerülő vendégpanaszok elemzése
: Huang Jian Jimmy
: Huang Jian Jimmy
A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
: Szabó Attila Gergely
: Szabó Attila Gergely
Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City
: Almási Ninetta Mirella
: Almási Ninetta Mirella
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
A vendégelégedettségi vizsgálatok hatása a Hilton Budapest City eredményességére
: Hyross László Ferenc
: Hyross László Ferenc
A Hilton Budapest City szerepe a budapesti konferenciaturizmus világában
: Paulovics Kitti Enikő
: Paulovics Kitti Enikő
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
Konkrét szálloda F&B részlegének komplex elemzése
: Gazdik Krisztián
: Gazdik Krisztián
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
Az élelmiszerpazarlás komplex elemzése a budapesti Hilton Garden Inn szálloda példáján keresztül
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
Ösztönzésmenedzsment és személyzetfejlesztés nemzetközi szállodaláncoknál- Hilton Budapest City és Budapest Marriott összehasonlító elemzés
: Lendvay Szabolcs
: Lendvay Szabolcs
A Hilton Budapest szálloda és versenytársainak F&B gazdálkodásának összehasonlító elemzése
: Csetnegi Andrea
: Csetnegi Andrea
IT Service Desk egy gazdasági szervezetnél
: Nagy-Talabér Vera
: Nagy-Talabér Vera
Az Aquaworld Resort Budapest*****superior konferencia- és wellness részlegének hatása a szálloda pénzügyi bevételeire
: Katona Viktória
: Katona Viktória
Kommunikáció a szálloda működtetés és a Front Office között
: Bajic Márió
: Bajic Márió
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A Hilton Budapest felújítása
: Nagy Tamás
: Nagy Tamás
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura
: Mikó Anna Laura
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
A Hilton szállodák hűségprogramja, valamint felépítése és a Budapesti Hilton Garden Inn rendszere, Front Office tevékenységei
: Rácz Rebeka
: Rácz Rebeka
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
Tanulmány a Hilton Budapest rendezvényszervezéséről
: Farkas Klaudia
: Farkas Klaudia
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél
: Takács Kornél
A housekeeping tevékenységének elemzése különböző típusú szálláshelyeken – A Hilton Garden Inn Budapest City Centre és a Rooftop City Residence alapján
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
Shared Desk rendszer kialakítása egy magyar banknál
: Nagy Angelika
: Nagy Angelika
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
A Senator Apartments Front Office és Back Office részlegének elemzése és komplex értékelése
: Fölker Patrícia
: Fölker Patrícia
A kommunikáció szerepe a Front Officeban az Ibis Budapest Heroes Square Hotel példáján keresztül
: Peller Viktória
: Peller Viktória
A 4 csillagos szállodák üzemeltetésének körülményei az NH Budapest City szálloda gazdasági háttere alapján
: Pálinkás Balázs
: Pálinkás Balázs
Szállodák, online travel agentekkel és wholesalerekkel felmerülő problémái a Cosmo City Hotel*** és a Hilton Budapest***** szállodákon keresztül bemutatva
: Szeltner Petra
: Szeltner Petra
Similar Items
-
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia -
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda -
Fenntarthatóság a vendéglátásban, a Hilton Budapest Szálloda példáján keresztül
: Eged Zsolt -
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel -
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra