A front office részleg szerepe a vendégelégedettségben, illetve az ehhez kapcsolódó problémák kezelésében
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Bettina |
---|---|
További közreműködők: | Fábián Tamás |
Kulcsszavak: | Vendégelégedettség Front Office Probléma megoldás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21207 |
Hasonló tételek
A Front Office szerepe a vendégélményben és – elégedettségben, illetve az ehhez kapcsolódó problémák kezelésében
: Szabó Bettina Melinda
: Szabó Bettina Melinda
A Front Office részleg és a vendégkör kapcsolata
: Peitli Bálint
: Peitli Bálint
Az online vásárlás kockázatai és ehhez kapcsolódó bizalom
: Pál Máté
: Pál Máté
A tisztaság szerepének vizsgálata a vendégelégedettségben
: Gonda Henriett
: Gonda Henriett
A Front Office részleg újításának lehetőségei a Premium Apartmanházban
: Lukács Kristina
: Lukács Kristina
A webtárhely szolgáltató piac és az ehhez kapcsolódó marketingtevékenység
: Pusztai Ferenc
: Pusztai Ferenc
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
A Front Office és a Housekeeping részleg bemutatása, illetve a kettő közötti kommunikáció elemzése a Danubius Hotel Astoriában
: Aliczky Zsófia
: Aliczky Zsófia
Szakmai gyakorlatom Front Office gyakornokként, valamint a Housekeeping és a Front Office részleg együttműködésének bemutatása és vizsgálata a Marriott apartmanszállodájában
: Deli Kíra
: Deli Kíra
Ügyvezetői tevékenységek támogatása és az ehhez kapcsolódó folyamatok optimalizálása menedzsment módszerek alkalmazásával
: Blazsek Anna
: Blazsek Anna
A FRONT OFFICE RÉSZLEG FELELŐSSÉGE A SZÁLLODA VENDÉGEINEK MEGTARTÁSÁBAN ÉS A VENDÉGELÉGEDETTSÉG ELŐMOZDÍTÁSÁBAN
: Mikóczi Attila
: Mikóczi Attila
Az ingatlanok forgalmi értékének maghatározása és az ehhez kapcsolódó adatszolgáltatás az APEH gyakorlatában
: Simkovits Tamás
: Simkovits Tamás
Jelzáloghitel újra pozícionálása, felfuttatása a magyar piacon és az ehhez kapcsolódó projekt bemutatása
: Mikó Levente Szabolcs
: Mikó Levente Szabolcs
A Front Office tevékenységének kiemelt szerepe, illetve vendégelégedettségének vizsgálata a Boscolo Budapest Hotelben
: Majtényi Stella
: Majtényi Stella
Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában
: Zalavári Beáta
: Zalavári Beáta
A Hotel Albaida Nature*** szálloda üzemeltetésének bemutatása, a front office és a housekeeping részleg tevékenységének elemzése
: Stass Orsolya
: Stass Orsolya
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Az Útinform szerepe a közlekedési stressz kezelésében
: Kaj Bernadett
: Kaj Bernadett
Egy magyarországi családi vállalkozás (KKV) controlling rendszerének kialakítási lehetőségei, és az ehhez kapcsolódó tulajdonosi attitűd vizsgálata
: Nyékiné Béres Andrea
: Nyékiné Béres Andrea
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
A Front Office részleg bemutatása, valamint a különböző szolgáltatásokat igénybevevő vendégek elemzése a Continental Hotel Budapest****superior-on belül
: Burján Henrietta
: Burján Henrietta
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence
: Kohutovics Bence
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
Front Office működése és kommunikáció
: Majoros Gábor Gergő
: Majoros Gábor Gergő
A front office szerepe és jelentősége a szállodai vendégélményben
: Hamza Nikolett
: Hamza Nikolett
A digitalizáció a Front Office területén
: Koller Alexa
: Koller Alexa
Digitális megoldások a Front Office területén
: Vincze Bence
: Vincze Bence
Nemzetközi jog a menekültválságok kezelésében, az UNHCR szerepe és kihívásai
: Habib Martina Ashraf
: Habib Martina Ashraf
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Kereskedelmi szálláshelyek Front Office rendszereinek bemutatása
: Dóczé Eszter Renáta
: Dóczé Eszter Renáta
A front office tevékenysége az Intercontinental Budapestben
: Miskolczi Bence
: Miskolczi Bence
Hasonló tételek
-
A Front Office szerepe a vendégélményben és – elégedettségben, illetve az ehhez kapcsolódó problémák kezelésében
: Szabó Bettina Melinda -
A Front Office részleg és a vendégkör kapcsolata
: Peitli Bálint -
Az online vásárlás kockázatai és ehhez kapcsolódó bizalom
: Pál Máté -
A tisztaság szerepének vizsgálata a vendégelégedettségben
: Gonda Henriett -
A Front Office részleg újításának lehetőségei a Premium Apartmanházban
: Lukács Kristina