A Front Office tevékenységének bemutatása a Callas House példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Varró Dóra Eszter |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | Front Office automatizálás robotika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21729 |
Similar Items
A Front Office mindennapos tevékenysége és betekintés a House keeping feladatköreibe
: Hendzsel Sára Eszter
: Hendzsel Sára Eszter
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Kereskedelmi szálláshelyek Front Office rendszereinek bemutatása
: Dóczé Eszter Renáta
: Dóczé Eszter Renáta
Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
: Kiss Klaudia Pálma
: Kiss Klaudia Pálma
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám
: Dávid Ádám
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A Front office tevékenységének vizsgálata a pandemia után egy nemzetközi szállodaláncon keresztül
: Krajczár Ákos
: Krajczár Ákos
A Front Office tevékenység elemzése a Kreinbacher Birtok példáján keresztül
: Szücs Enikő
: Szücs Enikő
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Front Office rendszerek bemutatása, konkrét szállodai példákon keresztül
: Kiss Henrietta
: Kiss Henrietta
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A Canada Hotel Front Office tevékenységének elemző bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek ismertetése
: Deli Csaba
: Deli Csaba
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
A Front Office tevékenységének elemzése, fókuszban az éjszakai műszak jelentőségével
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Újdonságok és trendek bemutatása a szállodai Front Office működésében
: Dénes Eszter
: Dénes Eszter
Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben
: Gyengési Viktória
: Gyengési Viktória
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Neumark Eszter
: Neumark Eszter
A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül
: Markóczi Dóra
: Markóczi Dóra
Az ingatlanmarketing bemutatása a Duna House hálózat stratégiai elemzésén keresztül
: Kindler Nóra
: Kindler Nóra
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence
: Kohutovics Bence
A hazai ingatlanpiac a Duna House optikáján keresztül
: Istenes Anna Franciska
: Istenes Anna Franciska
A Mindennapi Front Office Tevékenységek Bemutatása Az Open Reception Koncepción Keresztül
: Frech Hajnalka Angéla
: Frech Hajnalka Angéla
A Duna House marketingkommunikációs stratégiája
: Kardos Krisztina
: Kardos Krisztina
A szervezetpszichológia bemutatása a T62 Hotel példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
Sikervállalkozás bemutatása a Mohonk Mountain House példája alapján
: Sári Tibor
: Sári Tibor
Similar Items
-
A Front Office mindennapos tevékenysége és betekintés a House keeping feladatköreibe
: Hendzsel Sára Eszter -
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra -
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra -
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória -
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória