Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mihály Zoltán
Other Authors: Németh Dr. Szilárd
Kalavszky Márton
Format: Thesis
Kulcsszavak:Marketing
Online Marketing
Vendéglátóhelyek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/21203

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg21203
005 20190514145141.0
008 190514suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mihály Zoltán 
245 1 0 |a Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája  |c Mihály Zoltán  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája 
695 |a Marketing 
695 |a Online Marketing 
695 |a Vendéglátóhelyek 
700 1 |a Németh Dr. Szilárd  |e ths 
700 1 |a Kalavszky Márton  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/21203/1/Egy%20s%C3%B6r%20nem%20s%C3%B6r%2C%20avagy%20egy%20vid%C3%A9ki%20b%C3%A1r%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20strat%C3%A9gi%C3%A1ja-%20Mih%C3%A1ly%20Zolt%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés