Hormonális fogamzásgátlók piaci bevezetésének marketing kihívásai az Egis Gyógyszergyár Zrt. példáján keresztül bemutatva

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaszi Emőke
Other Authors: Jäckel Dr. Katalin
Format: Thesis
Kulcsszavak:Marketing stratégia
Termékbevezetés
Gyógyszermarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/216

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg216
005 20150804143340.0
008 150305suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vaszi Emőke 
245 1 0 |a Hormonális fogamzásgátlók piaci bevezetésének marketing kihívásai az Egis Gyógyszergyár Zrt. példáján keresztül bemutatva  |c Vaszi Emőke  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Marketing stratégia  
695 |a Termékbevezetés 
695 |a Gyógyszermarketing 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/216/1/szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/216/7/HGYZ8Y.pdf  |z Dokumentum-elérés