A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában
Elmentve itt :
Szerző: | Hangonyi Anna |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció kultúra interkulturális kompetencia Multinacionális cég Fordítás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21441 |
Hasonló tételek
Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában
: Kaspár Norbert
: Kaspár Norbert
A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes
: Lacza Ágnes
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett
: Gergely Nikolett
Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája
: Oláh Dorina
: Oláh Dorina
Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában
: Bartus Réka
: Bartus Réka
A PPC és a SEO szerepe a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációjában
: Schmikl Norbert
: Schmikl Norbert
Egy multinacionális cég magyarországi leányvállalatának bérgazdálkodása
: Szőke Veronika
: Szőke Veronika
Egy multinacionális autóipari beszállító cég bemutatása
: Durucz Andrea
: Durucz Andrea
Controlling egy multinacionális szolgáltató cég gyakorlatában
: Vass Klára
: Vass Klára
A BELSŐ ELLENŐRZÉS CÉLJA ÉS SZEREPE EGY MULTINACIONÁLIS CÉG ÉLETÉBEN
: Németh Máté Alex
: Németh Máté Alex
Multinacionális cég társadalmi szerepvállalása
: Gaál Zsuzsanna
: Gaál Zsuzsanna
A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában
: Pál Ágota
: Pál Ágota
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
Adatvédelmi megfelelés egy multinacionális cég számlázási rendszerében
: Kocsis Viktória Zsuzsanna
: Kocsis Viktória Zsuzsanna
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
A szervezeti kultúra szerepe és megjelenése a multinacionális vállalatok életében
: Haraszti Júlia Márta
: Haraszti Júlia Márta
A vállalati kultúra hatása a cég teljesítményére
: Tóth Rita
: Tóth Rita
Egy multinacionális cég logisztikai beruházásának a pénzügyi tervezése
: Szűcs Ágnes
: Szűcs Ágnes
Onboarding folyamat és elemzése egy multinacionális cég tükrében
: Dormán Dorka
: Dormán Dorka
A szervezeti kultúra vizsgálata és finomhangolása egy multinacionális cégen belül
: Pajkos Norbert
: Pajkos Norbert
Home office hatásainak vizsgálata egy multinacionális cég dolgozóinak szemszögéből
: Kovács Bertalan
: Kovács Bertalan
A közösségi média szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a magyarországi mikro-, kis- és középvállalati szektor marketingkommunikációjában
: Báló Júlia
: Báló Júlia
A 21. századi készségek szerepe egy multinacionális cég termelést végző leányvállalatának jelenében és jövőjében
: Kovács Norbert
: Kovács Norbert
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
A vezetői magatartás és a szervezeti kultúra kapcsolata egy multinacionális vállaltnál
: Steier Roland László
: Steier Roland László
Multinacionális cég ellátása a Ghibli Kft. által
: Fodor Krisztina
: Fodor Krisztina
A szervezeti kultúra értelmezése és értékelése egy Magyarországon működő multinacionális vállalatnál
: Balázs Dóra
: Balázs Dóra
A folyamatmenedzsmenti módszerek hatása és kockázata egy multinacionális cég működésére
: Frank Richárd
: Frank Richárd
A külföldi munkavállalók beilleszkedése egy multinacionális cég magyarországi szolgáltató köpontjába
: Székely Dorottya
: Székely Dorottya
Az emberi erőforrás osztály bemutatása egy multinacionális cég keretein belül
: Fekete Katalin
: Fekete Katalin
Egy magyarországi mikrovállalkozás lehetséges motivációs eszközének vizsgálata, egy multinacionális cég rendszere alapján
: Gulyás Gábor
: Gulyás Gábor
A Home Office-ra való átállás hatásai egy multinacionális cég életében
: Csordás Martin Márk
: Csordás Martin Márk
Egy pénzügyi folyamat fejlesztése és bevezetése egy multinacionális cég disztribúciós központjánál optimalizációs célból
: Ladics Alexandra Dóra
: Ladics Alexandra Dóra
A munka-magánélet egyensúly és a szervezeti kultúra kapcsolatának vizsgálata egy IT cég gyakorlatán keresztül
: Gazsi Fruzsina
: Gazsi Fruzsina
A multinacionális vállalatok szervezeti kultúrájának implementálása Magyarországon egy skandináv cég példáján keresztül
: Mida Alexandra
: Mida Alexandra
A munkahelyi tanulás és képzés sajátosságainak vizsgálata egy multinacionális cég példáján keresztül
: Szládek Péter
: Szládek Péter
Egy amerikai multinacionális cég által kínált foglalkoztatói nyugdíjprogramok rendszerszintű és számviteli összehasonlítása
: Szollár Gergely
: Szollár Gergely
A szervezeti kultúra bemutatása és gyakorlati megvalósulása egy multinacionális nagyvállalatnál, a kecskeméti Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. vállalatnál
: Sós Anna
: Sós Anna
Hasonló tételek
-
Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában
: Kaspár Norbert -
A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában
: Ujhelyi Orsolya Ágnes -
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István -
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes -
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett