Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája
Saved in:
Main Author: | Mihály Zoltán |
---|---|
Other Authors: |
Németh Dr. Szilárd
Kalavszky Márton |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Online Marketing Vendéglátóhelyek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21203 |
Similar Items
Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
: Böszörményi Bálint
: Böszörményi Bálint
Sör és étel, sörvacsorák
: Deézsi Ferenc
: Deézsi Ferenc
Kézműves-e a kisüzemi sör?
: Csulak Gergely
Published: (2022)
: Csulak Gergely
Published: (2022)
A sörök megjelenése a Paris Budapest Bár itallapján, a sör helye a gasztronómiában
: Németh Gergő
: Németh Gergő
A Csíki Sör magyarországi piacának vizsgálata
: Üveges-Rusz Szidónia
: Üveges-Rusz Szidónia
A sör készítése és ajánlása a vendéglátásban
: Grósz Dániel
: Grósz Dániel
A sör készítése és ajánlása a vendéglátásban
: Sisa Levente
: Sisa Levente
Egy új, a kólás ízesítésű alkoholos sör bevezetése a piacra
: Kristóf Renátó
: Kristóf Renátó
A sör története, bemutatása és a sörkultúra Magyarországon
: Farkas Attila Tamás
: Farkas Attila Tamás
A komlózási technológia hatása a sör érzékszervi tulajdonságaira
: Giczi Laura
: Giczi Laura
A sör kulturális és társadalmi jelentősége A Pilsner Urquell és a magyar kisipari sörök összehasonlító elemzése
: Baranyi Máté
: Baranyi Máté
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai kraft sör fogyasztók körében
: Farkas Szilveszter Roland
: Farkas Szilveszter Roland
Ébresszük fel a Sor villát! Megvalósíthatósági tanulmány a Leányfalui villa szállodai beruházásáról.
: Iszlai Ágnes
: Iszlai Ágnes
Hogyan adjunk el valamit másnak, ami valójában ugyanaz, avagy A nők, a sör és a XXI. század
: Mészáros-Pintér Szilvia
Published: (2013)
: Mészáros-Pintér Szilvia
Published: (2013)
A sör turizmusbefolyásoló szerepe, illetve az erre épülő programok Magyarországon és Bayern német tartományban
: Juhász Fanni
: Juhász Fanni
A SÖR, MINT FELTÖREKVŐ ITAL ALTERNATÍVA AZ IL GALLO NERO-BAN ÉS A GASZTRONÓMIÁBAN
: Fejes Barna
: Fejes Barna
Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája
: Molnár Virág
: Molnár Virág
A Nem Adom Fel Café & Bar bemutatása és vendégkörének elemzése
: Veres Lilla
: Veres Lilla
Comprehensive Analysis of Napterasz food bar
: Kiss Mihály
: Kiss Mihály
Egy vízipipa bár HACCP rendszerének kialakítása
: Sponner Ádám
: Sponner Ádám
Kommunikáció egy vidéki önkormányzat működésében
: Kassai Dalma
: Kassai Dalma
Egy vidéki és egy budapesti étterem összehasonlítása
: Makai Anita
: Makai Anita
A Duna House marketingkommunikációs stratégiája
: Kardos Krisztina
: Kardos Krisztina
A Samsonite marketingkommunikációs stratégiája Magyarországon
: Nagy Andrea
: Nagy Andrea
A Tereza márkaépítő marketingkommunikációs stratégiája
: Kiss Petra
: Kiss Petra
Válsághelyzet a turizmusban - Egy vidéki szálloda lehetőségei
: Darida Katalin
: Darida Katalin
Omnichannel stratégia kialakítása egy vidéki kiskereskedelemi egységben
: Garai Kinga
: Garai Kinga
Vényköteles gyógyszerek marketingkommunikációs stratégiája avagy Naproxen hatóanyagú fájdalom- és gyulladáscsökkentő kontra diclofenac
: Fövenyi Edit Zita
: Fövenyi Edit Zita
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
A zsalurendszerek marketingkommunikációs stratégiája az építőiparban
: Gyurcsik Fanni
: Gyurcsik Fanni
BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája
: Rokosz Éva Zsófia
: Rokosz Éva Zsófia
Turner Café&Bar Projekt
: Esztergályos Máté
: Esztergályos Máté
Fenntartható hulladékgazdálkodás egy vidéki hulladékkezelő vállalat esetpéldáján keresztül
: Németh Veronika
: Németh Veronika
Egy vidéki Alapfokú Művészeti Iskola mint családbarát intézmény
: Érsek-Kovács Adrienn
: Érsek-Kovács Adrienn
Egy vállalkozás kiválásának stratégiája
: Pál Krisztián János
: Pál Krisztián János
Katica Játék Kft. marketing-, és marketingkommunikációs stratégiája
: Garai Judit
Published: (2013)
: Garai Judit
Published: (2013)
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
Egy 4*-os vidéki wellness szálloda marketing tevékenységének bemutatása
: Vastag Klaudia
: Vastag Klaudia
A telemedicina alkalmazása és informatikai megvalósítása egy vidéki kórházban
: Kovács Noémi
: Kovács Noémi
Egy vidéki város fogadójának helyzete 2019 és 2023 között
: Győri Fanni
: Győri Fanni
Similar Items
-
Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
: Böszörményi Bálint -
Sör és étel, sörvacsorák
: Deézsi Ferenc -
Kézműves-e a kisüzemi sör?
: Csulak Gergely
Published: (2022) -
A sörök megjelenése a Paris Budapest Bár itallapján, a sör helye a gasztronómiában
: Németh Gergő -
A Csíki Sör magyarországi piacának vizsgálata
: Üveges-Rusz Szidónia