Don Bosco Cukrászda átfogó profilelemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Csány Borbála Márta |
---|---|
További közreműködők: | Balog-Siposné Szőcze Anikó |
Kulcsszavak: | Cukrászda kínálat bemutatás SWOT elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21531 |
Hasonló tételek
Don't worry, Be successful - Hogyan tehet eredményesebbé egy vállalatot a BI modul?
: Pataki Evelin
: Pataki Evelin
A Sulyán Cukrászda marketingstartégiája
: Oroszi Alexandra
: Oroszi Alexandra
Az Illés Cukrászda kínálata
: Katona Csenge
: Katona Csenge
A Don Pedro Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Czank Alexandra
: Czank Alexandra
A MANUFAKTORTA CUKRÁSZDA MARKETING TERVE
: Ádám Mónika
: Ádám Mónika
A Desszert.Neked cukrászda kínálata
: Borsányi Patrícia
: Borsányi Patrícia
Újonnan nyíló cukrászda marketingtervének megalapozása
: Zsilina Enikő
: Zsilina Enikő
Egy balatoni cukrászda gazdasági működése, számvitele
: Bergmann Ernő
: Bergmann Ernő
A Hamdi Cukrászda üzleti környezetének elemzése
: Hamdi Annamária
: Hamdi Annamária
A Krisztina Cukrászda főbb folyamatainak vizsgálata
: Botlik Petra
: Botlik Petra
A cukrászati kínálat szezonális változásai és a szezonok hatása egy cukrászda működésére a Szurgent Cukrászda példáján keresztül
: Kunné Barta Melinda
: Kunné Barta Melinda
Egy fiktív budapesti újhullámos cukrászda marketing terve
: Sütő-Nagy Zsuzsanna
: Sütő-Nagy Zsuzsanna
Ennivaló, avagy egy Zsámbéki-medencei cukrászda létrehozása
: Dobszay Júlia
: Dobszay Júlia
A Gerbeaud Café és Cukrászda kínálatának vizsgálata
: Szilágyi Attila
: Szilágyi Attila
Az Erdős és Fiai Cukrászda folyamatainak vizsgálata
: Harnos Christopher
: Harnos Christopher
Erika cukrászda létrehozásának és működésének a bemutatása
: Kara Erika
: Kara Erika
A diétás desszertfogyasztás lehetőségei- Egy budapesti cukrászda bemutatása
: Hertner Zsófia
: Hertner Zsófia
Az Andrész Családi Cukrászda gazdasági és marketing elemzése
: Bárd Boglárka
: Bárd Boglárka
A szolgáltatásminőség megőrzése generációváltás során egy családi cukrászda esetében
: Koronczy Gergely Csaba
: Koronczy Gergely Csaba
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján
: Tóth Cintia Eszter
: Tóth Cintia Eszter
Cukrászdák piaci pozíciója, megvalósítandó cukrászda létesítése, működtetése, gazdálkodásának elemzése
: Szandi Flóra
: Szandi Flóra
Egy induló cukrászda üzleti terve és megvalósíthatósági elemzése Százhalombattán
: Horváth Laura Nóra
: Horváth Laura Nóra
A cukrászdák piaci pozíciója, konkrét cukrászda létrehozása és gazdálkodásának elemzése
: Mátó Fanni
: Mátó Fanni
Generációváltás kérdése a családi vendéglátó vállalkozások esetében a Horváth Cukrászda példáján keresztül
: Benedek Zsófia
: Benedek Zsófia
Trend és tradíció a magyar cukrászatban -a Művész Kávéház és Cukrászda példáján keresztül
: Rebák Balázs
: Rebák Balázs
Cukormentes sütemények kínálatának és fogyasztási szokásainak bemutatása a budapesti FitCandy cukrászda választékán keresztül
: Bányai Evelin
: Bányai Evelin
Az egyéni vállalkozás indításával kapcsolatos számviteli tervezési, szervezési feladatok az Ébel Cukrászda példáján keresztül
: Ébel Zsolt
: Ébel Zsolt
Mikro-, kis-, és középvállalkozások indítási lehetőségeinek bemutatása Magyarországon egy konkrét példán keresztül - Egy cukrászda indítása
: Zubor Ágnes
: Zubor Ágnes
Egy kisvállalkozás átfogó elemzése
: Dóka Andrea
: Dóka Andrea
Az újhullámos cukrászat jelene és jövője - Az Édesem Cukrászda és a Chez Dodo Macaron Manufaktúra bemutatásán keresztül
: Lelkes Henriett
: Lelkes Henriett
Egy vállalkozás tevékenységének átfogó vizsgálata
: Szlávik Vivien
: Szlávik Vivien
Egy vállalkozás tevékenységének átfogó bemutatása
: Tóth Tünde
: Tóth Tünde
Hasonló tételek
-
Don't worry, Be successful - Hogyan tehet eredményesebbé egy vállalatot a BI modul?
: Pataki Evelin -
A Sulyán Cukrászda marketingstartégiája
: Oroszi Alexandra -
Az Illés Cukrászda kínálata
: Katona Csenge -
A Don Pedro Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Czank Alexandra -
A MANUFAKTORTA CUKRÁSZDA MARKETING TERVE
: Ádám Mónika