A randiapplikációk piacának szereplői, mint az énmárka megjelenésének új platformjai
Elmentve itt :
Szerző: | Szokol-Humay Dea |
---|---|
További közreműködők: | Fehér Dr. Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Énmárka Márka Személyiség Online társkeresés Applikációk |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2148 |
Hasonló tételek
A digitális kommunikáció új platformjai
: Schatz Réka Krisztina
: Schatz Réka Krisztina
A nemzetközi kereskedelem új szereplői
: Csekő Katalin
Megjelent: (2010)
: Csekő Katalin
Megjelent: (2010)
Énmárka
: Kőrösi Kunigunda
: Kőrösi Kunigunda
Énmárka a közösségi médiában
: Varga Dorina
: Varga Dorina
Egy reklámmodell énmárka-terve
: Nguyen Thi Quynh Nga
: Nguyen Thi Quynh Nga
A tartalomgyártók kora, az influencer marketing platformjai és azok sajátosságai
: Kemény Alexandra Imola
: Kemény Alexandra Imola
Az influencer, és az énmárka kapcsolata
: Tőtős Anett Evelyn
: Tőtős Anett Evelyn
Információ szolgáltatás a vállalat különböző szereplői számára
: Neuenstein Olivér
: Neuenstein Olivér
Információ szolgáltatás a vállalat különböző szereplői számára
: Kóródi Gábor Sándor
: Kóródi Gábor Sándor
A kereskedelem online platformjai. Magyar kis-és középvállalkozások értékesítés növelésének internetes lehetőségei
: Tarcsi Szilvia
: Tarcsi Szilvia
A Magyar építőipar és ingatlanpiac sajátosságai és szereplői
: Bakonyi Valentin
: Bakonyi Valentin
Információszolgáltatás a bank külső és belső szereplői számára
: Festő-Hegedűs Boldizsár
: Festő-Hegedűs Boldizsár
Az énmárka elemzése általánosságban és jelentőségének vizsgálata a műkorcsolyasportban
: Návay Anikó
: Návay Anikó
Politikai énmárka, avagy magyar politikusok kommunikációja az újmédia korában
: Kurucz Imola Anna
: Kurucz Imola Anna
Egy tervezett új ásványvíz márka piacának, versenytársainak elemzése
: Kaja Kitty
: Kaja Kitty
Új- és használtautó vásárlási szokások felmérése, piacának elemzése
: Takács Zoltán
: Takács Zoltán
Új sales technikák megjelenésének elemző vizsgálata a Budapest Marriott Hotelben
: Kisgyörgy Zsófia
: Kisgyörgy Zsófia
Az emberi erőforrás menedzsment osztály felépítése, célja, típusai és szereplői
: Sárhegyi Lilla Felícia
: Sárhegyi Lilla Felícia
Az internet és az új technikai vívmányok megjelenésének hatásai a mindennapi életre
: Szabó László Ákos
: Szabó László Ákos
Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével
: Turóczy Vajk Kristóf
: Turóczy Vajk Kristóf
ABÁDSZALÓK SZÁLLÁSHELY PIACÁNAK ELEMZÉSE, EGY ÚJ PANZIÓ LÉTESÍTÉSÉNEK LEHETŐSÉGE
: Som Gábor Dániel
: Som Gábor Dániel
Pályakezdők szakmai énmárka-építése online eszközökkel és a LinkedIn oldalán
: Sándor Fanni Zsófia
: Sándor Fanni Zsófia
EKAER – avagy az elmúlt évtizedek legnagyobb kihívása az ellátási lánc szereplői számára
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Vállalati rendszer működtetése, valamint információ szolgálatás a vállalat különböző szereplői számára
: Ottmár Gergő
: Ottmár Gergő
Az Airbnb megjelenésének hatása a szállodaiparra.
: Holló Máté
: Holló Máté
Profi sportolók énmárka építése és tizenévesekre gyakorolt hatása a XXI. században
: Kővári Tamás
: Kővári Tamás
Az elektronikus sport (e-sport) gazdasági hatásai, piaci szereplői és magyarországi helyzetének bemutatása
: Tóvári Gergely
: Tóvári Gergely
Az állami szerepvállalás megjelenésének hatása a hulladékgazdálkodásban
: Serák Péter Martin
: Serák Péter Martin
Az e-könyvek megjelenésének hatása a könyvpiacra
: Németh Boglárka Marcella
: Németh Boglárka Marcella
Mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
A tabletek megjelenésének hatása a marketingkommunikáció eszközkészletére
: Erdősi Bálint
: Erdősi Bálint
A virtuális valuta megjelenésének hatásai a gazdaságra
: Juhász László Temulen
: Juhász László Temulen
A mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Az előhívási hatás megjelenésének lehetősége Gazdasági matematika előadáson
: Erdélyi Éva, et al.
Megjelent: (2023)
: Erdélyi Éva, et al.
Megjelent: (2023)
Egy kiskereskedelmi egység közösségi média megjelenésének megtervezése
: Csiernik Lehel
: Csiernik Lehel
Hasonló tételek
-
A digitális kommunikáció új platformjai
: Schatz Réka Krisztina -
A nemzetközi kereskedelem új szereplői
: Csekő Katalin
Megjelent: (2010) -
Énmárka
: Kőrösi Kunigunda -
Énmárka a közösségi médiában
: Varga Dorina -
Egy reklámmodell énmárka-terve
: Nguyen Thi Quynh Nga