A vélt vagy valós szocio-ökonómiai státusszal kapcsolatos attitűd hatása a fogyasztási szokásokra Magyarországon
Saved in:
Main Author: | Varga Márton Zsolt |
---|---|
Other Authors: | Mezőné Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Fogyasztási szokások Társadalmi státusz Impulzusvásárlás Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21282 |
Similar Items
A 45 év feletti munkavállalók vélt vagy valós esélyei és a valóság közti különbség a magyar munkaerőpiacon
: Komlós Mónika
: Komlós Mónika
Ásványvíz fogyasztási szokások és attitűd
: Fodor Henriett Ilona
: Fodor Henriett Ilona
BREXIT, Az Egyesült Királyság kiválásának vélt és valós társadalmi és politikai okai, következményei
: Friedreich Nándor
: Friedreich Nándor
Közteherviseléssel kapcsolatos attitűd vizsgálata
: Katona Zsófia
: Katona Zsófia
A turizmus gazdasági szerepe és hatása, annak szocio-kulturális vetülete Olaszországban
: Pataki Dóra
: Pataki Dóra
Az vagy, amit iszol? A sörfogyasztással kapcsolatos attitűd és sztereotípiák vizsgálata hazai fogyasztók körében
: Potyondi Zsófia
: Potyondi Zsófia
A gasztroblogok fogyasztási szokásokra gyakorolt hatása és a vizualitás jelentősége
: Hrabovszky Renáta
: Hrabovszky Renáta
A vidékfejlesztés ökonómiai kérdései turisztikai szempontból - kiemelve az Őrség és a Göcsej területi egységet
: Bukics Adrienn
: Bukics Adrienn
A Waffel Land arculatával kapcsolatos fogyasztói attitűd elemző értékelése
: Tiszttartó Zsófia
: Tiszttartó Zsófia
A célzott online hirdetésekhez való attitűd márkára gyakorolt hatása
: Moisko Martin
: Moisko Martin
A Budapesti Gazdasági Egyetem TDK-val kapcsolatos hallgatói attitűd kutatása
: Vámosi Tamás
: Vámosi Tamás
A Budapesti Gazdasági Egyetem TDK-val kapcsolatos hallgatói attitűd kutatása
: Vámosi Tamás
: Vámosi Tamás
A turisztikai animáció attitűd vizsgálata
: Kasza Zsolt
Published: (2013)
: Kasza Zsolt
Published: (2013)
A hazai és nemzetközi gasztro-influencerek hatása a gasztronómiai fogyasztási szokásokra a fiatal felnőttek körében
: Garancsy András
: Garancsy András
A környezettudatos fogyasztással kapcsolatos értékek, attitűd és magatartás Budapesten és agglomerációjában
: Kertész Fanni
: Kertész Fanni
Marcipán fogyasztási szokások Magyarországon
: Rajcsányi Viktória Judit
: Rajcsányi Viktória Judit
A csomagolásmentes boltokhoz kapcsolódó fogyasztói attitűd Magyarországon
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
Koronavírus hatásai a fogyasztói szokásokra és a kis- és középvállalkozásokra Magyarországon
: Varga Bernadett Mária
: Varga Bernadett Mária
A légi fuvarozás változásai az elmúlt tíz év globális gazdasági és ökonómiai eseményei és a COVID-19 vírus hatására
: Sabján Bianka
: Sabján Bianka
Entrepreneurial Environment and Attitudes In Hungary
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2022)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2022)
A vállalati továbbképzésekkel kapcsolatos munkavállalói attitűd és motivációs tényezők vizsgálata hazai viszonylatban
: Szecskő Ivett Pálma
: Szecskő Ivett Pálma
A bioélelmiszerek fogyasztási szokásai Magyarországon
: Császár Borbála
: Császár Borbála
Generational attitude Hungarian Millennials in the sharing economy
: Kovács Tamara
: Kovács Tamara
A lakosság fogyasztási szerkezetének vizsgálata az elmúlt évtizedben Magyarországon
: Varga Ibolya
: Varga Ibolya
Az Y és Z generáció kultúrával való kapcsolata, fogyasztási szokásai
: Dalányi Luca
: Dalányi Luca
A mesterséges intelligencia alapú technológiákkal kapcsolatos attitűd felmérése a budapesti négycsillagos szállodák vezetői körében
: Kanozsaiová Cyntia
: Kanozsaiová Cyntia
The impact of sustainability and environmental mindfulness on consumer attitude in the beauty industry
: Márton Rebeka Sára
: Márton Rebeka Sára
Fűszernövények felhasználása és fogyasztási szokása Magyarországon
: Sztanojev Viktória Éva
: Sztanojev Viktória Éva
Speciális étrendet követők fogyasztási szokásai Magyarországon
: Ditrich Nóra
: Ditrich Nóra
Kereskedelmi márkás sörök fogyasztási szokásai Magyarországon
: Losonczi Ádám
: Losonczi Ádám
A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra
: Varga Anna Kinga
: Varga Anna Kinga
Study of Hungarians’ attitudes towards sustainable lifestyle choices - focus on marketing efforts and generational attitudes
: Rédai Virág Patrícia
: Rédai Virág Patrícia
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika
: Jung Veronika
Az ökológiai termékek lehetőségei Magyarországon és a fogyasztói attitűd vizsgálata
: Fodor Brigitta
: Fodor Brigitta
Netalapú média platformok fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai piacon
: Varga Márton Zsigmond
: Varga Márton Zsigmond
Robotization attitudes in Hungary in regional context
: Csonka László
Published: (2020)
: Csonka László
Published: (2020)
Similar Items
-
A 45 év feletti munkavállalók vélt vagy valós esélyei és a valóság közti különbség a magyar munkaerőpiacon
: Komlós Mónika -
Ásványvíz fogyasztási szokások és attitűd
: Fodor Henriett Ilona -
BREXIT, Az Egyesült Királyság kiválásának vélt és valós társadalmi és politikai okai, következményei
: Friedreich Nándor -
Közteherviseléssel kapcsolatos attitűd vizsgálata
: Katona Zsófia -
A turizmus gazdasági szerepe és hatása, annak szocio-kulturális vetülete Olaszországban
: Pataki Dóra