Választott vidéki és budapesti színházak marketingstratégiájának összehasonlítása
Elmentve itt :
| Szerző: | Taba Zsolt |
|---|---|
| További közreműködők: |
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia
Ottmár Attila |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Budapesti Operettszínház Bajai Fiatalok Színháza Marketingstratégia Közösségi marketing Színházmarketing Összehasonlító elemzés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21187 |
Hasonló tételek
Egy vidéki és egy budapesti étterem összehasonlítása
: Makai Anita
: Makai Anita
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia
: Fabók Zsófia
Színházak pénzügyi stratégiája
: Végel Zsuzsa
: Végel Zsuzsa
A színházak társadalmi szerepe két fővárosi teátrum összehasonlítása
: Koller Kinga
: Koller Kinga
Hazai színházak kultúrafogyasztásának változásai kínálati szempontból-Eltérő profilú színházak példáján
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
Budapesti és vidéki szállodák honlapjainak összehasonlító elemzése
: Hunyadi Zsófia
: Hunyadi Zsófia
Marketingkommunikációs eszközök a színházak piacán
: Bürge Péter
: Bürge Péter
A színházak szerepe a közösségek építésében
: Maár Emese
: Maár Emese
A színházak megjelenése az online kommunikációs eszközökön
: Baráth Zsófia
Megjelent: (2014)
: Baráth Zsófia
Megjelent: (2014)
A Fővárosi színházak újrapozicionálása a turizmus szolgálatában
: Gőgh Brigitta
: Gőgh Brigitta
Marketingkommunikáció a kulturális szektorban, és a színházak működésében
: Csányi Boglárka
: Csányi Boglárka
Beszerzésmenedzsment, beszerzési magatartás a budapesti és a vidéki élelmiszeripari kisvállalatoknál
: Szűcs Balázs
: Szűcs Balázs
Alternatív marketing avagy Marketingkommunikáció az alternatív színházak körében
: Jónás Anna
: Jónás Anna
Hazai fesztiválturizmus, vidéki könnyű zenei fesztiválok összehasonlítása a fővárosival
: Konrad Kornélia
: Konrad Kornélia
Turisták kultúrafogyasztási szokásainak vizsgálata a múzeumok és színházak példáján
: Barócsi Nikolett
: Barócsi Nikolett
A színházak közösségformáló szerepének bemutatása a Thália Színházon keresztül
: Belák Dóra
: Belák Dóra
A vidéki és a budapesti cukrászdák összehasonlító elemzése (A Tolna megyei és a budapesti cukrászdák vizsgálata)
: Zsiga Kornélia
: Zsiga Kornélia
Folyószámlahitel összehasonlítása Magyarország piacvezető, valamint "vidéki" pénzintézete között önkormányzati szinten
: Móré Alexandra
: Móré Alexandra
A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
A Nespresso és a Café Frei marketingstratégiájának összehasonlítása
: Drotár Vanessza
: Drotár Vanessza
A Magyar és Cseh Covid válságkezelés összehasonlítása a választott gazdasági mutatók vizsgálatán keresztül
: Tamás Marcell
: Tamás Marcell
A színházak számviteli elszámolásának sajátosságai a Hevesi Sándor Színház példáján keresztül
: Némethné Andor Katalin
: Némethné Andor Katalin
Hivatásturizmus a vidéki szálláshelyeken
: Antal Gábor
: Antal Gábor
Vidéki online ételrendelés népszerűsége
: Gesztesi Barnabás
: Gesztesi Barnabás
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
A kereskedelmi bankok és a Revolut marketingstratégiájának összehasonlítása Magyarországon
: Timmermann Nadin
: Timmermann Nadin
Budapesti luxusszállodák marketingtevékenységének összehasonlítása
: Krajnyik Cintia Dóra
: Krajnyik Cintia Dóra
Választott cég belső kommunikációjának fejlesztése
: Ábrahám Zsanett
: Ábrahám Zsanett
Kockázatbecslés egy választott vállalat gyakorlatában
: Bene Márton
: Bene Márton
Választott KKV szektor tőkefinanszírozásának vizsgálata
: Kelemen Gréta
: Kelemen Gréta
Egy választott cég összetett kommunikációja
: Takács Máté
: Takács Máté
Választott KKV szektor tőkefinanszírozásának vizsgálata
: Kelemen Gréta
: Kelemen Gréta
Két választott vállalat vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének változása és összehasonlítása a Covid megjelenésének hatására
: Pál Teréz
: Pál Teréz
Választott magyarországi tőzsdei cég pénzügyi teljesítményének és árfolyam-alakulásának tényezői, összefüggése
: André Zsolt
: André Zsolt
Az à table! és az EasyCheesy marketingstratégiájának az összehasonlítása
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
A színház és az informatika találkozása, avagy a Kultkikötő színházak modellezése UML nyelven
: Szabó Tamás
: Szabó Tamás
Hasonló tételek
-
Egy vidéki és egy budapesti étterem összehasonlítása
: Makai Anita -
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia -
Színházak pénzügyi stratégiája
: Végel Zsuzsa -
A színházak társadalmi szerepe két fővárosi teátrum összehasonlítása
: Koller Kinga -
Hazai színházak kultúrafogyasztásának változásai kínálati szempontból-Eltérő profilú színházak példáján
: Magyar Zsófia