A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kapitány Kármen
További közreműködők: Bártfai Endre
Kulcsszavak:Thermal Hotel Visegrád
Kommunikáció
Attitűd
Front Office
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/21446

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg21446
005 20190829145414.0
008 190514suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kapitány Kármen 
245 1 2 |a A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában  |c Kapitány Kármen  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában 
695 |a Thermal Hotel Visegrád 
695 |a Kommunikáció 
695 |a Attitűd 
695 |a Front Office 
700 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/21446/1/Kapitany_Karmen_ZL1WLW.pdf  |z Dokumentum-elérés