A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hangonyi Anna
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
kultúra
interkulturális kompetencia
Multinacionális cég
Fordítás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/21441

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg21441
005 20190904120232.0
008 190514suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hangonyi Anna 
245 1 2 |a A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában  |c Hangonyi Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában 
246 1 1 |a The role of culture in the marketingcommunication of a multinational firm 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a kultúra 
695 |a interkulturális kompetencia 
695 |a Multinacionális cég 
695 |a Fordítás 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/21441/1/Hangonyi_Anna_FF92XG.pdf  |z Dokumentum-elérés