Értékesítési csatornák és szemlélet a Hamu és Gyémánt lapkiadónál, a nyomtatott sajtó értékesítésének múltja, jelene és jövője

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bodó Bence
További közreműködők: Eckert Bálint
Áy Krisztina
Kulcsszavak:B2B értékesítés
Nyomtatott sajtó
Marketing
Értékesítési csatorna
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/21902

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg21902
005 20190515115138.0
008 190515suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bodó Bence 
245 1 0 |a Értékesítési csatornák és szemlélet a Hamu és Gyémánt lapkiadónál, a nyomtatott sajtó értékesítésének múltja, jelene és jövője  |c Bodó Bence  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Értékesítési csatornák és szemlélet a Hamu és Gyémánt lapkiadónál, a nyomtatott sajtó értékesítésének múltja, jelene és jövője 
695 |a B2B értékesítés 
695 |a Nyomtatott sajtó 
695 |a Marketing 
695 |a Értékesítési csatorna 
700 1 |a Eckert Bálint  |e ths 
700 1 |a Áy Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/21902/1/Z%C3%81R%C3%93_FINALFINAL.pdf  |z Dokumentum-elérés