Ügyfélkapcsolatok fontossága és fejlesztési lehetőségei az OTP Bank Nyrt. fiókjaiban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bakó Krisztián
További közreműködők: Réthi Dr. Gábor
Kulcsszavak:CRM
Ügyfélkapcsolatok
OTP Bank
Fejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/21625

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg21625
005 20190514141306.0
008 190514suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bakó Krisztián 
245 1 0 |a Ügyfélkapcsolatok fontossága és fejlesztési lehetőségei az OTP Bank Nyrt. fiókjaiban  |c Bakó Krisztián  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a CRM 
695 |a Ügyfélkapcsolatok 
695 |a OTP Bank 
695 |a Fejlesztés 
700 1 |a Réthi Dr. Gábor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/21625/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20%20Bak%C3%B3%20Kriszti%C3%A1n%20Ultimate.pdf  |z Dokumentum-elérés