A státusz szimbóluma - Luxustermékek márkázása és fogyasztói megítélése Magyarországon
Elmentve itt :
Szerző: | Lesták Adél Diána |
---|---|
További közreműködők: |
Mosolygó-Kiss Ágnes
Fodor Orsolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Luxuscikk Márkázás Fogyasztói megítélés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21775 |
Hasonló tételek
A luxustermékek és luxusszolgáltatások elméleti áttekintése
: Juhász-Dóra Katalin
Megjelent: (2022)
: Juhász-Dóra Katalin
Megjelent: (2022)
A Szerencsejáték Zrt. és a Karitatív Osztály márkázása
: Kovács Barna
: Kovács Barna
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
A felelős marketing fogyasztói megítélése
: Brics Rebeka Erzsébet
: Brics Rebeka Erzsébet
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
Gyógyszeripari marketingkommunikáció és annak fogyasztói megítélése
: Korb Martin Alex
: Korb Martin Alex
Café Frei marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Nagy Krisztián Tamás
: Nagy Krisztián Tamás
A Coca-Cola kampányának fogyasztói megitélése
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
Az IQOS - Heets használata és fogyasztói megítélése
: Szili Rebeka Tímea
: Szili Rebeka Tímea
Az IQOS - Heets használata és fogyasztói megítélése
: Szili Rebeka Tímea
: Szili Rebeka Tímea
A gyermekprostitúció társadalmi megítélése Magyarországon
: Margittai Emese Vivien
: Margittai Emese Vivien
A business coaching megítélése Magyarországon
: Forrai Zsófia
: Forrai Zsófia
A Samsung Smart Home innovativitásának fogyasztói megítélése
: Szabó Piroska
: Szabó Piroska
Pöttyös az igazi?! A márka fogyasztói megítélése
: Kálmán Nóra
: Kálmán Nóra
A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Déri Luca
: Déri Luca
Reklámok megítélése és jogi szabályozása Magyarországon
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
Nyugdíjcélú öngondoskodás fontossága és megítélése Magyarországon
: Király Petra
: Király Petra
A McCafé fogyasztói megítélése, a márkakiterjesztés tükrében
: Tunkel Dávid László
: Tunkel Dávid László
A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon
: Uhrin Ágnes
: Uhrin Ágnes
Az atipikus foglalkoztatási formák megítélése Magyarországon
: Szurovecz Lúcia Eszter
: Szurovecz Lúcia Eszter
A környezetkímélő autók hatásainak vizsgálata és fogyasztói megítélése hazánkban
: Szőke Tamás Kornél
: Szőke Tamás Kornél
Az Alexandra és a Libri online webáruházak fogyasztói megítélése
: Simon Anna
: Simon Anna
A zöld marketing, a CSR és a márkaaktivizmus fogyasztói megítélése
: Gulyás Gitta
: Gulyás Gitta
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
Az alkoholmentes és csökkentett alkoholtartalmú borok fogyasztói megítélése és jövőképe
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
A "szuperélelmiszerek" fogyasztói megítélése és lehetséges szerepe az egészséges táplálkozásban
: Peti Dorina
: Peti Dorina
Az ÓAM Ózdi Acélművek Kft. megítélése Magyarországon
: Bárdos Gábor
: Bárdos Gábor
Az LMBTQIA+ személyek és a genderdiverzitás megítélése Magyarországon
: Török Martin
: Török Martin
A távmunkavégzés kérdései és pszichoszociális kockázatainak megítélése Magyarországon
: Sámson Bálint
: Sámson Bálint
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon
: Pollák Árpád András
: Pollák Árpád András
Lakáscélú állami támogatások megítélése és közgazdaságtani hatásai Magyarországon
: Angel Vanessza
: Angel Vanessza
A K&H Bank Zrt. digitalizációs tevékenységének megítélése fogyasztói oldalról
: Jakab Cintia
: Jakab Cintia
A vallás társadalmi megítélése Magyarországon a változó világunkban
: Park Sungwoung
: Park Sungwoung
A kastélyszállók helyzete Magyarországon a látogatók megítélése alapján
: Rácz Bianka
: Rácz Bianka
A rovar alapú élelmiszerek piaci bevezetése hazánkban, és azok fogyasztói megítélése
: Bita László
: Bita László
Sörkészítés, sörfogyasztási szokások és a kézműves sörök megítélése Magyarországon
: Tóth Zsombor
: Tóth Zsombor
Női szerepváltozások megítélése és női egyenjogúsági kérdések napjainkban Magyarországon
: Szakács Ildikó
: Szakács Ildikó
A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.
: Vida Róbert
: Vida Róbert
A rossz reklám is reklám? Avagy a megosztó reklámok fogyasztói és szakmai megítélése
: Kiss Hajnalka Éva
: Kiss Hajnalka Éva
Hasonló tételek
-
A luxustermékek és luxusszolgáltatások elméleti áttekintése
: Juhász-Dóra Katalin
Megjelent: (2022) -
A Szerencsejáték Zrt. és a Karitatív Osztály márkázása
: Kovács Barna -
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014) -
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán -
A felelős marketing fogyasztói megítélése
: Brics Rebeka Erzsébet