Az Air France – KLM elektronikus kereskedelmi fejlődése a kezdetektől a napjainkig

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csősz-Nagy Dorottya
További közreműködők: Eckert Bálint
Pálffyné Szulyovszky Tímea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Air France
KLM
Elektronikus kereskedelem
Internet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/21169
Leíró adatok
Kivonat:Elsődleges célom, hogy dolgozatom átfogó képet mutasson az elektronikus kereskedelem fejlődéséről, működéséről, lehetőségeiről. Kutatásom második felében az egyik legmeghatározóbb légitársaság, az Air France-KLM-ről készített esettanulmányomon keresztül vizsgálom az elektronikus kereskedelem megjelenését, fejlődését, piaci jelentőségét és alakulását. Az egyik kutatási módszerem az ebben a témában fellelhető különböző magyar és angol nyelvű szakirodalmak feldolgozása, a másik módszer az említett légitársaságnál eltöltött 4 éves munkatapasztalatom alapján, két csoportvezető kollégámmal elkészített interjú. Dolgozatomban arra a következtetésre jutottam, hogy az elektronikus kereskedelem megszületése és napjainkig tartó fejlődése hatalmas mértékben megváltoztatta a gazdasági életet, kiemelve abban a is a kereskedelmi területet, fokozva a versenypiacot. Kijelenthetjük, hogy az Air France - KLM is kihasználta az elektronikus kereskedelem előnyeit, megmaradva ezzel az egyik vezető légitársaságnak, mely nem csak követi, de bizonyos területeken diktálja is az elektronikus kereskedelem fejlődési ütemét az iparágban.