A bizalom határai. Fukushima A katasztrófa kommunikációja vagy a kommunikáció katasztrófája?
Elmentve itt :
| Szerző: | Sebestyén Dóra |
|---|---|
| További közreműködők: | Hidasi Dr Judit |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Kommunikáció Fukushima Japán Katasztrófa Válság |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2163 |
Hasonló tételek
Az intimitás és határai a reklámokban
: Fésű Renáta
: Fésű Renáta
Bizalom
: Illing Máté
: Illing Máté
Bizalom és on-line kommunikáció
: Castilló Károly
: Castilló Károly
Az önköltségszámítás határai az Izotóp Intézet Kft-nél
: Palásti Dorottya
: Palásti Dorottya
A szoftvertesztelés határai - Meddig lehet eljutni az automatizált teszteléssel?
: Hoffer Tibor Géza
: Hoffer Tibor Géza
Az értékesítés lehetőségei és határai az Orkrisz Kft-nél
: Temesi Zsolt
: Temesi Zsolt
Bizalom, játék és hálózat
: Balla Ágnes
: Balla Ágnes
Bizalom az e-kereskedelemben
: Vódli Dávid
: Vódli Dávid
Biztonság és bizalom a turizmusban
: Zakar Zelinda
: Zakar Zelinda
Bizalom, bizalmatlanság a nonprofit szektorban
: Regenbach Zsófia
: Regenbach Zsófia
2009. A Bizalom Éve a Magyar Posta társadalmi felelősségvállalása
: Németh Ádám
: Németh Ádám
A bizalom és az együttműködés evolúciója
: Marosán György
Megjelent: (2006)
: Marosán György
Megjelent: (2006)
Bizalom a szervezetek életében Helyzetfelmérés a Porsche Bank Hungaria Rt-nél
: Rosch Györgyi
: Rosch Györgyi
Bizalom mint kulcstényező az elektronikus kereskedelemben
: Tarnay Levente
: Tarnay Levente
A bizalom kiépítése a személyes értékesítés során
: Szenohradszki Sándor
: Szenohradszki Sándor
A public relations szakma iránti bizalom Magyarországon
: Kovács Gabriella
: Kovács Gabriella
Adatvédelem és felhasználói bizalom a digitális marketingben
: Ádám Tamás
: Ádám Tamás
A digitális marketing fejlődése és határai a 21. században a Mito Communications Zrt. SEO adatain keresztül
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
A bizalom kiépítésének kulcsparaméterei a pénzügyi szolgáltatások igénybevételénél
: Balázsné Lendvai Marietta
Megjelent: (2014)
: Balázsné Lendvai Marietta
Megjelent: (2014)
Az online vásárlás kockázatai és ehhez kapcsolódó bizalom
: Pál Máté
: Pál Máté
Virtuális bevásárlóközpont vagy veszélyzóna? - Az online vásárlásban rejlő kockázatok és az ebbe fektetett bizalom
: Pál Máté
: Pál Máté
A digitális felületek minősége, az ügyfélélmény és a bizalom szerepe a bankválasztási döntéseinkben
: Dóra Kata Fanni
: Dóra Kata Fanni
A bizalom megnyilvánulása a gazdasági érdek és a pénz mögött
: Csont Balázs
: Csont Balázs
Az értékesítés lehetőségei és határai az Aegon Lakástakarékpénztár Zrt-nél. Az értékesítés fejlődésének elemzése a fejlődésre ható tényezők alapján.
: Knausz Aletta Flóra
: Knausz Aletta Flóra
A HR vezető rugalmasságának határai a hierarchikus közigazgatási szervezetben. A munkaerő megtartása a statikus szervezetben a gyors reakciók és a verseny világában.
: Szegi Orsolya
: Szegi Orsolya
Fogyasztói bizalom vizsgálata a hagyományos bankrendszer és a FinTech szektor tekintetében
: Hammer Fanni
: Hammer Fanni
A bizalom és az érzelmi intelligencia szerepe a szervezeti tagok "együttműködöbbé" válásában
: Vágány Judit, et al.
Megjelent: (2013)
: Vágány Judit, et al.
Megjelent: (2013)
E- kereskedelem, Bizalom és biztonság az online kuponos oldalaknál, Elektronikus fizetési megoldások
: Tóth Szilvia
: Tóth Szilvia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Bizalom kialakítása a vásárlókban a webáruházak felé a VitalPlus Trade Kft. webáruháza alapján
: Szesze Bianka
: Szesze Bianka
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság kommunikációja a 2010-es vörösiszap-katasztrófa után
: Nagy Gabriella
: Nagy Gabriella
Az infuenszer marketing bizalom építő és romboló hatása a vendéglátó szektorban egy konkrét vendéglátóipari vállalkozás példáján
: Udvardi Dalma Dorina
: Udvardi Dalma Dorina
Klímaváltozás – Globális probléma, lokális katasztrófa
: Czombos Barnabás
: Czombos Barnabás
Csernobili katasztrófa - A baleset hatásainak vizsgálata
: Gál Renáta
: Gál Renáta
A válságkommunikáció jelentősége - a vörösiszap- katasztrófa tanulságai
: Lengyel Nikoletta
: Lengyel Nikoletta
Adatkezelés mint az elégedettség, a bizalom és az elkötelezettség építőköve, avagy Az adatok védelme és felhasználása az e-mail marketingben
: Komjáti Diána
: Komjáti Diána
A fukusimai hármas katasztrófa és gazdasági hatásai
: Szabó Cintia Zsuzsanna
Megjelent: (2013)
: Szabó Cintia Zsuzsanna
Megjelent: (2013)
Az adórendszer stabilitása, a kormányzatba vetett bizalom és az adózókkal való tiszteletteljes bánásmód hatása az adófizetői magatartásra THE STABILITY OF THE TAX SYSTEM, THE TRUST IN GOVERNMENT AND THE EFFECT OF THE RESPECTFUL TREATMENT OF TAXPAYERS TO THE TAXPAYER BEHAVIOR
: Dobos Piroska
Megjelent: (2018)
: Dobos Piroska
Megjelent: (2018)
A VÖRÖSISZAP-KATASZTRÓFA MEGITÉLÉSE 2010 UTÁN A SAJTÓ TÜKRÉBEN
: Nagy Gabriella
: Nagy Gabriella
Hasonló tételek
-
Az intimitás és határai a reklámokban
: Fésű Renáta -
Bizalom
: Illing Máté -
Bizalom és on-line kommunikáció
: Castilló Károly -
Az önköltségszámítás határai az Izotóp Intézet Kft-nél
: Palásti Dorottya -
A szoftvertesztelés határai - Meddig lehet eljutni az automatizált teszteléssel?
: Hoffer Tibor Géza