A reklámnő, avagy a női nemi szerepek megjelenése a reklámokban
Elmentve itt :
Szerző: | Ráskai Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Szántó Dr. Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | reklámnő nemi szerepek reklám Fogyasztói döntés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2140 |
Hasonló tételek
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina
: Nagy Viktória Dorina
Nemi szerepek a szervezetekben
: Gödöny Anna
: Gödöny Anna
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória
: Kalicz Viktória
Nemi szerepek a szóvivői gyakorlatban Szóvivők megítélése és helyzete Magyarországon a XXI. században
: Deák Dóra
: Deák Dóra
Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében
: Ádám Orsolya Julianna
: Ádám Orsolya Julianna
Barbie és Ken összecsapása avagy A nemi sztereotípiák a reklámokban
: Gálos Linda
: Gálos Linda
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett
: Hegedűs Nikolett
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
A nemi szerepek ábrázolása a XXI. századi médiában
: Csillag Fanni
: Csillag Fanni
Női testképideál a reklámokban
: Várhelyi Mercédesz
: Várhelyi Mercédesz
Női szerepek és szerepütközések
: Vincze Virág Rita
: Vincze Virág Rita
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia
: Ruff Szilvia
Nemi szerepek és megjelenésük a médiában, a szocializmustól napjainkig
: Hlács Barbara
: Hlács Barbara
A nemi szerepek alakulásának vizsgálata történelmi és plakáttörténeti perspektívából
: Ferencz Mónika
: Ferencz Mónika
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Média hatása a női szerepek kialakulásában
: Józó Szilvia
: Józó Szilvia
A sörreklámokban bemutatott társadalmi nemi szerepek és a sörfogyasztás kapcsolata Magyarországon
: Czigány Katinka
: Czigány Katinka
Női karakterábrázolás változása a Disney mesékben. A háziasszony Hófehérkétől a harcias Meridáig, nemi szerepek változása a Disney meséken keresztül
: Tóth Miranda
: Tóth Miranda
Női szerepek a gazdaságban régen és ma
: Kósa Réka
: Kósa Réka
Női vállalkozók személyiségfejlődése a társadalmi szerepek változásával
: Drávucz Beáta
: Drávucz Beáta
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien
: Gudmann Vivien
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
: Bajnai Klaudia Vivien
: Bajnai Klaudia Vivien
Hazai hírességek megjelenése reklámokban, különös tekintettel a tv-reklámokra
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Hagyományos japán női szerepek alakulása a Z generáció elképzeléseinek tükrében
: Kötél Enikő Flóra
: Kötél Enikő Flóra
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
A női nem ábrázolása a reklámokban és annak hatása a nők vásárlói attitűdjére
: Barta Pálma Katalin
: Barta Pálma Katalin
A fenntarthatóság megjelenése a reklámokban, valamint ennek pszichológiai hatása az emberekre
: Klich Bálint
: Klich Bálint
Nemi egyenlőtlenség a magyar munkaerőpiacon a nemi sztereotípiák hatása a magyar női közép- és felső vezetők megítélésére és elfogadására
: Rózsa Lili
: Rózsa Lili
Nők helyzete, női jogok érvényesülése Európában. Nemi esélyegyenlőség a gazdasági és politikai döntéshozatali folyamatokban
: Léber Petra
: Léber Petra
Vezetői szerepek a gyakorlatban
: Hrobák László
: Hrobák László
A művészet esszenciális szerepe a reklámokban
: Vorigin Dóra
Megjelent: (2014)
: Vorigin Dóra
Megjelent: (2014)
Hasonló tételek
-
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra -
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina -
Nemi szerepek a szervezetekben
: Gödöny Anna -
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória -
Nemi szerepek a szóvivői gyakorlatban Szóvivők megítélése és helyzete Magyarországon a XXI. században
: Deák Dóra