A fogyasztó hatása a reklámra és a reklám hatása a fogyasztóra - Az 'egykattintós' fogyasztói kor térnyerése
Elmentve itt :
Szerző: | Pálfi Alexandra |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dr. Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Reklám E-marketing Marketingkommunikáció Vásárlási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2131 |
Hasonló tételek
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina
: Püski Dorina
Politikai és kampánykommunikáció hatása a választóra / fogyasztóra.
: Bacsa Dávid István
: Bacsa Dávid István
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta
: Sidó-Tahin Sarolta
A digitális és online reklám térnyerése a brit hirdetéspiacon
: Báthi Bence
: Báthi Bence
A "carpe diem" szemlélet fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása - A hedonista fogyasztó
: Bodnár Zsanett
: Bodnár Zsanett
A fogyasztó személyiségének hatása a fogyasztási preferenciákra
: Paróczai Anna
: Paróczai Anna
Az online marketingstratégia befolyása a fogyasztóra
: Tordy Virág Zsófia
: Tordy Virág Zsófia
Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása
: Kun Lilla
: Kun Lilla
Ösztönzés másképp - A reklám és a fogyasztó kapcsolata, avagy a fenntartható fejlődés a XXI. században
: Mészáros Péter Pál
: Mészáros Péter Pál
A rossz reklám is reklám? Avagy a megosztó reklámok fogyasztói és szakmai megítélése
: Kiss Hajnalka Éva
: Kiss Hajnalka Éva
Influencerek által megosztott élelmiszerhirdetések fogyasztóra gyakorolt hatásai
: Oláh Noémi
: Oláh Noémi
Fintech térnyerése és hatása a bankszektorra
: Fehér Sára
: Fehér Sára
A televízióban látható erőszakos tartalmak hatása a jövő kor generációjára
: Bódor Virág
: Bódor Virág
A negyedik kor baljós előszele, a mesterséges intelligencia hatása világunkra
: Urbán Norbert
: Urbán Norbert
A marketingkommunikáció hatása a fogyasztói vásárlásra
: Pálfi Dávid
: Pálfi Dávid
A Z generációs fogyasztó
: Benli Bettina
: Benli Bettina
A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része
: Makai Alexandra
: Makai Alexandra
A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része
: Makai Alexandra
: Makai Alexandra
Felelős vállalat - Felelős fogyasztó
: Jakob Martin Márió
: Jakob Martin Márió
Fogyasztó kognitív kompetenciájának vizsgálata
: Misák Tamás
: Misák Tamás
A reklám hatása a 3-12 éves gyermekekre
: Kósikné Kiss Réka Eszter
: Kósikné Kiss Réka Eszter
Kollégiumi (kór)körkép helyzetelemzés és javaslatok
: Bálint Imre
Megjelent: (2018)
: Bálint Imre
Megjelent: (2018)
A design és enteriőr fogyasztóra gyakorolt hatásának vizsgálata reggelizők esetében
: Greman Regina
: Greman Regina
Az influencerek hatása a fogyasztó társadalomra, avagy az influencer marketing ereje a 21. században
: Sári Orsolya
: Sári Orsolya
Piackutatás és a partneri kör bővítése
: Őrsi Szilvia
: Őrsi Szilvia
Munkakeresés 50 éves kor felett
: Krüzsely Boglárka Krisztina, et al.
: Krüzsely Boglárka Krisztina, et al.
Felelősségvállalás társadalmi szemszögből – a tudatos fogyasztó
: Takács Kinga Zsófia
: Takács Kinga Zsófia
A jelen kor problémája Élelmiszerpazarlás kiváltó okai és lehetséges megoldásai
: Petrás Krisztina Vivien
: Petrás Krisztina Vivien
Online reklám
: Kovács Kornél
: Kovács Kornél
A 21. századi fogyasztó és a coaching
: Szabó Andrea Borbála
: Szabó Andrea Borbála
A reklám szemiotikája
: Török Judit
Megjelent: (2018)
: Török Judit
Megjelent: (2018)
Az egészséges élelmiszerek iránti növekvő fogyasztó igények
: Dezső Flóra Timea
: Dezső Flóra Timea
Online reklám jellegű bejegyzések hatása a fogyasztókra, elégedettségük növelésének lehetőségei
: Mészáros Csenge
: Mészáros Csenge
Digitális kor és hagyományos értékek A kereskedelem kettős arca
: Besze Boglárka Dorottya
: Besze Boglárka Dorottya
Felelős vállalat-Felelős fogyasztó, Csomagolásmentes boltok
: Haszon Emese
: Haszon Emese
Az egészséges életmód térnyerése az élelmiszeriparban - A fogyasztói magatartás vizsgálata
: Puskás Ágnes
: Puskás Ágnes
Az online kereskedelem térnyerése és hatása a marketingtendenciákra a 21. században
: Könyves-Tóth Árpád
: Könyves-Tóth Árpád
Megjelenő fizetőeszközök térnyerése és azok hatása a pénzintézetekre a bankinformatikában
: Tóth Barnabás
: Tóth Barnabás
Hasonló tételek
-
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória -
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória -
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina -
Politikai és kampánykommunikáció hatása a választóra / fogyasztóra.
: Bacsa Dávid István -
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta