A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
Elmentve itt :
Szerző: | Csoma Dániel |
---|---|
További közreműködők: |
Molnár Zsolt
Klausz Melinda |
Kulcsszavak: | Közösségi média Digitális marketing Online megjelenések |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21405 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
: Mészáros Róza Dorottya
: Mészáros Róza Dorottya
A Mucius Scaevola Kft. online megjelenéseinek és online kommunikációjának vizsgálata
: Óbíró Kitti
: Óbíró Kitti
Az Espresso Shop online megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid
: Kormányos Péter Dávid
A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
: Buchala Edit Tamara
: Buchala Edit Tamara
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
A NOVETEX Matrac Biomanufaktúra online megjelenéseinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
A Profield Munkaerő-kölcsönző Kft. online és offline megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
Kolping mozgalom az esztergomi szakképzésben
: Tóth Tibor
: Tóth Tibor
A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése
: Horváth Karina
: Horváth Karina
Slow food. Egy olasz alapítású nemzetközi mozgalom hátteréről
: Wallendums Tünde
Megjelent: (2015)
: Wallendums Tünde
Megjelent: (2015)
A Facebook és az Instagram formáló szerepe az utazás döntésére az Y és Z generáció körében
: Jászai Nikolett
: Jászai Nikolett
Online Turizmus- Instagram turizmus a világban és Magyarországon
: Mädl Klaudia
: Mädl Klaudia
Facebook vagy weboldal? Egy árnyékolástechnikai cég online jelenlétének kérdései
: Nagy-Varga Alexa
: Nagy-Varga Alexa
Efficiency of online advertisements on Instagram, Furla’s marketing presence on the platform in Hungary
: Masznik Laura Réka
: Masznik Laura Réka
Instagram az üzleti világban
: Ungvári Zsófia
: Ungvári Zsófia
Az Instagram globális térhódítása
: Daróczi Mercédesz
: Daróczi Mercédesz
Az ír nemzeti mozgalom a '90-es évektől napjainkig
: Jánoki Miklós
: Jánoki Miklós
Márkakövetés a Facebook-on
: Juhász Eszter
: Juhász Eszter
Az Instagram lehetőségei a rendezvényszervezésben
: Mühl Klaudia
: Mühl Klaudia
Az Instagram, mint marketing eszköz vizsgálata a turizmusban
: Soltész Gréta
: Soltész Gréta
Instagram - Instant reklám és közösségépítés
: Csáki Gábor
: Csáki Gábor
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
A fekete polgárjogi mozgalom története az Amerikai Egyesült Államokban napjainkig
: Horváth Jennifer Andrea
: Horváth Jennifer Andrea
A Fair Trade mozgalom Európában és Magyarországon, a civil szervezetek szerepe
: Lányi Karina
: Lányi Karina
A Barbenheimer mozgalom szerepe a Barbie és Oppenheimer filmek marketingkampányának sikerében
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea
: Molnár Lea
Facebook a középiskolai oktatásban
: Peszleg Petra
: Peszleg Petra
A Facebook tőzsdei bevezetése
: Szakács Norbert
: Szakács Norbert
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese
: Potyondi Emese
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
The Rebranding of Facebook and the Metaverse Project
: Antal Krisztián
: Antal Krisztián
A hazai paralimpiai mozgalom és a turizmus kapcsolata, különös tekintettel a szálláshelyekre
: Szekeres Pál
: Szekeres Pál
Effectiveness of Influencer Marketing on Instagram Micro and Macro Influencers’ Effect on Brand loyalty and Purchase Intentions
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
A méltányos kereskedelem jelentősége, különös tekintettel a mozgalom európai és magyarországi helyzetére
: Tripolszki Brigitta
: Tripolszki Brigitta
Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül
: Rózsavölgyi Rebeka
: Rózsavölgyi Rebeka
Hasonló tételek
-
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel -
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya -
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga -
A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
: Mészáros Róza Dorottya -
A Mucius Scaevola Kft. online megjelenéseinek és online kommunikációjának vizsgálata
: Óbíró Kitti