Employer Branding a Z generáció szemével-avagy milyen munkahelyet preferálnak a "Z-k"?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boros Barbara
További közreműködők: Németh Dr. Tamás
Vida Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:employer branding
munkáltatói márka
Toborzás
munkáltatói márkázás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/21848

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg21848
005 20190515101021.0
008 190515suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Boros Barbara 
245 1 0 |a Employer Branding a Z generáció szemével-avagy milyen munkahelyet preferálnak a "Z-k"?  |c Boros Barbara  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Employer branding from the perspective of the Z generation or what kind of jobs does the Z generation prefer? 
695 |a employer branding 
695 |a munkáltatói márka 
695 |a Toborzás 
695 |a munkáltatói márkázás 
700 1 |a Németh Dr. Tamás  |e ths 
700 1 |a Vida Gábor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/21848/1/Szakdolgozat-V%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/21848/7/Boros%20Barbara_titkos%C3%ADt%C3%A1si.pdf  |z Dokumentum-elérés