Többszöri márkapozícionálás tanulságai a Robert Bosch Kft. Termotechnika üzletágánál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Aranyosi Miklós
További közreműködők: Zsigmond Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:márkapozícionálás
Bosch
Termotechnika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/21806

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg21806
005 20190515094829.0
008 190515suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Aranyosi Miklós 
245 1 0 |a Többszöri márkapozícionálás tanulságai a Robert Bosch Kft. Termotechnika üzletágánál  |c Aranyosi Miklós  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Többszöri márkapozícionálás tanulságai a Robert Bosch Kft. Termotechnika üzletágánál 
695 |a márkapozícionálás 
695 |a Bosch 
695 |a Termotechnika 
700 1 |a Zsigmond Száva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/21806/1/T%C3%B6bbsz%C3%B6ri%20m%C3%A1rkapoz%C3%ADcion%C3%A1l%C3%A1s%20tanuls%C3%A1gai%20a%20Robert%20Bosch%20Kft.%20Termotechnika%20%C3%BCzlet%C3%A1g%C3%A1n%C3%A1l.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/21806/3/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés