Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
Saved in:
Main Author: | Pintér Vivien |
---|---|
Other Authors: | Schablik Dr. Vilmos |
Kulcsszavak: | Minőségfejlesztés Vendégkommentek New York Residence |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21710 |
Similar Items
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
Borok a New York Palotában
: Füle Petra
: Füle Petra
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien
: Valentin Vivien
A New York kávéház régen és most
: Szabó Orsolya Daniella
: Szabó Orsolya Daniella
Arculatváltoztatás a New York Palace Kft. életében
: Kiss Hajnalka
: Kiss Hajnalka
Takarító cég váltás a Boscolo Residence-ben
: Dévényi Dorottya
: Dévényi Dorottya
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Front Office tevékenységei a New York Palace-ban
: Pásztai Edina Kinga
: Pásztai Edina Kinga
A Maybelline New York márka piacrész növelésének stratégiája Magyarországon
: Kantár Bence
: Kantár Bence
A New York Palota által ellátott F&B feladatok bemutatása
: Szatmári Brigitta
: Szatmári Brigitta
Anantara New York Palace Budapest Hotel ***** Rendezvényszervező munkakör felépítése, ismertetése
: Olaszka Dóra
: Olaszka Dóra
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel reggeli kínálatának elemzése
: Gyulay Ákos
: Gyulay Ákos
Minőségfejlesztés Zalaegerszeg Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál
: Pusztai Laura
: Pusztai Laura
Munkaerőpiaci trendek hatásai Budapest régió szemén keresztül, a New York Palota bemutatásával
: Pozderka Bálint Timót
: Pozderka Bálint Timót
A rendezvény trendek megjelenésének vizsgálata az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Gergi Anita
: Gergi Anita
Budapesti luxusszállodák egymáshoz viszonyított komplex elemzése - Rivaldafényben az Anantara New York Palota
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
Vendégélmények megteremtése a SPA és Front Office területén a New York Palace Hotelben
: Hoang Cat Gigi Meghi
: Hoang Cat Gigi Meghi
A New York-i Gyermekjogi Egyezmény és érvényesülése az Európai Unió egyes tagállamaiban
: Csókás Erna
: Csókás Erna
A COVID-19 hatása a szállodaiparra, esettanulmány az Anantara New York Palace-ról
: Sárácz Dominika Rita
: Sárácz Dominika Rita
Az Arizona állambeli Enchantment Resort és a budapesti New York Palace luxusszállodák összehasonlító elemzése
: Pásztai Edina
: Pásztai Edina
Egy nagy múltú és egy új, azaz a New York és a Frei kávéházak összehasonlítása
: Herpai Hanna
: Herpai Hanna
Resident Sentiment on Overtourism Assessing Resident Attitudes and Developing Sustainable Tourism Management in Fenghuang Ancient Town
: Wang Hua yun
: Wang Hua yun
Stratégiai döntéshozatal és jövedelmezőség vizsgálata a New York Palota 5 éves működése tükrében (2010-2014)
: Tomasics Nóra
: Tomasics Nóra
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
A marketing és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében A minőségfejlesztés és a marketingtervezés kapcsolatának bemutatása a mobil távközlésben, a Westel Rt. gyakorlatában
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Vendégelégedettség fontossága a szállodamarketingben
: Nagy Bernadett Éva
: Nagy Bernadett Éva
A Covid-19 járvány hatása a szállodai értékesítő tevékenységre az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Csavajda Gergely
: Csavajda Gergely
A Csordultig Magyar / Extremely Hungary New York-i és Washingtoni Magyar Kulturális Évad elemző és összehasonlító bemutatása
: Vaczkó Erika Ágnes
Published: (2012)
: Vaczkó Erika Ágnes
Published: (2012)
A vevői elégedettség és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében
: Sáfrány Csaba
Published: (2014)
: Sáfrány Csaba
Published: (2014)
Versenyképesség, versenytárselemzés a Boscolo Residence gyakorlatában
: Kenderfi Anna
: Kenderfi Anna
Ecotourism in Hungary and the attitude of domestic residents towards this
: Hegyi Franciska Irén
: Hegyi Franciska Irén
A minőségmenedzsment és a marketing kapcsolatának, a minőségfejlesztés szerepének vizsgálata a Multisoft Kft-nél
: Noszkó Ágnes
: Noszkó Ágnes
A minőségmenedzsment és amarketing kapcsolatának, a minőségfejlesztés szerepének vizsgálata a Pada-Transport Kft-nél
: Dávid Csaba
: Dávid Csaba
A humánerőforrás kezelése a Residence Hotel Balatonban
: Birgés Tamara
: Birgés Tamara
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő
: Gasparik Gergő
Study on Factors Affecting Gangneung Workcation Satisfaction and Intention to Reside.
: SHIN YERANG
: SHIN YERANG
Resident Perceptions of overtourism and Sustainable Tourism Management in Hangzhou, China
: Shu Yan Xin
: Shu Yan Xin
Measuring Resident Acceptance of Smart Tourism Destinations and Technologies A Case Study of Budapest
: Szalma Klaudia
: Szalma Klaudia
Szállodai marketingtevékenységek bemutatása a Hotel Regnum Residence példáján keresztül
: Németh Rebeka
: Németh Rebeka
Similar Items
-
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007) -
Borok a New York Palotában
: Füle Petra -
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra -
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien -
A New York kávéház régen és most
: Szabó Orsolya Daniella