A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Neumark Lídia Sarolta |
---|---|
Other Authors: | Remenyik Dr. Bulcsú |
Kulcsszavak: | InterContinental Budapest protokoll problémakezelés Club in the known füzet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21654 |
Similar Items
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
: Lakatos Károly
: Lakatos Károly
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta
: Kovács Szilvia Gréta
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
Teljesítménymenedzsment és munkaerő motiváció kritikai elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Nieszner Zsófia
: Nieszner Zsófia
A Covid-19 vírus hatásainak elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Fábián Karolina
: Fábián Karolina
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András
: Sándor András
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN
: Oberritter Dóra
: Oberritter Dóra
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla
: Kalmár Lilla
Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
: Martos János András
: Martos János András
Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján
: Spiegel Alexandra
: Spiegel Alexandra
How event management changed at InterContinental Budapest after the year 2000
: Nádaslaki Lili
: Nádaslaki Lili
Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza
: Seres Vanessza
The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
: Varga Alexandra
: Varga Alexandra
Az emberi erőforrás fejlesztés módszertana az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Horváth Luca
: Horváth Luca
Az influencer marketing bemutatása gyakorlatban az InterContinental Budapest Hotel esetében
: Gulyás Rita
: Gulyás Rita
Interkulturalitás vizsgálata a budapesti Hotel InterContinental példáján keresztül
: Storga Attila
: Storga Attila
The importance of hotel loyalty programs; presented through the IHG Rewards Club at InterContinental Budapest
: Tóth Ágnes Gabriella
: Tóth Ágnes Gabriella
Protokoll és kommunikációs helyzetek a Budapest Airport Hotel Stációban
: Ferró Vanda Krisztina
: Ferró Vanda Krisztina
A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
Vendégkapcsolati eszközök és vendégvélemény-kezelési módszerek elemzése az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Béres Nikolett
: Béres Nikolett
Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest
: Törzsök Martin
: Törzsök Martin
A desszert kínálat bemutatása az InterContinental szállodában, illetve a különböző ételallergiában szenvedők részére készített desszertválaszték elemzése
: Lisoczki Sára
: Lisoczki Sára
A Delphi Elektronikus Disztribúciós rendszer bevezetésének hatása az InterContinental Budapest szálloda sales tevékenységére
: Dudinszky Mária
: Dudinszky Mária
Wellness részlegek működése és jelentősége az üzleti szállodákban, az InterContinental Budapest***** példáján keresztül
: Kerschner Kamilla
: Kerschner Kamilla
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
SZÁLLODAI PROTOKOLLOK, ELVÁRÁSOK ÉS KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK A COLOSSEUM HOTELBEN
: Kedves Adél
: Kedves Adél
Az InterContinental Budapest rendezvénytevékenysége 2015-2019 között, illetve a COVID19 hatása a 2020-as évre
: Mányoki Fanni
: Mányoki Fanni
Protokoll és kommunikációs helyzetek bemutatása a budapesti Mercure Hotel Korona életében
: Ujszászi Petra
: Ujszászi Petra
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka
: Csótár Rebeka
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
How can the InterContinental Hotel Group (IHG) improve guest satisfaction and performance in a budget hotel The case study of Holiday Inn Express Slough
: Simon Mária
: Simon Mária
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
Protokoll és kommunikációs elvárások a Barack Thermal Resort & Spa**** Hotelben
: Ponta Eszter
: Ponta Eszter
SZÁLLODAI KOMMUNIKÁCIÓ, JUTALMAZÁSI RENDSZEREK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉN
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
A szállodai költség optimalizáció lehetőségeinek elemzése az Intercontinental Budapest szállodában
: Ványa Levente
: Ványa Levente
A PROTOKOLL ÉS A KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK MEGJELENÉSE A BUDAPESTI MERCURE HOTEL KORONA ÉLETÉBEN
: Leitner Nóra
: Leitner Nóra
Similar Items
-
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin -
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin -
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal -
Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
: Lakatos Károly -
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta