Internet technology and e-commerce in the digital economy

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mihajlovic Nikola
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Internet
E-kereskedelem
Digitális gazdaság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/21216

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg21216
005 20200506091306.0
008 190513suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Mihajlovic Nikola 
245 1 0 |a Internet technology and e-commerce in the digital economy  |c Mihajlovic Nikola  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Internetes technológia és e-kommersz a digitális gazdaságban 
246 1 1 |a Internet technology and e-commerce in the digital economy 
520 3 |a A szakdolgozatom a technológiai újításokat mutatja be, amelyek az internet kiépítéséhez vezettek a 1960-as évek elejétől a 1990-es évekig. Az internetes koncepciókat, illetve forradalmi új adatforgalmi technikákat mutatom be az első fejezetben. Szó lesz a tudósokról, akik véghez vitték ezeket az újításokat, illetve a történelmi incidensekről, rendeletekről, amelyek lehetővé tették az internetes hálózatok kialakulását és fenttartását, és a globális e-kereskedelem és a digitális gazdaság megszületését. A második fejezetben a digitális gazdaság kerül középpontba. Az internet kiépítésének következtében az emberek többsége valamilyen módon jelen van online. Az e-kommersz kialakulása a vásárlási szokások megváltozásához vezetett és ezt kívánom mérni és bemutatni a dolgozatomban. A digitális gazdaság részeként, az e-kommersz iparág elképesztő sebességgel nő minden évben. Az online vásárolható termékek sokasága kedvez a vásárlónak dinamikus árazásnak köszönhetően és a vásárlás, mint tevékenység sohasem volt kényelmesebb, mint napjainkban. A fogyasztóhoz eljuttatott információ is részletesebb és testreszabottabb, mint valaha volt. A vásárlók információt gyűjtenek a termékekről, amik érdeklik őket, amely ma már bárhol elérhető az interneten. A digitális gazdaságnak köszönhetően a klasszikus és modern kereskedelem határvonalai szinte megszűntek létezni. A szakdolgozatomhoz készítettem egy kutatást, amelyben a válaszadók online vásárlási tendenciáit, szokásait, illetve a legnépszerűbb magyar és külföldi online e-kommersz cégeknek a népszerűségét vizsgáltam. 
695 |a Internet 
695 |a E-kereskedelem 
695 |a Digitális gazdaság 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/21216/1/Nikola%20Mihajlovic%20PDF%20THESIS%20FINAL%20%2B%20APPENDIX%20%2B%20SURVEY.pdf  |z Dokumentum-elérés